BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    internetliefjes

    avatar
    Gast
    Gast


    internetliefjes Empty internetliefjes

    Bericht van Gast do aug 07, 2008 10:31 am

    laatst in mijn direkte omgeving.......meisje van 14,dagelijks uren op msn,beweerd te chatten met 1 van de jongens van xink!
    kan niet zegt haar mama,die jongens hebben daar geen tijd voor.jawel zegt ze want ik ben samen met 1 van hen!!!???????????
    terwijl ze die gast nog nooit ontmoet heeft he.nu beginnen meisjes al relaties met iemand waar ze nog nooit kennis mee heeft gemaakt in het echt.
    bleek natuurlijk dat het idd NIET de jongens van xink waren maar een stelletje fakers.

    een hele tijd terug had ik ook msn-contakt met mensen die ik niet ken(nu staan er alleen nog maar mensen in dat ik irl ken).was er een meisje,getrouwd en haar jongere zus,vrijgezel.
    de jongere zag me wel zitten en wou wel iets met me beginnen en de oudste,die wou met me naar bed en na 1 maand chatten beweerde ze dat me kent en dat ze niet zonder me kan........???????????????????

    wat vinden jullie van zo een zaken?
    ik dacht eerst dat het gewoon pubergedrag was tot het bij mij zelf voorviel.
    is het normaal dat pubers relaties beginnen op het net?
    en wat bezielt die volwassen die het ook doen?
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    internetliefjes Empty Re: internetliefjes

    Bericht van Melleke vr aug 08, 2008 7:48 pm

    Ik heb toch ook Timothy leren kennen via het internet ??? Nu we hadden wel pas een relatie nadat we elkaar hebben ontmoet in het echte leven ma ik moet wel zeggen dat ik voor timothy ook al mannen heb leren kennen en er gevoelens voor gekregen heb , niet in de zin van dat ik rond vertelde tegen alleman dat ik een nieuwe relatie heb , zeker niet.. maar dat is gewoon op een moment dat je zodanig alleen, tekort aan aandacht hebt, en je erg gevoelig bent op dat punt dat je rap hecht aan een persoon als je daar maanden lang mee smst... mailt.. msn en belt ... en pubers ... tja, daarom noemen het pubers zeker ??
    avatar
    Gast
    Gast


    internetliefjes Empty Re: internetliefjes

    Bericht van Gast vr aug 08, 2008 7:54 pm

    tja,idd,mss als je lange tijd genegenheid mist en je krijgt dan vollop aandacht van iemand,al is het maar via sms of msn,mss da je dan verliefd kan worden.nadia heeft hare vent ook leren kennen via chat.
    toch moet je elkaar hebben gezien voor je echt van gevoelens kan gaan spreken denk ik toch of van echt een relatie hebben.
    zoals je zegt,je krijgt gewoon dan aandacht op het juiste moment,kdenk dat je dan mss denkt dat het gevoelens zijn maar dat het gewoon een vorm is van gehecht raken door de aandacht die je krijgt

    snap je wa ik wil zeggen want als ik het zo lees begrijp ik het zelf al bijna niet meer lol!
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    internetliefjes Empty Re: internetliefjes

    Bericht van Melleke vr aug 08, 2008 7:58 pm

    lord T schreef:tja,idd,mss als je lange tijd genegenheid mist en je krijgt dan vollop aandacht van iemand,al is het maar via sms of msn,mss da je dan verliefd kan worden.nadia heeft hare vent ook leren kennen via chat.
    toch moet je elkaar hebben gezien voor je echt van gevoelens kan gaan spreken denk ik toch of van echt een relatie hebben.
    zoals je zegt,je krijgt gewoon dan aandacht op het juiste moment,kdenk dat je dan mss denkt dat het gevoelens zijn maar dat het gewoon een vorm is van gehecht raken door de aandacht die je krijgt

    snap je wa ik wil zeggen want als ik het zo lees begrijp ik het zelf al bijna niet meer lol!

    Ja snap het wel zenne ...

    Toen ik zo iemand heb leren kennen was dat altijd op momenten van eenzaamheid ... ( Just gedumpt geweest van één of andere lul ) ... Vrienden dat je niet ziet omdat ze zelf een relatie hebben,en meer oog hebben voor elkaar wat normaal is, ma als je alleen bent weegt dat soms wel zwaarder door, en zeker als je dan eens meegaat ofzo met die koppeltjes .. en dan ontmoet je iemand die je zeemt met zoete woordjes ...
    avatar
    Gast
    Gast


    internetliefjes Empty Re: internetliefjes

    Bericht van Gast vr aug 08, 2008 8:01 pm

    en dan ben je verkocht he
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    internetliefjes Empty Re: internetliefjes

    Bericht van Melleke vr aug 08, 2008 8:09 pm

    idd, en al is dat iemand die je hebt leren kennen via het net, of textchat of irl,
    avatar
    Gast
    Gast


    internetliefjes Empty Re: internetliefjes

    Bericht van Gast vr aug 08, 2008 8:17 pm

    ja,kan me er wel iets van voorstellen Razz

    Gesponsorde inhoud


    internetliefjes Empty Re: internetliefjes

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 5:32 am