BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


4 plaatsers

    Tattoeëren

    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Tattoeëren Empty Tattoeëren

    Bericht van ®Beef-cake vr aug 01, 2008 1:56 pm

    Waarom laat je je tatteoëren? Vind je het mooi of is het om stoer te doen?
    Waarom hebben sommigen maar dan één tattoeage en
    is het waar dat het verslavend werkt?

    Ik ben heel nieuwsgierig over de ongekende wereld van tattoes. Graag uw mening a.u.b Rolling Eyes
    seutje
    seutje
    ...XxXBzzz Bzzzz XxX...
    ...XxXBzzz Bzzzz XxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 255
    Leeftijd : 50
    Woonplaats : berlare
    Werkgelegenheid/vrije tijd : werk graag.. op collega's hun zenuwen :p
    Humeur : ben meestal wel optimistisch ingesteld
    Registration date : 17-01-08

    Tattoeëren Empty Re: Tattoeëren

    Bericht van seutje vr aug 01, 2008 11:23 pm

    ikzelf ga nooit een tattoeage zetten
    ik denk dat ik het me op den duur zou gaan beklagen
    dit vraag ik me ook wel af. . .
    of de getattoëerden nooit uitgekeken raken op ''hun dingske'' (tattoo wel te verstaan Razz )
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    Tattoeëren Empty Re: Tattoeëren

    Bericht van hanne za aug 02, 2008 1:31 pm

    mjah, once you have one, you are addicted! Razz

    Donderdag ben ik gaan zwemmen en dan zie je idd dat meer en meer mensen tattoo's hebben.
    Sommige zijn héél mooi en
    bij andere mensen is het idd erg overdreven. 3-4 of 5 verschillende tattoo's ofwel 1 gigantische grote tattoëage. Ik vind het persoonlijk niet mooi. Een klein tattootje op je schouder, je enkel of je arm vind ik dan wel weer tof. Ik overweeg eigenlijk om zelf eentje te plaatsen. Maar ik denk er liever over na en zie dan wel of ik over enkele maanden het nog steeds wil.
    avatar
    Gast
    Gast


    Tattoeëren Empty Re: Tattoeëren

    Bericht van Gast za aug 02, 2008 11:22 pm

    ik heb er 5,en van eentje heb ik wel spijt maar daar laat ik wel iets overzetten vanaf ik het geld heb.
    ik heb op men rechter bovenarm een wolf met tribal(wolf staat centraal voor vrijheid) en op de onderarm de letter F van feyenoord(mijn favoriete voetbalclub).
    op men linker bovenarm heb ik de namen staan van men kinderen met hun geboortedatum erbij.
    en op men borstkas staat de naam van men ex-vrouw maar daar laat ik nog iets overzetten.
    van al de rest heb ik geen spijt.ik heb het laten doen omdat ik het mooi vind maar ik heb bewust gekozen voor men tattoo´s.niet zomaar iets laten zetten want dan bestaat de kans dat je er wel spijt van ga krijgen.
    is het verslavend?ja,ergens wel.nu vind ik het wel genoeg bij mij hoor,behalve dan dat ik nog iets over die naam ga late zetten maar het valt op dat diegene die er ééntje laten zetten dat die er ook een 2e willen.
    sommige mensen overdrijven echt en zien er uit als een wandelend schilderij en dat vind ik niet mooi
    avatar
    nove78


    Man
    Aantal berichten : 5
    Leeftijd : 45
    Woonplaats : oudenburg
    Werkgelegenheid/vrije tijd : motorijden
    Humeur : zoals de zon
    Registration date : 04-07-08

    Tattoeëren Empty Re: Tattoeëren

    Bericht van nove78 za dec 13, 2008 10:13 am

    hallo ik zelf heb ik een groot stuk staan namelijk m'n beide boven armen en m'n rug is ook bijna volledig gedaan (nog bezig om de laatste stukken te doen en dan staat die volledig vol).maar met tshirt en korte broek za je er bijna nieks van zien . ik vin dat dat elk z'n mening is en personelijke keuze . vaak worden er bij grote tattoo's gedacht aan uitschot en krapul; zelf zit ik in een club en je zou eens moeten weten wie er allemaal tattoos heeft van advocaten tot dokters en nog veel meer , en dan spreek ik nie over een ankertje of een roosje ,maar ook over volledige rug stuken .als je dat zelf mooi vindt waarom niet ,maar als je iets laat zetten denk er eerst goed over na ,en sta je er niet 100% achter NIET DOEN DAN want je kan het niet uitgommen . waarom laten er mannen en vrouwen gaatjes in hun oren prikken , toch ook omdat ze dat zelf mooi vinden toch niet omdat jos van recht over de deur , zegt dat ze dat moeten doen .dus elk z'n keuze.En seutje ik ben er toch nog niet op uitgekeken hoor (raar om te zeggen )op de duur hoord het gewoon bij je

    Gesponsorde inhoud


    Tattoeëren Empty Re: Tattoeëren

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 7:08 am