BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


3 plaatsers

    Wat is een eerlijke prijs voor een full album?

    Enquête

    Wat is een eerlijke prijs voor een full album?

    [ 0 ]
    Wat is een eerlijke prijs voor een full album? Bar_left0%Wat is een eerlijke prijs voor een full album? Bar_right [0%] 
    [ 2 ]
    Wat is een eerlijke prijs voor een full album? Bar_left50%Wat is een eerlijke prijs voor een full album? Bar_right [50%] 
    [ 1 ]
    Wat is een eerlijke prijs voor een full album? Bar_left25%Wat is een eerlijke prijs voor een full album? Bar_right [25%] 
    [ 0 ]
    Wat is een eerlijke prijs voor een full album? Bar_left0%Wat is een eerlijke prijs voor een full album? Bar_right [0%] 
    [ 1 ]
    Wat is een eerlijke prijs voor een full album? Bar_left25%Wat is een eerlijke prijs voor een full album? Bar_right [25%] 

    Totaal aantal stemmen: 4
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Wat is een eerlijke prijs voor een full album? Empty Wat is een eerlijke prijs voor een full album?

    Bericht van Melleke wo aug 13, 2008 2:42 pm

    Er wordt vaak gewag gemaakt dat albums te duur zijn. Wat vind jij een eerlijke prijs voor een full cd?
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Wat is een eerlijke prijs voor een full album? Empty Re: Wat is een eerlijke prijs voor een full album?

    Bericht van Squally wo aug 13, 2008 2:48 pm

    Als er een nieuwe CD uitkomt die ik absoluut wil hebben wil ik maximum € 16 eraan uitgeven. Met I-tunes betaal je meestal € 10 maar dan moet je wel nog de hoes gaan afhalen en uitprinten. Dan vind ik dat je hem evengoed kan gaan kopen.
    Downloaden doe ik langs Legal Music Downloader, een Russische site, daar betaal je € 0,09 per nummer, cd's zijn daar dus gemiddeld € 1,08 en je hebt ze ook op een legale manier afgehaald. Dat loont meer de moeite om dan de volledige cd af te halen en de hoes uit te printen.
    avatar
    Gast
    Gast


    Wat is een eerlijke prijs voor een full album? Empty Re: Wat is een eerlijke prijs voor een full album?

    Bericht van Gast wo aug 13, 2008 2:52 pm

    downloaden doe ik via bearshare,dat is volledig gratis.
    als ik een nieuwe cd ga kopen zal ik zeker niet meer dan 20 euro betalen of het moest nu echt zijn dat het een cd is die ik kost wat kost wil hebben maar tussen de 15 en de 20 is mijn ding
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Wat is een eerlijke prijs voor een full album? Empty Re: Wat is een eerlijke prijs voor een full album?

    Bericht van ®Beef-cake wo aug 13, 2008 4:46 pm

    iets downloaden via torrents brengt altijd risico's mee, je kunt ook
    virussen of trojans binnenbrengen die je computer naar de klote brengt
    zonder dat je het opmerkt.heb deze computer al voor de vijde keer
    een format-c moeten uitvoeren ! je kunt
    inderdaad volledige albums downloaden, maar echt gratis is het ook niet,
    omdat je het bestand zogezegd moet delen, dus iemand anders wil
    van je uploaden (hoe meer blokken gB hij/zij gebruikt, hoe meer zult moeten betalen).
    geeft toch liever de voorkeur te kopen, dan ben je altijd safe en geen
    zorgen hoeft te maken!


    Laatst aangepast door Beef-cake op wo aug 13, 2008 4:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    avatar
    Gast
    Gast


    Wat is een eerlijke prijs voor een full album? Empty Re: Wat is een eerlijke prijs voor een full album?

    Bericht van Gast wo aug 13, 2008 4:52 pm

    Beef-cake schreef:iets downloaden via torrents brengt altijd risico's mee, je kunt ook
    virussen of trojans binnenbrengen die je computer naar de klote brengt
    zonder dat je het opmerkt.heb deze computer al voor de vijde keer
    een format-c moeten uitvoeren ! je kunt
    inderdaad volledige albums downloaden, maar echt gratis is het ook niet,
    omdat je het bestand zogezegd moet delen, dus iemand anders wil
    van je uploaden (hoe meer blokken gB hij/zij gebruikt, hoe meer zult moeten betalen).
    geeft toch liever de voorkeur te kopen, dan ben je altijd safe en geen
    zorgen moeten maken!
    Als je al 5x een fomat-c hebt moeten doorvoeren wil volgens mij meer zeggen dat je een hele slechte virusscanner hebt.
    ik download al vanaf dag 1 muziek en heb nooit iets voorgehad en altijd gratis.je moet natuurlijk wel bestanden downloaden waarvan je ziet dat het door meerdere mensen al is gedownload

    Gesponsorde inhoud


    Wat is een eerlijke prijs voor een full album? Empty Re: Wat is een eerlijke prijs voor een full album?

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr apr 19, 2024 9:15 pm