BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    Early Gender

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Early Gender Empty Early Gender

    Bericht van Melleke di sep 23, 2008 9:47 pm

    Tegenwoordig kun je voor minder dan 200 euro al met zes weken na de conceptie vaststellen wat het geslacht is van je ongeboren baby. Je bestelt gewoon via internet een DNA-verzamelkit (jaja), neemt thuis wat bloed af, en stuurt het vervolgens naar een laboratorium die je dan met 99% zekerheid (beweren ze, experts zeggen wat anders) kunnen vertellen of je in verwachting bent van een jongetje of een meisje.
    Normaliter kan je dat pas met 20 weken weten, ten tijde van de eerste echo.

    Deze thuiskit, de 'Early Gender' is erg omstreden. Want waarom zou je al zo vroeg het geslacht willen weten, en niet 14 weekjes langer wachten? Juist, de enige reden die ik kan bedenken is dat je dan nog gauw een abortus kunt laten plegen als het geslacht je niet aanstaat.
    Er is nu een discussie gaande over of dit verboden zou moeten worden. En zoja, hoé dan, want het is natuurlijk lastig te controleren; mensen mogen gewoon thuis wat van hun bloed afnemen natuurlijk. De huidige wetgeving is iig niet toereikend om dit evt te kunnen verbieden.

    Wat vind jij van deze test?
    Moeten we ons wel zodanig bemoeien met de natuur dat misschien straks de balans helemaal in de war wordt gegooid? Is een abortus geoorloofd als de enige reden ervoor het geslacht is
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Early Gender Empty Re: Early Gender

    Bericht van ®Beef-cake di sep 23, 2008 9:50 pm

    als goede katholieke moet je toch tegen abortus zijn ! het is gewoonweg immoreel.
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Early Gender Empty Re: Early Gender

    Bericht van Melleke di sep 23, 2008 9:53 pm

    Ik ben geen goede katholieke, want ben geen katholieke maar ben wel tegen abortus, al is het wel te zien wanneer , als ik op voorhand weet dat mijn kindje gehandicapt zou zijn dan laat ik het wegdoen ja !
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Early Gender Empty Re: Early Gender

    Bericht van ®Beef-cake di sep 23, 2008 10:27 pm

    Melleke schreef:Ik ben geen goede katholieke, want ben geen katholieke maar ben wel tegen abortus, al is het wel te zien wanneer , als ik op voorhand weet dat mijn kindje gehandicapt zou zijn dan laat ik het wegdoen ja !

    dus geen alcohol meer drinken, niet roken, alle katten wegdoen (kans op toxyplasmose : kattenziekten), geen rauw vlees meer eten en als katholieke alle dagen een kaars'ke opsteken !

    Gesponsorde inhoud


    Early Gender Empty Re: Early Gender

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 10:15 pm