BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


4 plaatsers

    Coördinatiepunten proberen wegenwerken op elkaar af te stemmen. Dat lukt niet overal.

    Enquête

    Ondervindt u op meerdere plaatsen hinder van files op weg naar uw werk?

    [ 0 ]
    Coördinatiepunten proberen wegenwerken op elkaar af te stemmen. Dat lukt niet overal. Bar_left0%Coördinatiepunten proberen wegenwerken op elkaar af te stemmen. Dat lukt niet overal. Bar_right [0%] 
    [ 4 ]
    Coördinatiepunten proberen wegenwerken op elkaar af te stemmen. Dat lukt niet overal. Bar_left100%Coördinatiepunten proberen wegenwerken op elkaar af te stemmen. Dat lukt niet overal. Bar_right [100%] 

    Totaal aantal stemmen: 4
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Coördinatiepunten proberen wegenwerken op elkaar af te stemmen. Dat lukt niet overal. Empty Coördinatiepunten proberen wegenwerken op elkaar af te stemmen. Dat lukt niet overal.

    Bericht van Melleke di sep 30, 2008 5:30 pm

    Ondervindt u op meerdere plaatsen hinder van files op weg naar uw werk?
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Coördinatiepunten proberen wegenwerken op elkaar af te stemmen. Dat lukt niet overal. Empty Re: Coördinatiepunten proberen wegenwerken op elkaar af te stemmen. Dat lukt niet overal.

    Bericht van ®Beef-cake di sep 30, 2008 6:42 pm

    Melleke schreef:Ondervindt u op meerdere plaatsen hinder van files op weg naar uw werk?

    neen, voorlopig niet melleke

    wel files in de plaatselijke delhaize !
    avatar
    Gast
    Gast


    Coördinatiepunten proberen wegenwerken op elkaar af te stemmen. Dat lukt niet overal. Empty Re: Coördinatiepunten proberen wegenwerken op elkaar af te stemmen. Dat lukt niet overal.

    Bericht van Gast do okt 02, 2008 8:35 am

    nee,ik woon op amper 2 km van men werk en ik rijd met de fiets dus van files heb ik nooit last
    TryRaptor
    TryRaptor
    ...XxXJUNIORXxX...
    ...XxXJUNIORXxX...


    Man
    Aantal berichten : 173
    Leeftijd : 44
    Woonplaats : Oedelem
    Werkgelegenheid/vrije tijd : 99
    Humeur : 99
    Registration date : 18-03-08

    Coördinatiepunten proberen wegenwerken op elkaar af te stemmen. Dat lukt niet overal. Empty Re: Coördinatiepunten proberen wegenwerken op elkaar af te stemmen. Dat lukt niet overal.

    Bericht van TryRaptor wo okt 08, 2008 7:28 pm

    nee omdat ik om 7:45 begin met werken.
    Het is opmerkelijk als ik maar 1 kwartier later zou beginnen dat het al veel drukker is
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Coördinatiepunten proberen wegenwerken op elkaar af te stemmen. Dat lukt niet overal. Empty Re: Coördinatiepunten proberen wegenwerken op elkaar af te stemmen. Dat lukt niet overal.

    Bericht van Squally vr okt 10, 2008 1:20 pm

    Op de trap naar beneden heb ik nog nooit in file gestaan.

    Gesponsorde inhoud


    Coördinatiepunten proberen wegenwerken op elkaar af te stemmen. Dat lukt niet overal. Empty Re: Coördinatiepunten proberen wegenwerken op elkaar af te stemmen. Dat lukt niet overal.

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 6:51 pm