BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Black-out

    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Black-out Empty Black-out

    Bericht van ®Beef-cake di sep 23, 2008 12:20 am

    Meestal herinnneer je niets meer de dag nadien van wat er tijdens het drinken is gebeurd.
    Black-outs kunnen schadelijk zijn voor je hersenen.
    Wie heeft ooit eens een black-out meegemaakt? Rolling Eyes
    avatar
    Gast
    Gast


    Black-out Empty Re: Black-out

    Bericht van Gast vr okt 03, 2008 1:38 pm

    IKKE

    denk twee jaar terug.had persoonlijke problemen en was die nacht vrij emotioneel op het werk.
    er was juist iemand van men collega's verjaart denk ik en die had drank bij.voor mij porto en ik had nog een halve fles in men kastje staan.
    ik ben deze dan beginnen leeg drinken,niet in een glas maar gewoon van den teut.
    men collega zij nog dat ik dat ni mocht doen omdat je zo sneller dronken word.
    de porto en men emoties deden hun werk en tegen een uur of 4 was ik strontzat.
    ik heb toe redelijk wat collega's uitgemaakt voor het rot van de straat en heb er zelfs sommige bedreigt.
    toen heb ik overgegeven op de bureau van een postbode(de janos) en vanaf toen is alles weg.
    dit is wat er volgens men collega zou gebeurd zijn: eric zou me naar huis hebben gebracht,daar aangekomen zou ik hebben gezegd dat ik men sleutels niet bij had wat dus niet kan want ik heb die altijd bij.blijkbaar vond ik ze ni en men vrouw was al gaan werken dus heeft hij me naar men vader gebracht.daar ben ik dan in slaap gevallen.
    ik verschoot men eige een ongeluk toen ik men ogen opendeed en zag dat ik bij men ouders was.
    tussen het moment dat ik heb overgegeven en dat ik men ogen opendeed bij men ouders weet ik dus niets meer,totaal niets

      Het is nu ma apr 29, 2024 7:05 pm