BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    mindere kantjes/ergernissen

    avatar
    Gast
    Gast


    mindere kantjes/ergernissen Empty mindere kantjes/ergernissen

    Bericht van Gast za aug 09, 2008 2:19 pm

    in iedere relatie een onvermijdelijk verschijnsel.
    in het begin rozegeur en maneschijn maar na een aanzienlijke tijd komen de iets mindere kantjes van je partner naar boven.
    neus peuteren,scheetjes laten,boeren,tv of pc verslaafd,zagen over vanalles en nog wat........ik noem maar wat op.
    hoe ga je daar dan met om?
    probeer je je partner te veranderen?wijs je hem/haar op die dingen en ga je er boos om worden?
    aanvaard je hoe zij/hij is of zou je zelfs je relatie hypothikeren om toch maar je levensgezel zen mindere kantjes te verbeteren?
    avatar
    Gast
    Gast


    mindere kantjes/ergernissen Empty Re: mindere kantjes/ergernissen

    Bericht van Gast vr sep 19, 2008 8:22 am

    natuurlijk hangt er van af in welke mate die irritante trekjes voorkomen en of het ook gebeurt in het openbaar of alleen thuis.
    ik zou men partner wel wijzen op de dingen die me irriteren zodat ze er zelf toch ook wel op kan letten.
    zijn het dingen die ook in het openbaar gebeuren zoals bv op de tram een luide scheet laten of op de bus boeren of in de neus peuteren dan zal ik zeker men ongenoegen uiten en als het vaker voorkomt zal ik toch aandringen om op die zaken te letten.
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    mindere kantjes/ergernissen Empty Re: mindere kantjes/ergernissen

    Bericht van hanne vr sep 19, 2008 9:16 pm

    Het is al véél verbeterd, maar in het begin kon hij echt geen tijd in't oog houden.
    Altijd was hij té laat, moest hij vreselijk treuzelen. Met het gevolg dat je dan altijd mag spurten. Maar ik heb hem al een beetje heropgevoed :-)

    Tegenwoordig erger ik mij op dat vlak bij andere koppeltjes. Je spreekt dan af met andere maten en die zijn er dan niet. Ze komen dan een halfuur, een uur of zelfs langer te laat,
    en het grappige is dat zelfs mijn vriend hem er dan aan ergert.

    Straks moet ik ook die maten nog heropvoeden :-)

    (oja ik spreek nu wel over meer dan een kwartier te laat zijn hé, want ik durf zelfs ook wel es 5 min te laat zijn :-))
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    mindere kantjes/ergernissen Empty Re: mindere kantjes/ergernissen

    Bericht van Melleke vr sep 19, 2008 10:18 pm

    Lord Scorpio schreef:natuurlijk hangt er van af in welke mate die irritante trekjes voorkomen en of het ook gebeurt in het openbaar of alleen thuis.
    ik zou men partner wel wijzen op de dingen die me irriteren zodat ze er zelf toch ook wel op kan letten.
    zijn het dingen die ook in het openbaar gebeuren zoals bv op de tram een luide scheet laten of op de bus boeren of in de neus peuteren dan zal ik zeker men ongenoegen uiten en als het vaker voorkomt zal ik toch aandringen om op die zaken te letten.

    Terwijl je zelf soms die dingen doet ??? Hmmmm nuja dat neuspeuteren heb ik je nog nie zien doen si !! haha
    avatar
    Gast
    Gast


    mindere kantjes/ergernissen Empty Re: mindere kantjes/ergernissen

    Bericht van Gast vr sep 19, 2008 10:34 pm

    Melleke schreef:
    Lord Scorpio schreef:natuurlijk hangt er van af in welke mate die irritante trekjes voorkomen en of het ook gebeurt in het openbaar of alleen thuis.
    ik zou men partner wel wijzen op de dingen die me irriteren zodat ze er zelf toch ook wel op kan letten.
    zijn het dingen die ook in het openbaar gebeuren zoals bv op de tram een luide scheet laten of op de bus boeren of in de neus peuteren dan zal ik zeker men ongenoegen uiten en als het vaker voorkomt zal ik toch aandringen om op die zaken te letten.

    Terwijl je zelf soms die dingen doet ??? Hmmmm nuja dat neuspeuteren heb ik je nog nie zien doen si !! haha
    Hahaha,ja,oké,ik laat wel eens nen luide boer of een stevig welriekend windeke maar ik zal zoiets ni doen op openbare plaatsen hoor,behalve als ik het echt ni kan bedwingen dan maar bv op de bus of tram of int stad ofzo,plaatsen waar redelijk veel volk is en mensen die ik niet ken,daar zal ik me toch inhouden se

    Gesponsorde inhoud


    mindere kantjes/ergernissen Empty Re: mindere kantjes/ergernissen

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 1:10 am