BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Shirt vast aan broek

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Shirt vast aan broek Empty Shirt vast aan broek

    Bericht van Melleke di sep 30, 2008 5:22 pm

    De slotfase van de voetbalwedstrijd NEC-Heracles. Invaller Joël Tshibamba scoort. Hij viert de 1-0 door zijn shirt uit te trekken. En krijgt prompt geel van de Belgische scheidsrechter Virant. Rood volgt meteen want Tshibamba had enkele minuten eerder al geel gekregen. 'Dom, dom, dom, dat rood', zucht NEC-trainer Mario Been. 'Erg, erg, erg', volgt er even later wanneer Heracles alsnog op 1-1 komt.Voor Been kan het zo niet langer. Twee weken geleden kreeg een andere NEC-speler ook al rood op een identieke manier. 'Ik heb toen na het voorval met Worms in de bespreking gezegd dat zo'n rode kaart het domste is dat je kan overkomen en nu gebeurt het weer. Tshibamba krijgt zeker een boete. Geen grote, want hij verdient niet zo veel. Maar misschien kan ik beter Nike vragen om de shirts aan de broekjes vast te naaien. Trekt er dan nog eens een speler zijn shirt uit, dan staat hij in zijn blote kont op het veld. Dan zullen ze er wel gauw mee stoppen.'
    avatar
    Gast
    Gast


    Shirt vast aan broek Empty Re: Shirt vast aan broek

    Bericht van Gast wo okt 01, 2008 2:19 pm

    het is gewoon een stomme spelregel.vroeger,en dan heb ik het over nog geen tien jaar terug,dan mocht dat allemaal nog wel.
    nu is het zelfs al verboden dat een speler naar de toeschouwers loopt en uitbundig met hen meeviert. bij het terugkeren in het veld krijgt deze speler meestal een gele kaart onder de neus geduwd

      Het is nu zo mei 12, 2024 4:39 am