BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    Internetvriendschap

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Internetvriendschap Empty Internetvriendschap

    Bericht van Melleke ma jan 21, 2008 2:33 pm


    het is een klein gebaar
    vrienden zijn onder elkaar
    elkaar te steunen;zonder te vragen
    Wij wonen allen ver van elkaar
    maar proberen het te zijn voor elkaar
    allen met een hart, en niet van steen
    Vriendschap met een glimlach,
    gewoon simpel een arm om je heen
    de een heeft het makkelijk, de ander zwaar
    maar vrienden ben je,om er te zijn voor elkaar
    Wij laten een traan,en hebben pret
    dat zijn vrienden,die je vond op internet
    avatar
    Gast
    Gast


    Internetvriendschap Empty ware vriendschap

    Bericht van Gast za jan 26, 2008 1:13 pm

    ware vriendschap;
    zoek het niet
    het brengt pijn en veel verdriet
    Het komt naar je toe.
    Een ware vriend is iemand die er is
    als je hem ,odig hebt
    in elke situatie en dat natuurlijk
    wederzijds,
    en ware vriend die ziet je verdriet
    en bied je zijn schouder .
    Een ware vriend kan je alles zeggen
    omdat hij zen mond houd ,
    maar vind maar zo ne mens, weinige zijn nog daar
    opgeslokt door het materiele gaan ze over lijken
    Maar ook zij die nu nog lachen,
    eens komt de dag dat ook zij een vriend nodig hebben
    Is die vriend dan daar ???

    Ik hoop van wel.
    avatar
    Gast
    Gast


    Internetvriendschap Empty Re: Internetvriendschap

    Bericht van Gast ma feb 25, 2008 9:32 am

    Vriendschap wa betekend da eigenlijk ?


    begin al te denken nie veel .....
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Internetvriendschap Empty Re: Internetvriendschap

    Bericht van Melleke ma feb 25, 2008 3:49 pm

    Tineken schreef:Vriendschap wa betekend da eigenlijk ?


    begin al te denken nie veel .....

    Oesj, Problemen met een vriendin of vriend ?? Snooit nie leuk é
    avatar
    Gast
    Gast


    Internetvriendschap Empty Re: Internetvriendschap

    Bericht van Gast ma feb 25, 2008 4:08 pm

    ik heb geen vrienden

    :suspect:
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Internetvriendschap Empty Re: Internetvriendschap

    Bericht van Melleke ma feb 25, 2008 4:09 pm

    Tineken schreef:ik heb geen vrienden

    :suspect:


    Ewel en ikke ton ?? Alé Tis nog een zeeeeeeeeeer prille vriendschap Je sais ma da komt wel goe é !!!!

    Moeten int kort nog xtje afspreken é meid, dan komen we wel naar jouw kanten op !!!!
    avatar
    Gast
    Gast


    Internetvriendschap Empty Re: Internetvriendschap

    Bericht van Gast wo maa 05, 2008 6:38 pm

    Echte vrienden zijn idd zeldzaam! Ik denk niet of je dat volledig via internet kan hebben, je moet elkaar toch geregeld in 't echt zien, dat kan dan wel uitgroeien tot echte vriendschap! Maar dan moet je elkaar kunnen vertrouwen, anders heb je geen echte vriendschap!
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Internetvriendschap Empty Re: Internetvriendschap

    Bericht van Melleke wo maa 05, 2008 6:43 pm

    Elke schreef:Echte vrienden zijn idd zeldzaam! Ik denk niet of je dat volledig via internet kan hebben, je moet elkaar toch geregeld in 't echt zien, dat kan dan wel uitgroeien tot echte vriendschap! Maar dan moet je elkaar kunnen vertrouwen, anders heb je geen echte vriendschap!

    Das juist wat je zegt !!Ik kan mijn echte vrienden zo tellen op één hand, maar van die mensen ben ik dan ook zeker dat het ECHTE vrienden zijn, mensen die mij nooit in de steek gaan laten, nooit twijfels zullen hebben, mij aanvaarden voor wie ik ben, met slechte en goeie kanten !! EN die alles kunnen uitpraten !!!

    Via internet kan je wel toffe mensen leren kennen!!! zoals ..Sara heb ik leren kennen via Internet en die zie ik toch veel !! Zeker 1 x op een week, gebeurd meer !!!
    Heidi zie ik wel nie zo veel meer, maar das door omstandigheden, ( da we nogal ver van elkaar wonen )Maar ik beschouw die ook als 1 van mijn dichtste vrienden !!

    Elke heb ik nu al een paar x gezien, maar kan wel zeggen dat het een vriendin is, maar echt dicht staan we nog niet, kan ook niet é, na 3 x te gezien hebben ,, maar komt nog wel, :) Want tis een speciaalke é !! hehe
    avatar
    Sunshinetjeuh
    ...XxXJUNIORXxX...
    ...XxXJUNIORXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 104
    Leeftijd : 36
    Woonplaats : Oostende
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Cm bediende
    Humeur : valt best mee :)
    Registration date : 18-01-08

    Internetvriendschap Empty Re: Internetvriendschap

    Bericht van Sunshinetjeuh do maa 06, 2008 7:00 pm

    idd... ben ik het mee eens.. ik heb 1 echte vriend.. en de rest noem ik eerder goeie kennissen ofzo..
    heb al veel meegemaakt in mijn jonge leventje en mja, vertrouw ook niet vlug nog iemand... uit schrik enz.. om weeral eens gekwetst te worden...
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Internetvriendschap Empty Re: Internetvriendschap

    Bericht van Melleke di maa 11, 2008 10:52 pm

    Sunshinetjeuh schreef:idd... ben ik het mee eens.. ik heb 1 echte vriend.. en de rest noem ik eerder goeie kennissen ofzo..
    heb al veel meegemaakt in mijn jonge leventje en mja, vertrouw ook niet vlug nog iemand... uit schrik enz.. om weeral eens gekwetst te worden...

    Idem hier !!! Ik merk zelf door gebeurtenissen de laatste tijd dat ik niet meer zo open ben naar vrienden toe, dat ik mij echt inhou voor bepaalde dingen !!!

    Dat er soms stiltes zijn enzo !!! ... wat ik wel erg vind, want het is gewoon ik vertrouw niemand meer, of toch weinig !!!
    Spijtig genoeg wel ja !!! MA da groeit wel weer terug, hoop ik dan blink
    avatar
    Gast
    Gast


    Internetvriendschap Empty Re: Internetvriendschap

    Bericht van Gast di maa 11, 2008 11:37 pm

    Idd ik kan ook zeggen dat ik mijn echte vrienden op 1 hand kan tellen! Ik heb 2 (close)vriendinnen die ik al héél lang ken en heel veel zie, het zijn ook de meters van mijn dochtertjes. Kathy heeft er 1 van gezien se, Tamara :D.
    Tamara heb ik eigenlijk via mijn ventje leren kennen, zo'n 9 jaar geleden, zij is de vriendin van mijn ventje zijne beste maat.

    De andere is Amanda, wij hebben elkaar leren kennen in 't 6e leerjaar, maar pas in 't eerste middelbaar zijn we echte vriendinnen geworden, nu zo'n 18 jaar. Enneuh Kathy als ge mij al een speciale noemt wacht dan tot ge haar eens ontmoet, da's pas een specialleke!

    Via 't internet heb ik enkele toffe meiden ontmoet, waar we dan samen mee naar zee zijn geweest, da vond ik supertof, zeker om andere mama's te ontmoeten! Ik vind het alleen spijtig dat het groepje zowat uiteen aan 't vallen is, ik hoop echt dat 't nog terug goed komt! Spijtig dat we zover uiteen wonen!

    EN met ons Katje binnenkort nog eens naar de cinema se ;) en als ze wa bekomen is van de verhuis naar hun liefdesnestje komen we zeker wel eens piepen zene :wub:
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Internetvriendschap Empty Re: Internetvriendschap

    Bericht van Melleke di maa 11, 2008 11:51 pm

    Elke schreef:Idd ik kan ook zeggen dat ik mijn echte vrienden op 1 hand kan tellen! Ik heb 2 (close)vriendinnen die ik al héél lang ken en heel veel zie, het zijn ook de meters van mijn dochtertjes. Kathy heeft er 1 van gezien se, Tamara :D.
    Tamara heb ik eigenlijk via mijn ventje leren kennen, zo'n 9 jaar geleden, zij is de vriendin van mijn ventje zijne beste maat.

    De andere is Amanda, wij hebben elkaar leren kennen in 't 6e leerjaar, maar pas in 't eerste middelbaar zijn we echte vriendinnen geworden, nu zo'n 18 jaar. Enneuh Kathy als ge mij al een speciale noemt wacht dan tot ge haar eens ontmoet, da's pas een specialleke!

    Via 't internet heb ik enkele toffe meiden ontmoet, waar we dan samen mee naar zee zijn geweest, da vond ik supertof, zeker om andere mama's te ontmoeten! Ik vind het alleen spijtig dat het groepje zowat uiteen aan 't vallen is, ik hoop echt dat 't nog terug goed komt! Spijtig dat we zover uiteen wonen!

    EN met ons Katje binnenkort nog eens naar de cinema se ;) en als ze wa bekomen is van de verhuis naar hun liefdesnestje komen we zeker wel eens piepen zene :wub:

    Jeps, en der zullen een aantal mensen mee zijn ook !!!! Men schoonzusje, Nichtje en Tante , wss , al familie van Timothy , ma zijn toffe zenne!!!
    avatar
    Gast
    Gast


    Internetvriendschap Empty Re: Internetvriendschap

    Bericht van Gast wo maa 12, 2008 12:30 am

    Ik heb 2 beste vriendinnen die me heel vaak gesteund hebben en die dan ook bijna alles weten.
    Mieke en Annelies
    wWe hebben samen gestudeerd, met Mieke iets langer en heb met Mieke ook nog anderhalfjaar samen gewerkt.
    Annelies was eerst mijn aarstvijand, en zie nu

    Mijn beste vriend heb ik via internet leren kennen.... nl mijn ventje

    En verder heb ik hier nog goede vrienden leren kennen, maar daarom is het contct wat te min om elkaar echt door en door te leren kennen
    En zoals in het echt leven, praat je met de ene meer dan met de andere, kom je beter overeen met de een dan met de andere
    avatar
    Gast
    Gast


    Internetvriendschap Empty Re: Internetvriendschap

    Bericht van Gast do aug 07, 2008 10:11 am

    eens je vertrouwen of je geloof in mensen is verdwenen door een gebeurtenis of door iets wat een hele goeie vriend je heeft aangedaan is het niet zo evident dat het terug aangroeit.
    het is iets dat je opnieuw moet leren en doordat je juist een slechte ervaring hebt gehad ga je wel voorzichtiger zijn met mensen te vertrouwen of te geloven.
    het is dan maar te hopen dat die mensen waar je opnieuw je vertrouwen in stelt je niet telleurstellen zodat je vertrouwen in mensen inderdaad opnieuw een groeischeut krijgt
    avatar
    Gast
    Gast


    Internetvriendschap Empty Re: Internetvriendschap

    Bericht van Gast do aug 07, 2008 10:18 am

    maar internetvriendschap is geen echte vriendschap.
    ware vriendschap kan alleen ontstaan wanneer mensen elkaar irl kennen.
    mensen op internet,de mensen waarmee je chat,zijn immers niet altijd wie ze beweren te zijn met als resultaat dat die zogenaamde vriendschap ook niet is wat het leek te zijn.

    Gesponsorde inhoud


    Internetvriendschap Empty Re: Internetvriendschap

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 7:30 am