BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    zinloos geweld

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    zinloos geweld Empty zinloos geweld

    Bericht van Melleke zo jul 27, 2008 11:49 am

    OOSTENDE
    12 april 2006

    Joe Van Holsbeek (17) bezwijkt in het Brusselse Centraal Station aan de messteken van twee jongeren die zijn mp3-speler willen. De Poolse jongeren Mariusz O. en Adam G. worden later opgepakt.

    22 januari 2007

    Een 16-jarige Kosovaar valt de directeur van zijn school in Dinant aan. De directeur loopt zeven messteken op. De jongen was niet meer welkom op school omdat hij drugs dealde.

    21 februari 2007

    Op het carnavalsfeest in het Waalse Binche wordt Yannick Ambo Bongelo (17) doodgestoken op straat. De dader wordt gevat en verklaart dat het om een benderuzie ging.

    27 april 2007

    Daniël Fontyn (29) komt terug van een jazzconcert in Brussel en wil de metro naar huis nemen. Vier dronken jongeren slaan en schoppen hem in elkaar. Hij ligt twee weken in coma en is nu gehandicapt.

    20 juni 2007

    In het Oost-Vlaamse Zelzate wordt een 15-jarig meisje door een medeleerling (19) in elkaar geslagen met een bromfietshelm.

    4 september 2007

    De Gentse scholier Simon Wijffels (14) wordt in de buurt van zijn schol in de hals gestoken. Wat later worden twee broers van 15 en 16 opgepakt. Simon ligt enkele dagen in coma maar herstelt.



    12 september 2007

    Als Roger Twayiwa Efoloko (14) uit Willebroek weigert een 16-jarige Kosovaar mee te nemen achterop zijn fiets, trekt de Kosovaar een mes en steekt dat net onder de ribben van Roger.

    18 februari 2008

    Een 16-jarige jongen steekt in Antwerpen zijn 18-jarige klasgenoot Soufiane Chatar met een mes in de rug. Zijn long raakt geperforeerd, maar hij overleeft het.

    2 april 2008

    Op een bus van De Lijn in Antwerpen wordt een 62-jarige politieagent toegetakeld door een groepje allochtone jongeren. Twee jaar eerder komt treinbestuurder Guido De Moor gelijkaardig om het leven.



    Wat vinden jullie van dit alles ???
    avatar
    Gast
    Gast


    zinloos geweld Empty Re: zinloos geweld

    Bericht van Gast di jul 29, 2008 12:27 am

    wat kan je daar op zeggen?
    je kan eigenlijk alleen maar hopen dat je het zelf niet meemaakt he.
    afgelopen weekend reed ik samen met een vriend,diens vriendin,hun dochter en een vriendin naar het frituur.daar aangekomen stapten er twee allochtonen op de bromfiets en bekeken ons vies terwijl we nog in de auto zaten.ze rijden door en blijven ons vies beloeren terwijl ze aan het rijden zijn.wij waren inmiddels uitgestapt en zagen dat ze iets verderop aan een parkje waren gestopt.ze deden teken van kom maar af.dat moet je juist tege mij en mene maat doen.wij stappen erop af en vanaf ze dat in de gaten hadden dat we echt op weg waren doken ze in het park.ik ging helemaal opzij om een blik te werpen in dat park en wat zag ik,nen hele nest zat daar.toevallig kwam er juist ne maat van mij vanuit die richting,ik leg het uit en hij bevestigde dat er inderdaad een hele bende zat.wie weet wat er had gebeurd als ik en mijne maat naar dat park waren toegestapt.9 kansen op 10 heeft 1 van die debielen een mes ofzo op zak.we zijn dan maar terug gekeerd naar het frituur tot groot jolijt van mene maat zen vriendin want die was al ongerust evenals de twee andere meisjes.blijkbaar hadden ze in het frituur ook al lastig gedaan tegen klanten

      Het is nu di maa 19, 2024 10:21 am