BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    Jumbo Mum

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Jumbo Mum Empty Jumbo Mum

    Bericht van Melleke di sep 30, 2008 5:13 pm

    Jumbo Mum 12191665497802060861
    Een Britse vrouw van 230 kilo heeft vorige week het leven geschokken aan een drieling. Nog nooit beviel een vrouw met zo'n gewicht van een drieling. Leanne Salt werd door de pers al 'Jumbo mum' gedoopt. Aan de bevalling kwamen maar liefst 68 medici te pas om de keizersnede, erg risicovol voor moeder en baby's, in goede banen te leiden.

    Voor iemand die zo zwaar is, is het bijna onmogelijk om zonder gevaar kinderen te baren, laat staan een meerling. Leanne Salt werd bijgestaan door vijf vroedvrouwen, vier chirurgen, twaalf nazorgconsulenten, zes anesthesisten en een groot aantal verpleegsters.

    Dat gigantische team zorgde ervoor dat de twee meisjes Deanna (1.930 gram) en Daisy (1.843 gram) en een jongen Finlee (2.552 gram) zonder complicaties ter wereld konden komen. "Ik ben overgelukkig", verklaart de kersverse mama in de Britse tabloid News of the World. "Ze zijn prachtige, gelukkige baby's en ze houden ervan te worden geknuffeld."

    "Ik kende de risico's en ik wilde doorgaan met de zwangerschap. Ik wilde mijn kans wagen", vertelt Salt. Het prijskaartje is echter niet mis: de ziekenhuisfactuur bedraagt zo'n 255.000 euro, drie keer zoveel als een 'normale' drielingbevalling. Die rekening wordt echter opgevangen door het universiteitsziekenhuis van Coventry. De obese moeder woont immers bij haar moeder en overleeft op een uitkering van 95 euro per week, waar nu wel wekelijks 55,80 euro kinderbijslag bijkomt.

    Salt was vijf maanden samen met haar vriend toen ze zwanger bleek te zijn. Het koppel ging kort daarna uit elkaar. "Ook al ben ik zo dik, het heeft nooit invloed gehad op mijn seksleven", onthult ze.
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Jumbo Mum Empty Re: Jumbo Mum

    Bericht van ®Beef-cake di sep 30, 2008 8:20 pm

    dan verzwijgt zij nog dat ze drie geboortepremies ontvangt, dikke profiteur ! Rolling Eyes

      Het is nu zo mei 19, 2024 9:44 pm