BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    ongewenste haartjes

    avatar
    Gast
    Gast


    ongewenste haartjes Empty ongewenste haartjes

    Bericht van Gast zo aug 10, 2008 7:06 am

    heb jij ook zo een last van haargroei op een plek warvan je zegt:''hoe kan ik nu in godsnaam daar haartjes hebben of krijgen?
    en scheer je die dan ook af of laat je ze staan?
    avatar
    Gast
    Gast


    ongewenste haartjes Empty Re: ongewenste haartjes

    Bericht van Gast zo aug 10, 2008 7:17 am

    ik krijg geregeld een haartje recht vanvoor op mijn neus.dat is dan ook echt maar 1 haartje he.de eerste keer had ik daar natuurlijk echt geen erg in zodat het haartje toch al een zichtbare lengte had.ik schrok me rot toen het me opviel in de spiegel.ikke pincette genomen en het met wortel en al uitgetrokken maar een paar maand later kwam er opnieuw eentje door.ik moet dus geregeld mijn neus in het oog houden

    op mijn grote tenen heb ik ook haargroei.nu weet ik niet of dat bij mannen normaal is maar ik denk dat niet.
    dat scheer ik echter nooit af,tenslotte is het een plek waar het amper opvalt behalve dan voor een partner maar ook die zou er geen last van mogen ondervinden of ze zou natuurlijk een footlover moeten zijn Razz .eens je het afscheert groeit het sneller terug en zijn de haartjes dikker en kheb geen zin om met de regelmaat men tenen te gaan scheren se.

    verder heb ik op men lichaam enkele van die pigmentvlekjes waar ook steevast haartjes doorkomen.die scheer ik af van het moment dat ze me opvallen

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do maa 28, 2024 2:48 pm