BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    Geen bloot meer voor de vrouwen

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Geen bloot meer voor de vrouwen Empty Geen bloot meer voor de vrouwen

    Bericht van Melleke za aug 09, 2008 5:16 pm

    Geen bloot meer voor de vrouwen Nb0808playgirl'Playgirl', het stoute zusje van mannenblad 'Playboy', verdwijnt dit jaar uit de rekken. Naakte mannen brengen niet meer genoeg geld in het laatje. De onlineversie blijft wel bestaan.

    Dit jaar is het blootblad Playgirl 35 jaar oud. Maar in plaats van een extra knappe verjaardagscenterfold, zal in november het allerlaatste nummer verschijnen. Er is niet meer genoeg interesse voor schaars geklede mannen.

    De eerste redactrices waren feministes. Als mannen een blaadje met pikante foto's van een naakte Marilyn Monroe konden krijgen, verdienden zij een tegenhanger met naakte mannen, was de redenering. Maar ook hun 'entertainment voor vrouwen' werd voornamelijk door mannen geconsumeerd. Meer dan de helft van de lezers waren homo's, die de blote mannenbasten meer konden waarderen dan vrouwen.

    Playgirl was het eigendom van de groep die ook Playboy uitbrengt. Waarom het blad verdwijnt, is niet officieel bekend gemaakt. Maar de tanende verkoopcijfers zullen er voor een goed deel tussen zitten. Playboy Enterprises, de groep van bejaarde snoeper Hugh Heffner, maakte het afgelopen kwartaal 2,1miljoen dollar verlies. De concurrentie van het internet, waar plaatsjes van schaars geklede mannen en vrouwen gratis te vinden zijn, is keihard.

    Eén nummer van Playgirl dat nog altijd goed verkoopt, dateert uit 1997. Toen verscheen filmster Brad Pitt op de voorpagina. Binnenin stonden naaktfoto's, maar daar had Pitt geen toestemming voor gegeven. Na een rechtszaak verdween het blad uit de rekken. De nummers die toch hun weg naar het publiek vonden, zijn nu op eBay minstens honderd dollar waard.

    Net als Playboy bracht Playgirl boeiende interviews. Van een scheut politiek waren de dames niet bang. Zo maakte het blad na de val van de muur een special over Oost-Europa. 'Sexy Tsjechen! Provocerende Polen! Hete Slaven!' stond er toen op de voorpagina.

    Wie nooit in het blad verscheen, was de Britse prins Charles. Hij sloeg een miljoenenaanbod om naakt te poseren af. Voor de vrouwen die hun maandelijkse portie hunks zullen missen, is er één schrale troost. Het internetgedeelte blijft bestaan. Er zullen zelfs meer filmpjes dan ooit op komen.
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Geen bloot meer voor de vrouwen Empty Re: Geen bloot meer voor de vrouwen

    Bericht van Melleke za aug 09, 2008 5:17 pm

    Verdoemme !!! Haha ... mja, zo zie je ma da het mannelijk lichaam nie zo meer in trek is dan de vrouwelijke ... al zijn er voor mij toch heel veel mannen nog super lekker ... mjam mjam hahahaha
    avatar
    Gast
    Gast


    Geen bloot meer voor de vrouwen Empty Re: Geen bloot meer voor de vrouwen

    Bericht van Gast za aug 09, 2008 6:57 pm

    ik vind dat goed en eigenlijk zouden ze playboy en ché en menzo ook uit de rekken moeten halen.
    is een man of een vrouw alleen maar lekker als hij of zij slank is of een gespierde borstkas heeft?
    vrouwen en mannen die alleen maar oog hebben voor dat vind ik erg en dat meen ik echt.
    ik geef toe,natuurlijk is een slanke mooi gevormde vrouw echt mooi om naar te kijken maar voor mij is een vrouw niet alleen maar lekker als ze slank is.
    ik heb een relatie gehad met een meisje die zeker niet slank was maar die was ook lekker se.
    ze zouden in die boekskes ook is wa meer aandacht moeten schenken aan die niet slanke mensen.
    tis ook door al die boekskes o.a. dat veel vrouwen en mannen niet meer tevreden zijn over hun lichaam en overvloeien van de complexen
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Geen bloot meer voor de vrouwen Empty Re: Geen bloot meer voor de vrouwen

    Bericht van ®Beef-cake za aug 09, 2008 7:00 pm

    Ik denk bijvoorbeeld aan de "Flair", "Libelle", "Cosmopolitan", "Goed Gevoel" Rolling Eyes
    avatar
    Gast
    Gast


    Geen bloot meer voor de vrouwen Empty Re: Geen bloot meer voor de vrouwen

    Bericht van Gast za aug 09, 2008 7:37 pm

    in flair worden elke week opnieuw doordeweekse mannen en vrouwen in beeld en zelfs in hun blootje gezet.
    uitstekend initiatief vind ik dat
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Geen bloot meer voor de vrouwen Empty Re: Geen bloot meer voor de vrouwen

    Bericht van Melleke zo aug 10, 2008 12:32 pm

    Ja kvind da ook !! ze zijn dan verwonderd dat er anorexia groeit of dat mensen dan zich uithongeren, of ge ziet van de 16 jarige streven naar zulke modellen, maja merendeels van de mannen zien nog altijd liever een naakte slanke madam dan een madam met een maatje meer ... Triestig
    avatar
    Gast
    Gast


    Geen bloot meer voor de vrouwen Empty Re: Geen bloot meer voor de vrouwen

    Bericht van Gast zo aug 10, 2008 1:02 pm

    dat is toch wel aan het veranderen hoor.ik hoor da wel meer tegenwoordig bij mannen dat er wel 'ne pak' aan mag zijn

    Gesponsorde inhoud


    Geen bloot meer voor de vrouwen Empty Re: Geen bloot meer voor de vrouwen

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 6:36 pm