BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    Adam G. moet ouders van Joe meer dan 77.000 euro

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Adam G. moet ouders van Joe meer dan 77.000 euro Empty Adam G. moet ouders van Joe meer dan 77.000 euro

    Bericht van Melleke di sep 30, 2008 5:17 pm

    Adam G. moet de ouders van Joe Van Holsbeeck iets meer dan 77.000 euro aan schadevergoeding betalen. Dat heeft het Brusselse hof van assisen beslist. Joe Van Holsbeeck werd op 12 april 2006 op 17-jarige leeftijd doodgestoken in het Brusselse Centraal Station.

    Guy Van Holsbeeck en zijn echtgenote Françoise De Roy kregen elk 30.000 euro toegewezen bij wijze van morele schadevergoeding en 17.179 euro voor de materiële schade die ze hebben geleden. De broer van het slachtoffer krijgt een morele schadevergoeding van 20.000 euro.
    Daarnaast is Adam G. 25.000 euro verschuldigd aan Gilles, de vriend van Joe die het drama zag gebeuren, en 1.500 euro aan zowel de vader als de moeder van Gilles. Ook draait hij op voor de procedurekosten van de burgerlijke partijen, die oplopen tot 12.000 euro.
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Adam G. moet ouders van Joe meer dan 77.000 euro Empty Re: Adam G. moet ouders van Joe meer dan 77.000 euro

    Bericht van ®Beef-cake di sep 30, 2008 5:28 pm

    Melleke schreef:Adam G. moet de ouders van Joe Van Holsbeeck iets meer dan 77.000 euro aan schadevergoeding betalen. Dat heeft het Brusselse hof van assisen beslist. Joe Van Holsbeeck werd op 12 april 2006 op 17-jarige leeftijd doodgestoken in het Brusselse Centraal Station.

    Guy Van Holsbeeck en zijn echtgenote Françoise De Roy kregen elk 30.000 euro toegewezen bij wijze van morele schadevergoeding en 17.179 euro voor de materiële schade die ze hebben geleden. De broer van het slachtoffer krijgt een morele schadevergoeding van 20.000 euro.
    Daarnaast is Adam G. 25.000 euro verschuldigd aan Gilles, de vriend van Joe die het drama zag gebeuren, en 1.500 euro aan zowel de vader als de moeder van Gilles. Ook draait hij op voor de procedurekosten van de burgerlijke partijen, die oplopen tot 12.000 euro.

    en hoe gaat Adam G. dit allemaal betalen ? Een lening aanvragen bij Mevrouw Leemans ?
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Adam G. moet ouders van Joe meer dan 77.000 euro Empty Re: Adam G. moet ouders van Joe meer dan 77.000 euro

    Bericht van Melleke di sep 30, 2008 10:03 pm

    Tja, der gaat wel naar zen ouders gekeken worden dan, 77.000 euro vind ik maar niets eigenlijk !! 1.000.000.000.000.000 Euro zou nog te weinig zijn vind ik, Hun kind is dood

    Het enige wat mij zou kunnen troosten is het feit dat de dader die mijn kind zou vermoord hebben, heel zen leven lang zou lijden, en niet met het feit van zen geweten, neen neen, ik heb een heel sadistisch plan in men hoofd
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Adam G. moet ouders van Joe meer dan 77.000 euro Empty Re: Adam G. moet ouders van Joe meer dan 77.000 euro

    Bericht van ®Beef-cake zo okt 26, 2008 3:53 pm

    Melleke schreef:Tja, der gaat wel naar zen ouders gekeken worden dan, 77.000 euro vind ik maar niets eigenlijk !! 1.000.000.000.000.000 Euro zou nog te weinig zijn vind ik, Hun kind is dood

    Het enige wat mij zou kunnen troosten is het feit dat de dader die mijn kind zou vermoord hebben, heel zen leven lang zou lijden, en niet met het feit van zen geweten, neen neen, ik heb een heel sadistisch plan in men hoofd

    tja daar vlieg jij ook de bak in en misschien nog 77.000 euro boete krijgen
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Adam G. moet ouders van Joe meer dan 77.000 euro Empty Re: Adam G. moet ouders van Joe meer dan 77.000 euro

    Bericht van Melleke zo okt 26, 2008 8:02 pm

    ®Beef-cake schreef:
    Melleke schreef:Tja, der gaat wel naar zen ouders gekeken worden dan, 77.000 euro vind ik maar niets eigenlijk !! 1.000.000.000.000.000 Euro zou nog te weinig zijn vind ik, Hun kind is dood

    Het enige wat mij zou kunnen troosten is het feit dat de dader die mijn kind zou vermoord hebben, heel zen leven lang zou lijden, en niet met het feit van zen geweten, neen neen, ik heb een heel sadistisch plan in men hoofd

    tja daar vlieg jij ook de bak in en misschien nog 77.000 euro boete krijgen

    Ja ik weet maar in mijn wereld zouden die regels gelden en wettelijk zijn haha

    Gesponsorde inhoud


    Adam G. moet ouders van Joe meer dan 77.000 euro Empty Re: Adam G. moet ouders van Joe meer dan 77.000 euro

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 15, 2024 4:56 am