BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    loslaten van iemand

    avatar
    Gast
    Gast


    loslaten van iemand Empty loslaten van iemand

    Bericht van Gast do aug 14, 2008 8:23 am

    "hij was de man van men leven.met hem had ik een toekomst.we gingen trouwen,hadden zelfs al namen voor onze kinderen.nu zijn we uit elkaar.ik mis hem zo ontzettend hard.hij heeft al iemand anders met wie hij gelukkig is.
    ik heb hem voorgesteld om zijn minnares te zijn"

    wat vinden jullie hiervan.is dit een optie?
    of vinden jullie dit niet kunnen en moet je die persoon loslaten?
    wat zou je zelf doen moest je in die situatie terechtkomen?
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    loslaten van iemand Empty Re: loslaten van iemand

    Bericht van Melleke do aug 14, 2008 12:23 pm

    Ik zou die persoon loslaten, al kan da erg moeilijk zijn ma toch zou ik het doen, heb vroeger al in een relatie gezeten waarvan ik de " Minnares " ws.. NOOIT MEER !!

    Je komt altijd op de tweede plaats te staan ..
    Je kunt nooit eens samen iets gaan doen zonder dat iemand anders het ziet ..
    En het komt altijd uit , en dan heb je nog eens stress met de nieuwe partner van je ex,

    No THx
    avatar
    Gast
    Gast


    loslaten van iemand Empty Re: loslaten van iemand

    Bericht van Gast do aug 14, 2008 2:20 pm

    Melleke schreef:Ik zou die persoon loslaten, al kan da erg moeilijk zijn ma toch zou ik het doen, heb vroeger al in een relatie gezeten waarvan ik de " Minnares " ws.. NOOIT MEER !!

    Je komt altijd op de tweede plaats te staan ..
    Je kunt nooit eens samen iets gaan doen zonder dat iemand anders het ziet ..
    En het komt altijd uit , en dan heb je nog eens stress met de nieuwe partner van je ex,

    No THx
    Ik heb het ook ervaren.een minnaar zijn,zwaar verliefd zijn maar op de tweede plaats komen en toch weet ik niet wat ik zou doen.ik denk toch dat ik die persoon niet zou kunnen loslaten
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    loslaten van iemand Empty Re: loslaten van iemand

    Bericht van Melleke do aug 14, 2008 6:08 pm

    Je denkt da mss, ma uiteindelijk doe je toch alleen maar jezelf er mee pijn hoor ... denk je dat de andere partij het moeilijk heeft daarmee? moest het zo zijn dan zouden ze kiezen voor ons de tweede keuze,... of gewoon met beide niets doen, en eerst met hunzelf in het reine komen vooraleer een hart te breken
    avatar
    Gast
    Gast


    loslaten van iemand Empty Re: loslaten van iemand

    Bericht van Gast vr aug 15, 2008 12:48 am

    Melleke schreef:Je denkt da mss, ma uiteindelijk doe je toch alleen maar jezelf er mee pijn hoor ... denk je dat de andere partij het moeilijk heeft daarmee? moest het zo zijn dan zouden ze kiezen voor ons de tweede keuze,... of gewoon met beide niets doen, en eerst met hunzelf in het reine komen vooraleer een hart te breken
    Soms is het toch voor die tweede partij ook niet simpel se want wie zegt dat er langs die kant geen gevoelens meer zijn?soms kan het wel zijn dat die persoon ook voor een zware keuze staat,dat er voor twee partijen gevoelens zijn
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    loslaten van iemand Empty Re: loslaten van iemand

    Bericht van hanne do sep 04, 2008 1:59 am

    Ik heb het nooit meegemaakt en mijn logisch verstand zegt dan ook dat je er beter komaf mee maakt. Maar als je in de situatie zit en je bent superverliefd, ga je daar in eerste instantie anders over denken. Liefde is blind hé scratch

    Ik kan me voorstellen dat je dan ook elk mooi woordje gaat koesteren. Maar je moet ook weten die mensen hebben een stabiel leven opgebouwd: een huisje, kinderen, familie en zekerheid. de meeste mensen gooien dat ook niet graag weg.
    Het is ook niet altijd zo evident om een nieuw weg in te slaan.
    Al vind ik dat als je echt niet meer gelukkig bent, je dat risico moet durven nemen.

    Infin ja, wat ik wil zeggen is dat je maar beter nooit het slachtoffer wordt van hen.
    Want als ze twijfelen zijt dan maar zeker dat het een NJET wordt.

    Gesponsorde inhoud


    loslaten van iemand Empty Re: loslaten van iemand

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 1:48 am