BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Huisarts

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Huisarts Empty Huisarts

    Bericht van Melleke wo aug 13, 2008 6:54 pm

    Zoek je een dokter van wacht ?


    http://www.huisarts.be/
    avatar
    Gast
    Gast


    Huisarts Empty Re: Huisarts

    Bericht van Gast wo aug 13, 2008 9:29 pm

    dat doe ik nooit meer,een dokter van wacht.
    vorig jaar na de breuk met mijn vriendin zat ik zwaar in de put.
    weken deed ik niets anders dan huilen en slapen.
    depressie zegt men..........ik dus op zondag dokter van wacht laten komen.een chinees,dokter tan kwam bij me langs.
    na uitgelegd te hebben wat er mis was begon hij:jij bent 29,je hebt nog niets meegemaakt.ik heb de oorlog meegemaakt in azie,jij weet niet wat een depressie is.
    vervolgens zegt hij dat ik me moet herpakken en schrijft anti-depressiva voor.ik had niet genoeg geld bij me en mocht geven wat ik had,het was in orde voor hem.heel tof,maar dan begon hij weer:ja,als je van plan bent jezelf van kant te maken zorg dan dat je geen onschuldige mensen meeneemt.
    peptalk??????verre van
    nooit meer???dokter tan
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Huisarts Empty Re: Huisarts

    Bericht van Melleke wo aug 13, 2008 10:29 pm

    Lord Scorpio schreef:dat doe ik nooit meer,een dokter van wacht.
    vorig jaar na de breuk met mijn vriendin zat ik zwaar in de put.
    weken deed ik niets anders dan huilen en slapen.
    depressie zegt men..........ik dus op zondag dokter van wacht laten komen.een chinees,dokter tan kwam bij me langs.
    na uitgelegd te hebben wat er mis was begon hij:jij bent 29,je hebt nog niets meegemaakt.ik heb de oorlog meegemaakt in azie,jij weet niet wat een depressie is.
    vervolgens zegt hij dat ik me moet herpakken en schrijft anti-depressiva voor.ik had niet genoeg geld bij me en mocht geven wat ik had,het was in orde voor hem.heel tof,maar dan begon hij weer:ja,als je van plan bent jezelf van kant te maken zorg dan dat je geen onschuldige mensen meeneemt.
    peptalk??????verre van
    nooit meer???dokter tan

    Azo grof zeg Kwaad
    avatar
    Gast
    Gast


    Huisarts Empty Re: Huisarts

    Bericht van Gast do aug 14, 2008 12:23 am

    Melleke schreef:
    Lord Scorpio schreef:dat doe ik nooit meer,een dokter van wacht.
    vorig jaar na de breuk met mijn vriendin zat ik zwaar in de put.
    weken deed ik niets anders dan huilen en slapen.
    depressie zegt men..........ik dus op zondag dokter van wacht laten komen.een chinees,dokter tan kwam bij me langs.
    na uitgelegd te hebben wat er mis was begon hij:jij bent 29,je hebt nog niets meegemaakt.ik heb de oorlog meegemaakt in azie,jij weet niet wat een depressie is.
    vervolgens zegt hij dat ik me moet herpakken en schrijft anti-depressiva voor.ik had niet genoeg geld bij me en mocht geven wat ik had,het was in orde voor hem.heel tof,maar dan begon hij weer:ja,als je van plan bent jezelf van kant te maken zorg dan dat je geen onschuldige mensen meeneemt.
    peptalk??????verre van
    nooit meer???dokter tan

    Azo grof zeg Kwaad
    Ik vond het echt schandalig hoe die man tegen me deed en tis ni zo dat hij dacht dak komedie speelde ook ni he want hij schreef me toch pillen voor en toonde op momenten wel medeleven.als hij dat nog zou gezegd hebben dan denk ik dat ik hem naar buiten geklopt zou hebben.

    Gesponsorde inhoud


    Huisarts Empty Re: Huisarts

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 3:19 pm