BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    eeuwige liefde

    avatar
    Gast
    Gast


    eeuwige liefde Empty eeuwige liefde

    Bericht van Gast di sep 09, 2008 3:31 pm

    sommige mensen kennen het wel,iemand waarvoor je liefde zo groot was dat je na al die jaren die ene persoon nog altijd niet kan vergeten,ook al ben je nu gelukkig met je huidige partner.
    is dit iets dat jullie ook kennen?of is jullie huidige partner de liefde van je leven die je al die anderen doet vergeten?
    avatar
    Gast
    Gast


    eeuwige liefde Empty Re: eeuwige liefde

    Bericht van Gast di sep 09, 2008 3:40 pm

    toen ik 18 was leerde ik een meisje kennen van 11 ,nathalie.ze zag eruit als iemand van 16 en ze was ni op haar mondje gevallen.het eerste wat ze aan me vroeg toen ze me voor het eerst zag was of ze geen kus van me kreeg.
    ze werd men beste vriendin en ik werd stapelzot van haar.elke dag waren we bij elkaar en in het weekend nam ik de trein naar de kempen waar ze woonde(geel).
    na twee jaar bezweek ze uiteindelijk en begonnen we een relatie,iets wat we beter ni hadden kunnen doen.de relatie was kort en dodelijk voor al het mooie wat we samen die 2 jaar hadden opgebouwd.
    nu nog denk ik regelmatig aan haar,en mis ik ze.haar naam is verborgen onder een tattoe,maar ik weet dat haar naam daar staat,ik weet,dat ik haar nooit vergeet.

    en nu,nu is er vicky.2x iets met gehad,niet lang maar heel passioneel.
    we hebben een hele vreemde band met elkaar,maar we kunnen elkaar niet echt volledig loslaten.zoals zij zelf zegt,er zal altijd wel iets tussen ons zijn.ook zij zit in men hart en mijn liefde voor haar is voor eeuwig,dat weet ik nu al.niets wat zij doet of zegt kan de vlam in mijn hartje doven

      Het is nu wo mei 15, 2024 3:07 am