BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    gestoord

    avatar
    Gast
    Gast


    gestoord Empty gestoord

    Bericht van Gast vr okt 03, 2008 12:13 am

    iedereen doet wel eens gek,iedereen heeft wel eens vreemde gedachten,gedachten om over de schreef te gaan,om misschien wel iets strafbaars te doen en in elke mens zit wel een ietswat gestoord kantje.
    denk jij dat je in staat bent erge dingen te doen,om toe te geven aan die negatieve kant van je eigen ik of denk je dit altijd onder controle te kunnen houden?
    of zeg je van jezelf,ik heb nooit verkeerde gedachten
    avatar
    Gast
    Gast


    gestoord Empty Re: gestoord

    Bericht van Gast vr okt 03, 2008 12:23 am

    soms denk ik dat er met mij iets serieus mis is.
    ik heb al drie jaar therapie gevolgd(waar ik uit eigen beweging mee gestopt ben) en mijn therapeute wist me toen al niet al te vrolijk te vertellen dat ik een mogelijk gevaar voor de maatschappij ben als ik mezelf niet onder controle hou.
    van die uitspraak ben ik een dagje of twee eventjes niet goe geweest maar ik moet bekennen dat ze mss wel eens gelijk zou kunnen hebben.
    er zijn momenten waarin ik mezelf dreig te verliezen en het enige waar ik me dan aan vastklamp zijn men kinderen.zij zijn mijn zelfcontrole.hopelijk blijft dat zo ook naarmate ze ouder worden.
    ik weet heel goed dat wanneer ik die twee verlies dat bij mij de stoppen doorslagen en dat er dan een aantal mensen niet meer veilig zijn
    grootspraak?overdreven?nee,zelfkennis

      Het is nu zo mei 19, 2024 10:31 pm