BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    je lichaam verstoppen

    avatar
    Gast
    Gast


    je lichaam verstoppen Empty je lichaam verstoppen

    Bericht van Gast do aug 14, 2008 8:12 am

    in de winter is het geen probleem.we zijn allemaal goed aangekleed en de buikjes vallen niet op.maar dan komt die dekselse zomer er aan waar we ons allemaal wat schaarser kleden.
    ga jij speciaal dat iets spannendere dat je echt mooi vind toch laten liggen en iets aandoen wat je minder bevalt maar wel ietswat je buikje verstopt?
    of ga je toch gewoon datgene aandoen waar je gek van bent maar wel je rondingen accentueerd?
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    je lichaam verstoppen Empty Re: je lichaam verstoppen

    Bericht van Melleke do aug 14, 2008 12:19 pm

    Ik doe het geen aan waar ik mij goed in voel, en dat zijn dan dingen die men buik bedekken, met bikini"s heb ik geen problemen op zich, ma soms voel ik mij wel ongemakkelijk bij mensen die magerder zijn dan mij, maja volgens timo zie ik der goe uit en mag ik men buik nie intrekken omdat ik dan pijn krijg aan men rug ... tis altijd wel iets zenne
    avatar
    Gast
    Gast


    je lichaam verstoppen Empty Re: je lichaam verstoppen

    Bericht van Gast do aug 14, 2008 2:22 pm

    ik zal altijd wel iets losser aandoen.nu,je buik helemaal wegmoffelen dat lukt nooit maar ik zal niet snel iets spannend aandoen

    Gesponsorde inhoud


    je lichaam verstoppen Empty Re: je lichaam verstoppen

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 6:40 pm