BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


4 plaatsers

    als je ..

    avatar
    Sidney


    Vrouw
    Aantal berichten : 12
    Leeftijd : 42
    Woonplaats : In mijn opgeknapt huisje , in of rond de streek Gent ...
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Mij bezig houden met nuttige dingen
    Humeur : Altijd goed gezind
    Registration date : 05-09-08

    als je .. Empty als je ..

    Bericht van Sidney di sep 16, 2008 1:11 pm

    iemand leert kennen, en je hebt er nog geen relatie mee, naar wat kijk je dan ? Heeft hij of zij een goeie job? Kunnen ze rondkomen elke maand ? Heeft zij of hij kinderen ? Hebben ze tattoo's ? Zijn de ouders nog samen ? Zijn ze verzorgd ?



    Ik persoonlijk, van de tattoos speelt het geen rol ma het moet ook geen kleurboek zijn vind ik afgrijselijk !!
    Dat van rondkomen elke maand vind ik belangrijk, moet ook geen sukkel leren kennen en dan constant op mijn kap leven , zou ik niet snel iets mee beginnen, al weet je dat in het begin natuurlijk niet !
    daarom dat ik nooit overhaastig een relatie begin met iemand dat ik niet ken !
    Eerst goed leren kennen, en de wat uit de boom kijken, want ik wil vooruit in het leven en niet achteruit!
    Qua kinderen , ja vind ik ook geen drama, als ze er zijn en het klikt heel goed dan is dat welkom maar de ex moet ook niet constant aan de deur komen te staan !! dan zou het ook heel snel voor bij zijn ,
    EN ja hij moet erg verzorgd zijn, deftige kledij, als ik buiten kom dan ben ik ook altijd verzorgd enzo, en dan verwacht ik van mijn partner dat die net hetzelfde doet !
    avatar
    Gast
    Gast


    als je .. Empty Re: als je ..

    Bericht van Gast vr sep 19, 2008 8:09 am

    wat bij mij heel belangerijk is,is dat je om te beginnen al een goed gesprek kan voeren,dat ze toch enige kennis heeft van zaken,dat het geen "simpele" is om het zo te zeggen.daarnaast moet ze ook ordelijk zijn,zeker geen sloddervos.dat ben ikzelf ook niet en ik kan dat ook niet verdragen van een ander.
    dat rondkomen elke maand is natuurlijk ook belangerijk maar valt ergens wel te relativeren want tegenwoordig is het voor iedereen moeilijk en is het op het einde van de maand bij vele mensen heel zwaar.zolang ze niet iemand is die haar rekeningen opzij zwiert en elk weekend gaat feesten dan kan dat nog meevallen.
    ik heb zelf twee kinderen dus maak ik er ook geen probleem van dat ze er zijn bij die persoon.dat moet je er bijnemen als je die persoon graag ziet anders kan je er beter mee stoppen op voorhand.vermits ik zelf al twee kids heb ben ik daar toch wel selectief in.ik zal geen vrouw nemen met bv 3 kinderen.dat zijn er dan in totaal 5 en dan word ik gek denk ik.
    ik heb zelf tattoos dus mag zij er gerust ook een paar hebben zolang ze er niet bij loopt als een schilderij.
    en liefst ook geen voetbalhaatster en als dat dan toch zo is zal ze moeten kunnen verdragen dat veel van mijn tijd naar voetbal gaat.
    en verzorgd,ja,liefst wel natuurlijk.ik loop heel veel rond met sportieve kledij en ik zie dat eigenlijk bij een vrouw ook wel graag.ze hoeft zeker niet altijd opgekleed zijn ofzo,dat zou ik zelfs ni kunnen verdragen
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    als je .. Empty Re: als je ..

    Bericht van hanne vr sep 19, 2008 9:08 pm

    Je partner moet soieso in de eerste plaats je vriend zijn.
    Zo kan ik bijvb écht geen agressie tollereren; geen verbaal of non-verbaal.
    Akkoord, er zijn van die mensen die je zo een djoef op hun muil zou kunnen geven
    maar dan moet je maar efkes tot 3 tellen :-)
    Niemand is het waard om in't ziekenhuis te liggen omdat een ander zich niet kan bedwingen,
    ook al heeft ie 't op dat moment mss wel een beetje verdiend.

    Ik wil dus een vredelievend persoon ;-) voor mens en dier.
    Respect voor mensen met andere huidskleur, mensen met andere voorkeuren, mensen die 't soms moeilijker hebben. Ik vind het belangrijk dat iemand een beetje sociaal geengageerd is,
    maar die persoon mag ook niet blind zijn hé.
    Rechts of links is nooit goed.

    Het zijn factoren waar ik (on)bewust ook vaak mee bezig ben, dus zoek ik ook altijd dat soort mensen weer op.

    Verder vind ik eerlijkheid ook vré belangrijk. TryRaptor is ook niet jaloers en dat waardeer ik echt. De vrijdagavond heeft hij zo zijn hobby's terwijl ik van tijd tot tijd wel es afspreek met vrienden. Mijn vriend weet dat en maakt daar geen probleem van. Hij vertrouwt mij en ik ga zijn vertrouwen ook niet misbruiken.
    Praten is dus echt wel fundamenteel in een relatie éh

    Niet alle interesses moeten hetzelfde zijn natuurlijk maar er moeten ook dingen zijn die toch een beetje aaneensluiten.
    Bij ons is dat vooral muziek, maar ook voor een stukje cultuur :-)

    Wat het uiterlijk vertoon betreft: mijn vriend is niet onknap (ook niet gigantisch knap zoals die fotomodellen) maar hij heeft wel iets uitstralen.
    Hij moet er vooral gezond uitzien: Niet iemand die vreselijk dik is, of die je van km's ver ruikt, die kapot haar heeft of die eruit ziet als een junkie :-)
    Oja, mijn vriend is even groot maar mocht ik nog alleen zijn, dan koos ik toch nog steeds voor iemand die even groot (of groter is) dan ik.

    euhm mjah, ik ben eigenlijk best wel kieskeurig ja! :-)
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    als je .. Empty Re: als je ..

    Bericht van Melleke vr sep 19, 2008 10:25 pm

    Mja, ik ben wel iemand die kijkt naar zen voorkomen, moeten bezig zijn met hun uiterlijke zeg maar, en daar is timothy dan erg geslaagd in zeg maar haha !!
    Die is soms nog erger dan een vrouw, ma da neem ik der bij want die is altijd heel verzorgd en ziet der ook altijd goed uit , hihi

    qua tattoo's, vind ik dat er een paar ( en das 2 lol) wel moet kunnen ma een kleurboek moet ik niets van weten, mss wel schoon ma nie voor mij als men partner !!

    qua Financieel, ja int begin weet je da natuurlijk niet, ma als ik door heb dat men partner echt op mijn kap begint te lven, da ik alles moet betalen als we uitgaan ofzo, dan is de relatie heel rap afgesprongen !!
    timo is zo nie, nu is ons geld wel één pot nat natuurlijk !!

    Qua werk, hij heeft al tien jaar vast werk en das dus heel goed é !!

    Ja ik ben wel iemand die kijkt naar hun voorkomen, en doen en laten kan daar niets aan doen !! zit in mij en zit ook wa in mij gestampt van men ouders !! Door het verleden wa ik heb meegemaakt,

    Kijk ook of de ouders nog samen zijn, klinkt onnozel ik weet het maja das nu eenmaal zo si !!

    timothy kijkt graag voetbal en speelt da wel eens , zo onder vrienden maar moest hij da nu alle dagen of toch een paar dagen in de week gaan doen, en elke match bezien op tv ik zou rap zot komen, nu kan ik da al eens vermijden, lol !!! ik heb overtuigende charmes zenne lol
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    als je .. Empty Re: als je ..

    Bericht van ®Beef-cake di sep 30, 2008 1:56 am

    Melleke schreef:Mja, ik ben wel iemand die kijkt naar zen voorkomen, moeten bezig zijn met hun uiterlijke zeg maar, en daar is timothy dan erg geslaagd in zeg maar haha !!
    Die is soms nog erger dan een vrouw, ma da neem ik der bij want die is altijd heel verzorgd en ziet der ook altijd goed uit , hihi

    qua tattoo's, vind ik dat er een paar ( en das 2 lol) wel moet kunnen ma een kleurboek moet ik niets van weten, mss wel schoon ma nie voor mij als men partner !!

    qua Financieel, ja int begin weet je da natuurlijk niet, ma als ik door heb dat men partner echt op mijn kap begint te lven, da ik alles moet betalen als we uitgaan ofzo, dan is de relatie heel rap afgesprongen !!
    timo is zo nie, nu is ons geld wel één pot nat natuurlijk !!

    Qua werk, hij heeft al tien jaar vast werk en das dus heel goed é !!

    Ja ik ben wel iemand die kijkt naar hun voorkomen, en doen en laten kan daar niets aan doen !! zit in mij en zit ook wa in mij gestampt van men ouders !! Door het verleden wa ik heb meegemaakt,


    Kijk ook of de ouders nog samen zijn, klinkt onnozel ik weet het maja das nu eenmaal zo si !!

    timothy kijkt graag voetbal en speelt da wel eens , zo onder vrienden maar moest hij da nu alle dagen of toch een paar dagen in de week gaan doen, en elke match bezien op tv ik zou rap zot komen, nu kan ik da al eens vermijden, lol !!! ik heb overtuigende charmes zenne lol


    Timo erger dan een vrouw? Hmmm....vertel eens. scratch
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    als je .. Empty Re: als je ..

    Bericht van ®Beef-cake di sep 30, 2008 12:00 pm

    ®Beef-cake schreef:
    Melleke schreef:Mja, ik ben wel iemand die kijkt naar zen voorkomen, moeten bezig zijn met hun uiterlijke zeg maar, en daar is timothy dan erg geslaagd in zeg maar haha !!
    Die is soms nog erger dan een vrouw, ma da neem ik der bij want die is altijd heel verzorgd en ziet der ook altijd goed uit , hihi

    qua tattoo's, vind ik dat er een paar ( en das 2 lol) wel moet kunnen ma een kleurboek moet ik niets van weten, mss wel schoon ma nie voor mij als men partner !!

    qua Financieel, ja int begin weet je da natuurlijk niet, ma als ik door heb dat men partner echt op mijn kap begint te lven, da ik alles moet betalen als we uitgaan ofzo, dan is de relatie heel rap afgesprongen !!
    timo is zo nie, nu is ons geld wel één pot nat natuurlijk !!

    Qua werk, hij heeft al tien jaar vast werk en das dus heel goed é !!

    Ja ik ben wel iemand die kijkt naar hun voorkomen, en doen en laten kan daar niets aan doen !! zit in mij en zit ook wa in mij gestampt van men ouders !! Door het verleden wa ik heb meegemaakt,


    Kijk ook of de ouders nog samen zijn, klinkt onnozel ik weet het maja das nu eenmaal zo si !!

    timothy kijkt graag voetbal en speelt da wel eens , zo onder vrienden maar moest hij da nu alle dagen of toch een paar dagen in de week gaan doen, en elke match bezien op tv ik zou rap zot komen, nu kan ik da al eens vermijden, lol !!! ik heb overtuigende charmes zenne lol


    Timo erger dan een vrouw? Hmmm....vertel eens. scratch
    scratch
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    als je .. Empty Re: als je ..

    Bericht van Melleke di sep 30, 2008 1:42 pm

    Zit soms heeeeeeeeeeeeel lang in de badkamer é :)
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    als je .. Empty Re: als je ..

    Bericht van ®Beef-cake di sep 30, 2008 4:11 pm

    Melleke schreef:Zit soms heeeeeeeeeeeeel lang in de badkamer é :)

    Zitten?
    Met de badkamerdeur op slot of niet? Rolling Eyes
    avatar
    Gast
    Gast


    als je .. Empty Re: als je ..

    Bericht van Gast di sep 30, 2008 10:05 pm

    ®Beef-cake schreef:
    Melleke schreef:Zit soms heeeeeeeeeeeeel lang in de badkamer é :)

    Zitten?
    Met de badkamerdeur op slot of niet? Rolling Eyes
    Er heeft weer iemand rare gedachten zene haha
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    als je .. Empty Re: als je ..

    Bericht van Melleke di sep 30, 2008 10:13 pm

    Lord Scorpio schreef:
    ®Beef-cake schreef:
    Melleke schreef:Zit soms heeeeeeeeeeeeel lang in de badkamer é :)

    Zitten?
    Met de badkamerdeur op slot of niet? Rolling Eyes
    Er heeft weer iemand rare gedachten zene haha

    precies wel ja, of hij vat het niet , kan ook natuurlijk é !!!

    tong
    avatar
    Gast
    Gast


    als je .. Empty Re: als je ..

    Bericht van Gast di sep 30, 2008 10:14 pm

    Melleke schreef:
    Lord Scorpio schreef:
    ®Beef-cake schreef:
    Melleke schreef:Zit soms heeeeeeeeeeeeel lang in de badkamer é :)

    Zitten?
    Met de badkamerdeur op slot of niet? Rolling Eyes
    Er heeft weer iemand rare gedachten zene haha

    precies wel ja, of hij vat het niet , kan ook natuurlijk é !!!

    tong
    Tzal da wel zijn

    Gesponsorde inhoud


    als je .. Empty Re: als je ..

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 1:10 am