BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    Sweet Sixteen

    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    Sweet Sixteen Empty Sweet Sixteen

    Bericht van hanne do aug 28, 2008 12:25 pm

    Deze week het slot in de humo: "sweet sixteen"

    Jongeren van 16 die vertellen hoe zij het leven zien. (vond ik altijd zéér tof om te lezen) Bij ons ligt het allemaal al een tijdje achter ons. Toch eens curieus hoe jullie die tijd hebben doorgestaan? Want geef toe: puber zijn is ook niet altijd zo gemakkelijk!!!


    Hebben jullie vaak gerebelleerd tegen ouders en/of leerkrachten of waren jullie een braaf kind die mooi zijn taken bijhield, huishoudelijke taken deed enzovoorts?
    Welke positie had jij in de klas: de opvallende die elke week bij de directeur zat, de onbekende want je was nooit aanwezig op school, de pestkop die andere kinderen het leven zuur maakt, de onopvallende die braafjes in een hoekje zat,....

    Wat waren de oorzaken van jullie rebels gedrag? uitgaan, vrienden, uiterlijk vertoon, zakgeld,....

    Wat zijn jullie ervaringen op vlak van meisjes/jongens? Waren jullie players die elke week een nieuw vriendinnetje meenamen naar huis? Of waren jullie al overtuigd van die ene, waarvoor de liefde voor eeuwig en altijd zou blijven duren. Mss waren jullie totaal niet bezig met verliefd worden en besteedde je de tijd liever met sport, scouts,....

    en hoe zat het met drugs, drinken, sigaretten?
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Sweet Sixteen Empty Re: Sweet Sixteen

    Bericht van Squally vr aug 29, 2008 6:05 pm

    Iedereen rebelleerd wel op die ouderdom. Als ouder valt daar niets tegen te doen.

    Ikzelf was bij sommige leerkrachten de onbekende, bij anderen was ik dan weer de ambetanterik. Pesten deed ik niet (tenzij het me goed uitkwam, hèhè). Mijn taken bijhouden waren soms moeilijk, huishoudelijke taken blijken nog steeds moeilijk te zijn Razz

    Wat mijn rebelse gedrag was zou ik eerlijk gezegd niet direct weten. Behalve dat ik altijd in zwarte jeans gekleed was, met vettig haar Razz

    drugs, drank en sigaretten heb ik nooit genomen, de drank kwam op latere leeftijd lol!

      Het is nu zo mei 19, 2024 9:43 pm