BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


3 plaatsers

    All-inclusieve reizen

    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    All-inclusieve reizen Empty All-inclusieve reizen

    Bericht van ®Beef-cake wo aug 27, 2008 6:14 pm

    Iemand al ervaringen met all-inclusieve reizen (Volpension met drank à volonté) en zal je het
    aanbevelen om het nog eens te doen?
    Populaire all-in bestemmingen zijn Turkije, Dominikaanse Republiek, Isla Margarita (Venezuela) en in minder mate Spanje en Griekenland. Rolling Eyes
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    All-inclusieve reizen Empty Re: All-inclusieve reizen

    Bericht van ®Beef-cake wo aug 27, 2008 10:38 pm

    Twee jaren geleden hebben wij een all-inclusief hotel gehad in Alanya, Turkije
    Het was een vier sterren hotel (naar europese normen toch wel 3 sterren waard). Het ontbijt was o.k, en de lunch en diner was vrij eentonig en meestal hetzelfde buffet, alcholische drank was à volonte tijdens de ramadan (vastenavond voor moslims). Spijtig dat je echt gebonden was in het hotel
    voor eten en drinken, vandaar dat wij alle diners oversloegen door ergens
    anders te gaan eten, wat veel plezieriger was. Een paar minpunten : de asociale
    russische toeristen die alles in hun bord volscheppen en veel laat liggen, het
    bezetten van strandstoelen tot s middags, en dan komen ze s avonds hun
    strandstoelen opeisen. Rolling Eyes
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    All-inclusieve reizen Empty Re: All-inclusieve reizen

    Bericht van hanne vr aug 29, 2008 11:27 pm

    All inclusive.

    Toch hebben we dit jaar verscheidene excursies gedaan en dan valt uw middageten weg en
    da's idd wel een beetje jammer, maar toch.

    De dagen dat je dan wel es wat langer in uw hotel vertoeft (en vooral 's avonds) drink je veel en dan loopt dat ook wel op. Zeker toen we 's avond geregeld cocktailkes dronken.

    Het eerste jaar hadden we geen all-inclusive genomen maar de drank in ons hotel was toch redelijk duur (ik geloof 2,40e voor een frisdrankje) Reken dat maar es allemaal samen én met die warmte drink je maar beter wat meer.

    En voor zover ik zelfs weet was er dit jaar enkel de all-inclusive formule. Razz
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    All-inclusieve reizen Empty Re: All-inclusieve reizen

    Bericht van ®Beef-cake za aug 30, 2008 9:18 am

    Twee jaren geleden bezochten wij Alanya in Turkije, op zicht een heel mooie en interessante toeristenbestemming. Wjj hadden een last-minute all-inclusive hotel geboekt, wat op zich heel goedkoop vertoeven is. Enigste nadeel is dat je je kon vol-eten en voldrinken met bier, wijn of raki (lokale schnapps), dus de sfeer was duidelijk in, 's avonds helse muziek van feestvierende russen, aparte bedden en weinig nachtrust. Als je in het drukke hotel verblijft was alles inbegrepen, op het rustige strand moest je toch bijbetalen voor allerlei cocktails. Toch opteren wij liever voor half-pension omdat ik toch niet heel de dag gaat volvreten of voldrinken, toch een beetje zonde en verspilling is. Rolling Eyes
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    All-inclusieve reizen Empty Re: All-inclusieve reizen

    Bericht van Squally za aug 30, 2008 1:32 pm

    Volpension zou ik niet aanraden. Zelfs halfpension zou ik afraden. Meer nog, viersterrenhotels zou ik zelfs afraden. In Italië hebben wij enkel 2 en 3-sterren hotels met kamer en ontbijt genomen, en dat was perfect (enkel Pisa was geen 3-sterren waard, terwijl Firenze 2-sterren was terwijl ze er 3 waard waren).
    avatar
    Gast
    Gast


    All-inclusieve reizen Empty Re: All-inclusieve reizen

    Bericht van Gast zo aug 31, 2008 11:30 pm

    Squally schreef:Volpension zou ik niet aanraden. Zelfs halfpension zou ik afraden. Meer nog, viersterrenhotels zou ik zelfs afraden. In Italië hebben wij enkel 2 en 3-sterren hotels met kamer en ontbijt genomen, en dat was perfect (enkel Pisa was geen 3-sterren waard, terwijl Firenze 2-sterren was terwijl ze er 3 waard waren).
    In sommige landen is het toch wel aangeraden om 4 sterren te nemen en dan pak ik turkije als voorbeeld.als je daar hotels neemt die lager gequoteerd staan zou je wel eens zwaar teleurgesteld kunne worden.
    verder verkies ik zeker de all-inn,ook al doe ik een aantal dagen een excursie.het blijft toch een super-formule en bespaart je een dikke portefeuille op je reis
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    All-inclusieve reizen Empty Re: All-inclusieve reizen

    Bericht van ®Beef-cake ma sep 01, 2008 7:37 pm

    Inderdaad een viersterrenhotel in Turkije is evenwaardig als een driesterrenhotel.
    Een vijfsterrenhotel is nog beter ! Razz
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    All-inclusieve reizen Empty Re: All-inclusieve reizen

    Bericht van hanne ma sep 01, 2008 10:14 pm

    Het hangt er natuurlijk een beetje vanaf wat ge precies verlangt van uw vakantie.
    Als ge een ganse dag erop uit trekt en enkel slaapt in uw hotel, heb je geen 4 sterren nodig. Tijdens onze citytrips in Londen & A'dam verbleven we ook maar in een klein hotelletje met enkel ontbijt.

    Maar tijdens grotere reizen verkies ik toch ook het goeie weer en wat meer luxe hoor. Niet dat ik echt elke dag plat lig van 's morgens tot 's avonds want ik wil graag ook een beetje cultuur hebben, maar het is ook leuk om na een excursie nog wat te luieren in je strandstoel en een sprongske te doen in het zwembad. Er is niets zaligers dan zwemmen in openlucht Razz
    Trouwens stedenbezoeken zou ik ook al niet zo snel doen in de zomer, maar eerder in het voor- of najaar.

    Wat die sterren dan weer betreft, merk je vooral aan het eten. Als je wat degelijk eten wilt hebben op je bord, dan kies je beter voor een vier-sterren hotel. Vrienden van ons hebben ook een lastminute geboekt in een driesterren hotel (rhodos) maar ze vonden het eten niet lekker. Wat landen als Turkije, Marokko of Tunesië dan weer betreft, zijn de waarden van die sterren ook anders. Daar is 4 sterren toch écht een minimum.
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    All-inclusieve reizen Empty Re: All-inclusieve reizen

    Bericht van ®Beef-cake di sep 02, 2008 3:06 pm

    voor degelijk eten van drie sterrenhotels moet je soms geluk hebben.

    In Italië was het toen driesterren (half pension) , lekker eten met tafelbediening, mocht helemaal niet klagen zenne !
    mo Razz

    Gesponsorde inhoud


    All-inclusieve reizen Empty Re: All-inclusieve reizen

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu ma mei 20, 2024 12:56 am