BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


4 plaatsers

    Gidsen

    Enquête

    Geloof jij in Gidsen ?

    [ 3 ]
    Gidsen Bar_left60%Gidsen Bar_right [60%] 
    [ 2 ]
    Gidsen Bar_left40%Gidsen Bar_right [40%] 
    [ 0 ]
    Gidsen Bar_left0%Gidsen Bar_right [0%] 

    Totaal aantal stemmen: 5
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Gidsen Empty Gidsen

    Bericht van Melleke ma sep 08, 2008 9:26 pm

    Wat zijn gidsen en wat doen ze?
    Gidsen zijn begeleiders die de mens begeleiden door het leven heen. Het zijn geesten (van overleden mensen) die de mens dingen ingeven, contacten leggen en veel meer dingen doen (veel ongemerkt).

    Heeft iedereen gidsen?
    Iedereen heeft zeker drie begeleiders bij zich. Twee daarvan zijn echt gids en de derde is een beschermengel (=soort engel). Deze laatste beschermt je in geval van nood dat niet nodig is. Daarnaast hebben sommige mensen er nog meer.

    Wie zijn mijn gidsen? Heb ik het hele leven een zelfde gids?
    De twee gidsen die bij je zijn is meestal enerzijds een overleden familielid, vaak een (over)grootmoeder. Anderzijds is dat vaak een goede vriend(in) die je van meerdere vorige levens kent. Tijdens je leven verander je qua bewustzijn. Je gaat anders over dingen nadenken. Om je goed te kunnen begeleiden komt er voor je gids een andere gids in de plaats die je in die tijd beter kan begeleiden.

    Hoe kan ik merken dat ik gidsen heb?
    Je gidsen geven nogal eens ingevingen, plotselingen ideeën die zomaar naar binnen ploepen. Verder kunnen ze laten weten dat ze er zijn doordat je je naam hoort, door een koude wind langs je heen, het plotseling koud krijgt, gevoel van handen op je rug, het voelen van aanwezigheid achter/bij je, het ruiken van een geur die bij een familielid past, enzovoorts. Maar niet alleen gidsen kunnen dat, ook andere geesten kunnen op deze manier hun aanwezigheid laten blijken. Bijvoorbeeld ook op lichtflitsen.
    Beschermengel merk je veel minder, die grijpt in in bepaalde noodsituaties.

    Hoe kan ik in contact komen met m'n gidsen?
    Om in contact te komen met je gids(en) moet je voor ze open staan. Vele hebben zich zowat afgesloten daarvoor en krijgen daardoor minder gauw contact. Wat je kunt doen is je paranormale vermogens oefenen. Dt kun je doen door het besteden van tijd, energie en aandacht aan zo'n ervaring. Door dit steeds maar weer te doen, en die ervaringen ook serieus te nemen, kun je die meer gaan ontwikkelen. Deze ervaringen kunnen liggen op het vlak van dingen proeven, ruiken, horen, voelen en zien, en dat in verschillende vormen.
    Dus onthou het goed: besteed er tijd, aandacht en energie aan!!
    avatar
    Gast
    Gast


    Gidsen Empty Re: Gidsen

    Bericht van Gast ma sep 08, 2008 11:03 pm

    ik ben er vrij zeker van dat ik geen gidsen heb zene en als ik ze toch moest hebben zijn ze blind,doof en stom want ze hebben me dan nog niks als miserie gebracht
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Gidsen Empty Re: Gidsen

    Bericht van Squally di sep 09, 2008 11:37 am

    In Italië had ik een reisgids mee.
    avatar
    Gast
    Gast


    Gidsen Empty Re: Gidsen

    Bericht van Gast zo sep 28, 2008 2:41 pm

    ik heb volgens mij wel een gids. een soort van leugendetektor en iemand die me influistert hoe bepaalde personen zijn.
    ik heb een ongelooflijk gevoel voor leugens en heb niet veel nodig om te weten of iemand te vertrouwen is en hoe die persoon is en dat heeft het verleden al voldoende bewezen en dat kunnen mensen in men direkte omgeving bevestigen.
    heb zelfs vorige week nog opnieuw gelijk gekregen over twee personen
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Gidsen Empty Re: Gidsen

    Bericht van ®Beef-cake zo sep 28, 2008 2:49 pm

    Lord Scorpio schreef:ik heb volgens mij wel een gids. een soort van leugendetektor en iemand die me influistert hoe bepaalde personen zijn.
    ik heb een ongelooflijk gevoel voor leugens en heb niet veel nodig om te weten of iemand te vertrouwen is en hoe die persoon is en dat heeft het verleden al voldoende bewezen en dat kunnen mensen in men direkte omgeving bevestigen.
    heb zelfs vorige week nog opnieuw gelijk gekregen over twee personen


    het is altijd plezant gelijk te hebben maar er is altijd twee kanten aan een medaille.
    en verder : hoe dikwijls worden hier op het net ouwe koeien uit de gracht gesleurd, want
    anders ga ik mezelf een takelwagen kopen !
    avatar
    Gast
    Gast


    Gidsen Empty Re: Gidsen

    Bericht van Gast zo sep 28, 2008 2:53 pm

    ®Beef-cake schreef:
    Lord Scorpio schreef:ik heb volgens mij wel een gids. een soort van leugendetektor en iemand die me influistert hoe bepaalde personen zijn.
    ik heb een ongelooflijk gevoel voor leugens en heb niet veel nodig om te weten of iemand te vertrouwen is en hoe die persoon is en dat heeft het verleden al voldoende bewezen en dat kunnen mensen in men direkte omgeving bevestigen.
    heb zelfs vorige week nog opnieuw gelijk gekregen over twee personen


    het is altijd plezant gelijk te hebben maar er is altijd twee kanten aan een medaille.
    en verder : hoe dikwijls worden hier op het net ouwe koeien uit de gracht gesleurd, want
    anders ga ik mezelf een takelwagen kopen !
    Gelieve niet te jammeren want dit gaat totaal niet over u maar over mensen die jij totaal niet kent.
    gelieve uw komentaar dus voor uzelf te houden want jij bent diegene die nu die koeien aan het sleuren is zene.
    dank u
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Gidsen Empty Re: Gidsen

    Bericht van ®Beef-cake zo sep 28, 2008 2:58 pm

    Lord Scorpio schreef:
    ®Beef-cake schreef:
    Lord Scorpio schreef:ik heb volgens mij wel een gids. een soort van leugendetektor en iemand die me influistert hoe bepaalde personen zijn.
    ik heb een ongelooflijk gevoel voor leugens en heb niet veel nodig om te weten of iemand te vertrouwen is en hoe die persoon is en dat heeft het verleden al voldoende bewezen en dat kunnen mensen in men direkte omgeving bevestigen.
    heb zelfs vorige week nog opnieuw gelijk gekregen over twee personen


    het is altijd plezant gelijk te hebben maar er is altijd twee kanten aan een medaille.
    en verder : hoe dikwijls worden hier op het net ouwe koeien uit de gracht gesleurd, want
    anders ga ik mezelf een takelwagen kopen !
    Gelieve niet te jammeren want dit gaat totaal niet over u maar over mensen die jij totaal niet kent.
    gelieve uw komentaar dus voor uzelf te houden want jij bent diegene die nu die koeien aan het sleuren is zene.
    dank u

    gelieve uw verhaaltjes iets nauwkeuriger te maken zodat ik me niet aangesproken moet voelen : genoeg over dit onderwerp :
    vergeven maar niet vergeten !
    avatar
    Gast
    Gast


    Gidsen Empty Re: Gidsen

    Bericht van Gast zo sep 28, 2008 3:04 pm

    ®Beef-cake schreef:
    Lord Scorpio schreef:
    ®Beef-cake schreef:
    Lord Scorpio schreef:ik heb volgens mij wel een gids. een soort van leugendetektor en iemand die me influistert hoe bepaalde personen zijn.
    ik heb een ongelooflijk gevoel voor leugens en heb niet veel nodig om te weten of iemand te vertrouwen is en hoe die persoon is en dat heeft het verleden al voldoende bewezen en dat kunnen mensen in men direkte omgeving bevestigen.
    heb zelfs vorige week nog opnieuw gelijk gekregen over twee personen


    het is altijd plezant gelijk te hebben maar er is altijd twee kanten aan een medaille.
    en verder : hoe dikwijls worden hier op het net ouwe koeien uit de gracht gesleurd, want
    anders ga ik mezelf een takelwagen kopen !
    Gelieve niet te jammeren want dit gaat totaal niet over u maar over mensen die jij totaal niet kent.
    gelieve uw komentaar dus voor uzelf te houden want jij bent diegene die nu die koeien aan het sleuren is zene.
    dank u

    gelieve uw verhaaltjes iets nauwkeuriger te maken zodat ik me niet aangesproken moet voelen : genoeg over dit onderwerp :
    vergeven maar niet vergeten !
    Zolang ik maar weet over wie en wat ik vertel.met details wat mijn privé leven betreft heb je geen zakes dus hoef ik ook niet nauwkeuriger te zijn en dat jij u aangesproken voelt das niet mijn probleem.
    niet vergeven en zeker niet vergeven zolang ik en kathy niet weten hoe de vork in de steel zit.
    en das al wat ik nog daarover zeg.ik was helemaal niet van plan om dit terug aan te kaarten maar ja,als er om gevraagd word
    avatar
    Gast
    Gast


    Gidsen Empty Re: Gidsen

    Bericht van Gast wo okt 01, 2008 9:56 am

    mijn gids heeft me weer geholpen se.
    opnieuw gelijk gekregen over iemand die al een aantal weken liegt tegen me.
    en hoewel ik het eigenlijk wist doet het toch pijn dat het bevestigd word
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Gidsen Empty Re: Gidsen

    Bericht van Melleke wo okt 01, 2008 1:22 pm

    ®Beef-cake schreef:
    Lord Scorpio schreef:mijn gids heeft me weer geholpen se.
    opnieuw gelijk gekregen over iemand die al een aantal weken liegt tegen me.
    en hoewel ik het eigenlijk wist doet het toch pijn dat het bevestigd word

    uw reisgids ? waar kun je zo'n boek'ske krijgen a.u.b???

    TOny het gaat niet over reisgidsen , het gaat over het spirituele !!
    Als je er geen gepast antwoord op kan geven ,gelieve te zwijgen, want anders word alles hier uit de context getrokken
    avatar
    Gast
    Gast


    Gidsen Empty Re: Gidsen

    Bericht van Gast wo okt 01, 2008 1:38 pm

    Melleke schreef:
    ®Beef-cake schreef:
    Lord Scorpio schreef:mijn gids heeft me weer geholpen se.
    opnieuw gelijk gekregen over iemand die al een aantal weken liegt tegen me.
    en hoewel ik het eigenlijk wist doet het toch pijn dat het bevestigd word

    uw reisgids ? waar kun je zo'n boek'ske krijgen a.u.b???

    TOny het gaat niet over reisgidsen , het gaat over het spirituele !!
    Als je er geen gepast antwoord op kan geven ,gelieve te zwijgen, want anders word alles hier uit de context getrokken
    Die kerel leest dus gewoon totaal niet waar het over gaat he,dat heb ik nu al dikwijls gemerkt.
    onvoorstelbaar
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    Gidsen Empty Re: Gidsen

    Bericht van hanne vr okt 10, 2008 5:13 pm

    toekomst voorspellen, leven na de dood, buitenaardse wezens,...ik ga niet zeggen dat het allemaal onzin is maar aangezien niemand echte bewijzen kan voorleggen,
    heb ik er toch moeite mee. toen ik nog naar school ging waren mensen ronduit aan't vertellen over wicca enzo, en om eerlijk te zijn boeide het mij totaal niet.
    Ook mijn nonkel die zich bezighoudt met horroscopen heeft ooit es iets over mij gezegd en het was wel waar, maar ik vond het eigenlijk allemaal vrij oppervlakkig en had het gevoel dat het eigenlijk over gelijk wie kon gaan.
    Maar soit, ik ga niet zeggen dat het zever is, maar ik sta er gewoon niet voor open!
    Het interesseert mij ook niet en daarom komen de gidsen maar niet scratch spijtig, ik had ze anders goed kunnen gebruiken Razz

    En ik denk dat er ook veel kwakzalvers bestaan wi. Er zullen er mss zijn die het allemaal wel heel ernstig nemen en die ook een zesde zintuig hebben, maar 't grote gedeelte denkt soms dat ze een speciale gave hebben, omdat ze in't verleden es een gelukkig toeval hebben gehad. Ook die horroscopen uit de flair of de libel is toch pure onzin.
    avatar
    Gast
    Gast


    Gidsen Empty Re: Gidsen

    Bericht van Gast vr okt 10, 2008 6:43 pm

    hanne schreef:toekomst voorspellen, leven na de dood, buitenaardse wezens,...ik ga niet zeggen dat het allemaal onzin is maar aangezien niemand echte bewijzen kan voorleggen,
    heb ik er toch moeite mee. toen ik nog naar school ging waren mensen ronduit aan't vertellen over wicca enzo, en om eerlijk te zijn boeide het mij totaal niet.
    Ook mijn nonkel die zich bezighoudt met horroscopen heeft ooit es iets over mij gezegd en het was wel waar, maar ik vond het eigenlijk allemaal vrij oppervlakkig en had het gevoel dat het eigenlijk over gelijk wie kon gaan.
    Maar soit, ik ga niet zeggen dat het zever is, maar ik sta er gewoon niet voor open!
    Het interesseert mij ook niet en daarom komen de gidsen maar niet scratch spijtig, ik had ze anders goed kunnen gebruiken Razz

    En ik denk dat er ook veel kwakzalvers bestaan wi. Er zullen er mss zijn die het allemaal wel heel ernstig nemen en die ook een zesde zintuig hebben, maar 't grote gedeelte denkt soms dat ze een speciale gave hebben, omdat ze in't verleden es een gelukkig toeval hebben gehad. Ook die horroscopen uit de flair of de libel is toch pure onzin.
    Er is nu een nieuw tv programma,"het zesde zintuig"op vtm waar men op zoek gaat naar de persoon met het meest ontwikkelde zesde zintuig aan de hand van testen.ik blijf er ook heel sceptisch over maar was toch ook al verbaasd over sommigen
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    Gidsen Empty Re: Gidsen

    Bericht van hanne di okt 14, 2008 1:52 pm

    Ik heb het gezien maar ik betwijfel de echtheid van dat programma wel hoor.
    Ze kunnen filmen wat ze maar willen hé.
    Als ik nu naar jou zou komen en ik ga een uur lang allerlei eigenschappen opsommen, zal er wel één iets bij jou van toepassing zijn. Wie zegt dat ze dan net niet dat ene stuk eruit gehaald hebben zodat het geloofwaardig zou overkomen?
    avatar
    Gast
    Gast


    Gidsen Empty Re: Gidsen

    Bericht van Gast wo okt 15, 2008 11:30 am

    hanne schreef:Ik heb het gezien maar ik betwijfel de echtheid van dat programma wel hoor.
    Ze kunnen filmen wat ze maar willen hé.
    Als ik nu naar jou zou komen en ik ga een uur lang allerlei eigenschappen opsommen, zal er wel één iets bij jou van toepassing zijn. Wie zegt dat ze dan net niet dat ene stuk eruit gehaald hebben zodat het geloofwaardig zou overkomen?
    Daar heb ik ook al over nagedacht.
    en neem nu de volgende aflevering,daar moeten ze raden wat er in een hotelkamer gebeurd is.nu,als je gewoon een beetje nadenkt dan weet je dat er een moord is in gepleegd he,daar moet je geen helderziende voor zijn.wat zou er anders speciaal in gebeurd zijn?

    Gesponsorde inhoud


    Gidsen Empty Re: Gidsen

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 4:59 pm