BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


3 plaatsers

    Scheren ..

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Scheren .. Empty Scheren ..

    Bericht van Melleke ma aug 04, 2008 12:10 pm

    Er zijn mannen onder jullie die zichzelf scheren... Oksels, Schaamstreek.. enz .. waarom doen jullie het en waarom doen jullie het NIET ?
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Scheren .. Empty Re: Scheren ..

    Bericht van Melleke ma aug 04, 2008 12:13 pm

    Mijn vriend Timothy scheert hem overal .. Okselharen zijn foetsie, en da vind ik heel goed, der is niets zo vies dan okselharen bij een man.. en als die dan nog eens zweten, al die haren plakken ..BAH

    Weet nog in een vroegere relatie , dat we net sex hadden gehad, en dan lig je zo gezellig wat na te keuvelen bij elkaar, en ik lag in zen okselholte... stinken als de pest .. en dan nog eens al die natte haren van zen oksels !! Iiieeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuwwww !!!!!!

    Van toen heb ik gezegd , al de mannen waar ik nadien nog iets mee heb moeten zich scheren, en niemand heeft zich daar druk om gemaakt, want der zijn ook veel mannen die da zelf ook proper vinden ...

    Er zijn mannen bij die zeggen van, als je je okselharen weg doet, ben je geen man meer !! Flauwekul in mijn ogen ja !!!
    Een vrouw met okselhaar is ook vies .. wel bij een man is dat ook zo !!!
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Scheren .. Empty Re: Scheren ..

    Bericht van ®Beef-cake ma aug 04, 2008 2:36 pm

    Een vrouw met snor is ook vies! Rolling Eyes
    Awel als je je laat scheren, vooral oksel en schaamgedeelte, dan kan dat in het begin best jeuken en het haar groeit ook rap daarvan.
    Het beste en efficiëntste manier is gewoon ontVEETen. Een branderige gevoel in t begin maar minder pijnlijk.
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Scheren .. Empty Re: Scheren ..

    Bericht van Squally ma aug 04, 2008 3:56 pm

    Ik scheer enkel m'n baard als hij te lang wordt en daardoor wat begint te jeuken. Aan okselhaar is niets vies, ik neem elke dag op z'n minst een douche. Als ik zwaar werk moeten verrichten heb zou ik 's avonds nog eens een bad nemen ook. Alles proper en niks vies dus. Als okselhaar stinkt en plakt, dan zou ik die persoon toch aanraden eens een douche te nemen en de oksels mee te wassen Razz
    By the way, m'n okselgeur is rustgevend zegt m'n vrouwtje Rolling Eyes
    avatar
    Gast
    Gast


    Scheren .. Empty Re: Scheren ..

    Bericht van Gast di aug 05, 2008 1:23 am

    ik scheer men baard en snor(als ik ni te lui ben) en men schaamhaar omdat da toch een intieme plek is en ik het vele verzorgder vind wanneer ik geschoren ben.ik heb ook het liefst een geschoren vagina dus gun ik men bedpartners een geschoren penis.zo vermijd je haartjes in de mond tijdens de orale bevrediging.
    men okselhaar laat ik staan.het is zoals squally zegt,zolang je elke dag je bad of douche neemt zal dat niet overdreven gaan ruiken.
    zowizo heeft de ene mens tegen de andere meer aanleg om te zweten en als die dan eens een dagje of meer verzuimt om te douchen,tja,dan kan je inderdaad wel eens rare geurtjes krijgen maar zelfs iemand die geen okselhaar heeft kan daar ook een geurtje krijgen hoor.tis ook ni omdat ik men schaamstreek scheer dat ik daar plots niet meer zweet of dat daar ook na een dagje zweten geen geurtje meer komt hoor.

    Gesponsorde inhoud


    Scheren .. Empty Re: Scheren ..

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 5:34 pm