BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    eerlijkheid

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    eerlijkheid Empty eerlijkheid

    Bericht van Melleke za aug 09, 2008 2:26 pm

    hoe eerlijk ben jij?

    daarmee bedoel ik bijv. in de volgende situaties:

    * je beste vriend/vriendin heeft een nieuwe partner, waarvan jij weet dat hij/zij is vreemd gegaan in een vorige relatie, maar je vriend/vriendin is heeeelemaal verliefd: geef je dat aan?

    * je beste vriend/vriendin heeft een nieuwe partner, maar het is iemand waar jij in het verleden een one night stand mee hebt gehad: geef je dat aan?

    * iemand hier op Blablaa plaatst een foto van zichzelf, maar jij vind de foto smaakloos: durf je dat tegen iedereen hier te zeggen?

    met andere woorden: vertel jij voor de goede lieve vrede wel eens een leugentje en/of houdt je wel eens info achter?
    avatar
    Gast
    Gast


    eerlijkheid Empty Re: eerlijkheid

    Bericht van Gast za aug 09, 2008 2:34 pm

    ik denk dat het voor de goede vrede altijd wel eens nodig is een leugentje voor bestwil achter te houden maar niet alles
    ik zal bv wel hints geven of een deel van het gebeuren of verhaal vertellen maar ik zal een deel achterhouden,niet alleen om die persoon niet te kwetsen maar ook omdat het risico bestaat dat je niet word gelooft en dat jij dan zelf de boter gefret hebt

      Het is nu za apr 27, 2024 5:21 am