BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Favoriete en Negatiefste bericht ooit

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Favoriete en Negatiefste bericht ooit Empty Favoriete en Negatiefste bericht ooit

    Bericht van Melleke do okt 02, 2008 10:02 pm

    Iedereen heeft wel al eens een sms gekregen dat je zegt van deze wis ik nooit !!
    Welke was dat ??

    En welke was het Negatiefste bericht dat je ooit hebt gekregen ??
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Favoriete en Negatiefste bericht ooit Empty Re: Favoriete en Negatiefste bericht ooit

    Bericht van Melleke do okt 02, 2008 10:05 pm

    Van mij zijn dat er een paar, goeie dan

    Van men vriend timothy

    Had ik een berichtje gekregen waar hij zen liefde voor me verklaarde met de schattigste woorden en de liefste, en het rijmde allemaal ( en dat voor iemand dat anders nooit romantische berichtjes stuurt en ik was erg verwonderd dat hij kon rijmen )

    Van men een paar hele goeie vriendinnen
    Waaronder Heidi, en Gina

    De negatieve berichtjes dat ik ooit heb gehad waren

    te negatief feitelijk om me nog te herinneren , heb die weggeblokkeerd uit men gedachten, maar ze waren grof
    avatar
    Gast
    Gast


    Favoriete en Negatiefste bericht ooit Empty Re: Favoriete en Negatiefste bericht ooit

    Bericht van Gast do okt 02, 2008 11:51 pm

    positief zijn er wel een paar.
    van 3 voormalige partners(ex-vrouw en 2 ex lieven) die hun liefde betuigen maar een lief smsje is altijd wel super en laat ik altijd wel een tijdje staan al is het maar iet simpel.
    bv als er een bepaald iemand gewoon een xje(kusje) stuurt dan laat ik dat al eventjes staan.
    en van de week stuurde men buurmeisje me "mercie schattie,dikke zoen",en al weet ik dat da gewoon vriendschappelijk bedoelt is,toch laat ik dat eve staan want van zo een dingen kan ik enorm genieten.

    negatief?
    dat zijn er ook wel een paar maar dat zijn smsjes geschreven uit razernij,vanwege een gaande ruzie en meestal niet gemeend.
    inhoud van die smsjes is niet fraai en dus ook niet geschikt voor publicatie.
    het smsje waarin men toenmalige vriendin me verteld dat mijn bedrog haar te pijn blijft doen en daardoor niet met me verder wil dat deed toen echt pijn en vorig jaar kreeg ik een smsje waarin stond "ik haat u".dat was niet gemeend maar het deed pijn maar als je wist wat ik allemaal al in een sms heb geschreven dan val je plat achterover,believe me,dus ik relativeer zulke smsjes wel vrij snel.



    echt slecht nieuws werd me altijd telefonisch gemeld en niet per sms

    Gesponsorde inhoud


    Favoriete en Negatiefste bericht ooit Empty Re: Favoriete en Negatiefste bericht ooit

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 16, 2024 2:36 pm