BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


3 plaatsers

    Lokerse Feesten

    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Lokerse Feesten Empty Lokerse Feesten

    Bericht van Squally ma aug 04, 2008 4:05 pm

    Zijn er eigenlijk mensen die dit jaar naar de Lokerse Feesten gaan, of reeds geweest zijn?
    Ikzelf ga vanavond, dit is het programma:

    20u: Voices Of Rock Radio
    (allegaartje van vergane glories, we zullen naar alle waarschijnlijkheid Eye of the tiger te horen krijgen)

    22u: Status Quo
    (bekend van o.a. Whatever you want, In the army now, Down Down, Roll over lay down, Rocking all over the world...)

    00u: The Australian Pink Floyd Show
    (Pink Floyd-coverband, maar dan wel eentje die het volledige klank- en lichtspektakel van de originele groep meebrengt, we mogen ons dus verwachten aan vliegende varkens en hits als Another brick in the wall, Money en Wish you were here)
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    Lokerse Feesten Empty Re: Lokerse Feesten

    Bericht van hanne ma aug 04, 2008 9:29 pm

    Er zijn wel groepen die me aanspreken maar ze komen dan allemaal op een andere dag. Om één groep te zien vind ik het wel iets te duur en Lokeren ligt ook niet vlak bij de deur.

    Goose klinkt leuk, evenals Alanis Morissette of Massive Attack.
    Arsenal is ook wel tof maar die heb ik eigenlijk wel al gezien. sunny
    avatar
    Gast
    Gast


    Lokerse Feesten Empty Re: Lokerse Feesten

    Bericht van Gast di aug 05, 2008 1:06 am

    alanis morissette vind ik geweldig.ze heeft echt een hele aparte stijl en als je ze op het podium ziet staan lijkt het wel elke keer of ze is strontzat of gedrogeerd vind ik.
    vooral hare uninvited vind ik super
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Lokerse Feesten Empty Re: Lokerse Feesten

    Bericht van Squally di aug 05, 2008 9:44 am

    hanne schreef:Er zijn wel groepen die me aanspreken maar ze komen dan allemaal op een andere dag. Om één groep te zien vind ik het wel iets te duur en Lokeren ligt ook niet vlak bij de deur.
    Te Duur??? Dan heb je niet goed naar de toegangsprijs gekeken vrees ik. Gisteren was het 12 euro in voorverkoop. Da's dus wel spotgoedkoop hé. Je moeten weten dat je voor Status Quo in Vorst Nationaal 40 zal moeten betalen, én dat Brussel bovendien een stuk verder ligt dan Lokeren.

    By the way, verslagje van gisteren:

    Voices Of Rock Radio
    Vergane glories hebben samen een all-star band opgericht en hopen daarmee nog eens voor een groot publiek te staan. Als voorprogramma van Status Quo was dit wel oké, maar voor de rest zou ik het laten. Veel artiesten dachten dat we hun hitjes van toen nog zouden kennen, helaas, ze moesten téveel moeite doen voor liedjes die eigenlijk lang vergeten zijn. The Romantics slaagden er nog half in (Talking in your sleep en What I like about you), Survivor kreeg dan weer heel het plein plat met Eye of the tiger. Het op treden was niet slecht, maar door het voortdurend wisselen van muzikanten zat er niet echt vaart in.

    Status Quo
    Een groep die reeds meer dan 40 jaar bestaat en nog steeds staat te springen alsof ze pas begonnen zijn. Da's rock n' roll. Om met de deur in huis te vallen speelden ze Caroline als openen er Just supposing direct daarna. Het publiek was direct opgewarmd. Daarna volgden enkele nummers uit de nieuwe cd en enkele minder gekende nummers uit vroegere jaren. Halverwege de set was er een rustpunt met Living on an island, direct gevolgd door het nog steeds ijzersterke In the army now. Daarna sloeg het feestje pas echt los: Roll over lay down! Whatever you want! Down Down! en ga zo maar door. Het hele plein stond werkelijk op z'n kop. Afsluiten deden ze met Rocking all over the world. Schitterende band!

    The Australian Pink Floyd Show
    Dit optreden was redelijk misplaatst. Na de heftiche feestje van Status Quo krijg je dan plots iets bloedernstig. Het was wel allemaal zeer mooi gespeeld, maar zeer rustig en zweverig. Na 2 (lange) nummers heb ik het uiteindelijk voor bekeken gehouden. Het dit optreden plaatsgevonden tussen Voices Of Rock Radio en Status Quo, dan zou het meer tot zijn recht gekomen hebben.

    Anyway, een meer dan geslaagde avond, én nog een spitburger gegeten ook. Wat moet een mens nog meer hebben.
    avatar
    Gast
    Gast


    Lokerse Feesten Empty Re: Lokerse Feesten

    Bericht van Gast di aug 05, 2008 9:51 am

    status quo,die ben ik gaan bekijken en beluisteren een aantal jaren terug op de night of the proms.heb thuis hun dubbel cd 'whatever jou want' the verry best liggen.ik ben nu niet zo een rock n' roll fanaat maar van hen krijg ik kippenvel
    na al die jaren doen rossi,parfitt,bown,edwards en rich het nog heel voortreffelijk
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Lokerse Feesten Empty Re: Lokerse Feesten

    Bericht van Squally di aug 05, 2008 10:19 am

    hèhè, 'k heb hen toen ook gezien op de proms, en 'k heb ook diezelfde dubbel-cd Rolling Eyes
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    Lokerse Feesten Empty Re: Lokerse Feesten

    Bericht van hanne di aug 05, 2008 10:00 pm

    Squally schreef:
    Te Duur??? Dan heb je niet goed naar de toegangsprijs gekeken vrees ik. Gisteren was het 12 euro in voorverkoop. Da's dus wel spotgoedkoop hé. Je moeten weten dat je voor Status Quo in Vorst Nationaal 40 zal moeten betalen, én dat Brussel bovendien een stuk verder ligt dan Lokeren.

    oeps, dat is idd niet duur. Nu val ik wel door de mand zeker. Razz
    Alleen, ik zie dat niet echt zitten om alleen naar een festival te gaan want doordat het tijdens de weekdagen is, zijn daar niet echt veel slachtoffers voor te vinden.

    Nu de namen die ik gisteren al gaf, vind ik niet slecht, maar er zijn wel namen waar ik nog meer voor zou staan springen, cheers
    en ik vermoed dat ik ze later wel nog es zal kunnen zien
    TryRaptor
    TryRaptor
    ...XxXJUNIORXxX...
    ...XxXJUNIORXxX...


    Man
    Aantal berichten : 173
    Leeftijd : 44
    Woonplaats : Oedelem
    Werkgelegenheid/vrije tijd : 99
    Humeur : 99
    Registration date : 18-03-08

    Lokerse Feesten Empty Re: Lokerse Feesten

    Bericht van TryRaptor di aug 05, 2008 10:57 pm

    het is goeikoop en als je daar woont kun je een combiticket kopen voor 85 euro
    dan kun je een pak groepen zien voor de prijs van 2 concerten

    Gesponsorde inhoud


    Lokerse Feesten Empty Re: Lokerse Feesten

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 14, 2024 7:06 pm