BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    Video Games

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Video Games Empty Video Games

    Bericht van Melleke za aug 09, 2008 5:00 pm

    Ik denk niet dat iemand hier zou stellen dat videogames werkelijk de schuld te geven is van aggressie en dergelijken.

    Maar zijn er zaken die soms wel ver gaan in videospelen?
    Is een leeftijdslabel echt nodig?
    Zou je jouw kinderen elk videospel laten spelen welke ze willen?

    zegt u maar Video Games Icon_smile
    avatar
    Gast
    Gast


    Video Games Empty Re: Video Games

    Bericht van Gast za aug 09, 2008 7:20 pm

    er zijn echt wel hele bloederige games(ik ben geen kenner dus namen kan ik niet opnoemen).
    een leeftijdslabel lijkt me nog niet zo een slecht idee.
    ik heb iemand gekend die zen kind van 5 zo een bloederig spel liet spelen en dat vind ik ni kunnen.
    mijn zoon(8)heeft alleen spelletjes van tekenfilmreeksen of racing.nu,een oorlog of vechtspel mag hij wel als hij dat wil maar dan valt het toch te bezien welk.
    ze zien op tv al te veel van die rotzooi,als je ze dan nog opvoedt met van die mega-geweld games kun je ze wel eens op rare gedachten brengen.
    das althans mijn mening
    TryRaptor
    TryRaptor
    ...XxXJUNIORXxX...
    ...XxXJUNIORXxX...


    Man
    Aantal berichten : 173
    Leeftijd : 44
    Woonplaats : Oedelem
    Werkgelegenheid/vrije tijd : 99
    Humeur : 99
    Registration date : 18-03-08

    Video Games Empty Re: Video Games

    Bericht van TryRaptor za aug 09, 2008 7:30 pm

    voor de meeste games staat er een leeftijd op maar de meeste ouders laten de kinderen een game kiezen waardoor ze dikwijls games spelen die boven hun leeftijd zijn.
    Maar welk kind kijkt er nu niet naar films die niet geschikt zijn voor hun leeftijd.
    Als ik nu zien van actie-films of anderen welke leeftijd ze meekrijgen weet ik ook dat ik als 12 jarige veel films met een label van 16+ heb bekeken.
    Dit heeft voornamelijk te maken met de wapendracht in de films maar wat dan nog.
    Ik denk dat je als ouder beste kan beslissen wat goed is voor je kind. Is het kind gevoelig aan dit soort dingen of niet ...

    Qua games zijn er veel jongeren van 12 jaar die shootergames spelen Waar je gewoon de tegenstander moet afmaken. Politie tegen Terroristen, en sommige jongeren raken er wel wat agressief van, eens zijn worden ze meestal rustiger. Ze willen gewoon als 12 jarige boven de rest willen uitsteken door hun agressiever gedrag maar meestal vallen ze dan toch door de mand.
    avatar
    Gast
    Gast


    Video Games Empty Re: Video Games

    Bericht van Gast za aug 09, 2008 7:35 pm

    je kan wl iets toelaten maar ook niet overdrijven.
    ik heb gisteren mijn zoon ook laten meekijken naar de mummy terwijl dat een 12 jaar movie is.had er wel bijgezegd dat vanaf hij bang krijgt hij moet gaan spelen.
    zo is een enkele keer kan volgens mij ook geen kwaad hoor maar er zijn grenzen.ik zal hem zeker geen evil dead of simon say's of zo laten zien.
    en zo spelletjes van bv politie tege boeven ofzo vind ik wel kunnen.het zijn de echt bloederige dingen die ik wel wil afweren

    Gesponsorde inhoud


    Video Games Empty Re: Video Games

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -
      » Games

      Het is nu vr mei 10, 2024 10:10 pm