BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Nieuwe vliegtuigcrash

    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    Nieuwe vliegtuigcrash Empty Nieuwe vliegtuigcrash

    Bericht van hanne zo aug 24, 2008 8:35 pm

    Nog geen drie uur geleden werd er hier grondig gepraat over het vliegtuigcrash vanop Madrid. (aangezien TryRaptor en ik deze voormiddag geland zijn) Ik had het nieuws woensdag al vernomen door een taxichauffeur en ik geef toe dat je daar wel es bij nadenkt, als je vier dagen later zelf het vliegtuig moet nemen.

    Dus deze middag nog een discussie geweest dat de kans op zo'n neerstorting wel heel miniem is. Antwoordt mijn ma nog: het valt op dat je dat hoort in periodes. En wat blijkt: jawel, vandaag nieuwe vliegtuig gecrasht Rolling Eyes
    Je zou toch wel een beetje schrik krijgen, nee? scratch


    Een Boeing 737 van luchtvaartmaatschappij Itek Air is net na het opstijgen neergestort in de buurt van de luchthaven van de Kirgizische hoofdstad Bisjkek. Dat meldt het agentschap Interfax op basis van bronnen op de luchthaven. Aan boord van het toestel met bestemming Iran bevonden zich meer dan 100 passagiers. Er zouden slachtoffers zijn, maar meer details zijn nog niet bekend.


    bron: hln
    avatar
    Gast
    Gast


    Nieuwe vliegtuigcrash Empty Re: Nieuwe vliegtuigcrash

    Bericht van Gast do okt 02, 2008 10:44 am

    ik denk dat er meer controle moet komen op vliegtuigen.
    volgens mij word er nogal nonchalant omgegaan met die toestellen terwijl het toch niet niks is.
    zo een enorm gewicht de lucht insturen dat vergt een enorme inspanning van het materiaal en daar moet meer zorg op komen denk ik,meer controles.
    na elke vlucht een hele grondige check up.

      Het is nu za apr 27, 2024 4:56 pm