BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


3 plaatsers

    Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten?

    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten? Empty Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten?

    Bericht van hanne ma aug 11, 2008 4:44 pm

    Zucht, ik word weer een ganse middag geteisterd door angst want straks moet ik naar de tandarts. Hmmm
    Ik háát dat echt! Zelfs al bij het bellen voor een afspraak, breekt het angstzweet mij al uit.
    Ik kan er echt niets aan doen maar ik heb echt een immense schrik voor hun boren, spuiten, etc...
    ik hoop dat ik straks de moed wel vind om te gaan en niet mijn kat stuur.
    blink

    Naast tandartsen heb ik ook schrik van dokters. Heb ooit es bloed laten trekken, en dat deed echt pijn. Ik hou mijn hart echt vast voor de tijd dat ik ooit een operatie moet ondergaan, want dan zal het kot hier te klein zijn.

    Zucht, ik zie het niet zitten Huilen
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten? Empty Re: Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten?

    Bericht van Squally ma aug 11, 2008 5:15 pm

    van tandartsen moet ik ook niet teveel weten
    maar ja, wat moet gebeuren moet gebeuren hé
    avatar
    Gast
    Gast


    Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten? Empty Re: Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten?

    Bericht van Gast ma aug 11, 2008 5:25 pm

    ik ben ook niet bepaald zo een liefhebber van tandartsen en spuiten.

    2 jaar geleden zat ik bij de tandarts voor een groot onderhoud,ppppfffffff,nu ja,mijn gebit is zowa een kerkhof hoor,da geef ik toe,maar van al dat geboor en geschraap en die irritante geluiden werd ik gewoon gek.
    en dan maar hopen dat ze niet uitschuift met haar hand want da zou wel eens heel pijnlijk kunnen zijn

    bij een spuit zet ik meestal even de tanden op elkaar.beetje raar toch vermits ik tattoeages heb maar ja,wie beweerd er dat ik normaal ben he
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten? Empty Re: Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten?

    Bericht van ®Beef-cake ma aug 11, 2008 8:11 pm

    Ik heb een heilige schrik een spuit te krijgen, vooral bij de tandarts. Enkel het gedachte alleen, bezorgt mij rillingen en verstijfdheid ! En als het echt moet, liefst
    onder narcose brrrrrrrrrrrr.....! Rolling Eyes
    avatar
    Gast
    Gast


    Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten? Empty Re: Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten?

    Bericht van Gast ma aug 11, 2008 11:38 pm

    hopelijk heb je het een beetje overleefd je avontuur bij de tandarts???????? cheer
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten? Empty Re: Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten?

    Bericht van hanne di aug 12, 2008 12:33 pm

    Lord Scorpio schreef:hopelijk heb je het een beetje overleefd je avontuur bij de tandarts???????? cheer

    Ik heb het overleefd Razz maar ben er toch niet zo gerust op.

    Kheb een beetje tandpijn, maar het is ook niet dat ik het uitschreeuw van de pijn. IJsjes eten is ook al geen probleem (dus gevoelig voor kou of warmte is het niet)
    Maar morgen vertrek ik op reis en was/ben bang dat het zou verergeren dus had ik snel een afspraak gemaakt. Maar mijn tandarts is in verlof dus heb ik het noodnr dat in hun voicemail werd vermeld, opgebeld.

    Ik ben dus gisteren geweest. Die man heeft gekeken, met zo'n pincetje op mijn tanden geklopt maar ik kon niet echt zeggen vanwaar die pijn kwam.
    Hij heeft foto's getrokken maar zag echt geen gaatje. Dus hij heeft mij ontstekingsremmers voorgeschreven.
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten? Empty Re: Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten?

    Bericht van Squally di aug 12, 2008 12:39 pm

    hanne schreef:
    Lord Scorpio schreef:hopelijk heb je het een beetje overleefd je avontuur bij de tandarts???????? cheer

    Ik heb het overleefd Razz maar ben er toch niet zo gerust op.

    Kheb een beetje tandpijn, maar het is ook niet dat ik het uitschreeuw van de pijn. IJsjes eten is ook al geen probleem (dus gevoelig voor kou of warmte is het niet)
    Maar morgen vertrek ik op reis en was/ben bang dat het zou verergeren dus had ik snel een afspraak gemaakt. Maar mijn tandarts is in verlof dus heb ik het noodnr dat in hun voicemail werd vermeld, opgebeld.

    Ik ben dus gisteren geweest. Die man heeft gekeken, met zo'n pincetje op mijn tanden geklopt maar ik kon niet echt zeggen vanwaar die pijn kwam.
    Hij heeft foto's getrokken maar zag echt geen gaatje. Dus hij heeft mij ontstekingsremmers voorgeschreven.
    Amai, een tandarts die niets vindt. Jij hebt geluk gehad.


    Laatst aangepast door Squally op di aug 12, 2008 2:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten? Empty Re: Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten?

    Bericht van hanne di aug 12, 2008 1:49 pm

    Squally schreef:
    Amai, een tandarts die niets vindT. Jij hebt geluk gehad.


    mja juist daarom dat ik er niet 100% gerust in ben + het feit dat het al een tandarts is die je niet kent + dat hij er nog zo jong uitzag (rond de 28 jaar)
    en bijgevolg nog niet zo veel ervaring heeft. Rolling Eyes
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten? Empty Re: Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten?

    Bericht van hanne di aug 12, 2008 4:12 pm

    Vandaag opgestaan en ontstekingsremmer genomen maar ik was toch niet voor de volle 100% op mijn gemak.
    Ik ben ook nogal wantrouwig tegenover dokters en tandartsen. Niet dat ik echt slechte ervaringen heb ofzo, maar het zijn ook mensen en zoals alle andere mensen, kunnen zij zich ook vergissen.
    En het internet is ook zo gevaarlijk éh Rolling Eyes je leest en ziet de verschrikkelijkste dingen. scratch
    Ik moet eigenlijk ophouden met zelf doktertje te spelen.

    Door mijn ongerustheid heb ik maar een tweede tandarts gecontacteerd. Ik mocht eigenlijk direct gaan. En wederom niets gevonden Rolling Eyes Blijkbaar moeten mijn tanden een beetje gevoeliger zijn dan anders. En die ene tand hebben ze wat bijgewerkt omdat ik een slechte beet had en daardoor een beetje gekneld zat. Rolling Eyes
    Infin die tweede opinie, heeft mij toch wel gerustgesteld cheer


    En nu heb ik genoeg van tandartsen!!!!
    avatar
    Gast
    Gast


    Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten? Empty Re: Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten?

    Bericht van Gast di aug 12, 2008 10:30 pm

    Het is inderdaad heel verbazingwekkend,een tandarts die niets vind.
    het is altijd wel iets.gaatje,tandsteen of noem maar op,ze vinden altijd wel iets
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten? Empty Re: Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten?

    Bericht van hanne di aug 12, 2008 11:17 pm

    misschien toch wel een verklaring voor de pijn. Rolling Eyes

    Heb een klein beetje oorpijn (wellicht een lichte oorontsteking) en met dat die zenuwen verbonden zijn, dat de pijn slaat op je tanden.

    Ik heb soieso ontstekingsremmers dus ik ga die moeten verder nemen, ik hoop alleen dat het niet te lang duurt hoor! Rolling Eyes
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten? Empty Re: Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten?

    Bericht van ®Beef-cake zo sep 28, 2008 10:36 pm

    heb fobie voor de tuinslang ! ik bedoel de spuitend soort en niet de bijtende soort ! Rolling Eyes
    avatar
    Gast
    Gast


    Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten? Empty Re: Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten?

    Bericht van Gast ma sep 29, 2008 1:11 pm

    eigenlijk best wel raar,ik heb tattoos en toch voel ik me niet op men gemak voor een simpele spuit
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten? Empty Re: Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten?

    Bericht van ®Beef-cake ma sep 29, 2008 4:51 pm

    Lord Scorpio schreef:eigenlijk best wel raar,ik heb tattoos en toch voel ik me niet op men gemak voor een simpele spuit

    je kunt altijd je beide ogen dichtknijpen !

    Gesponsorde inhoud


    Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten? Empty Re: Heeft u ook zo'n fobie voor spuiten?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 4:32 am