BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    leugens

    avatar
    Gast
    Gast


    leugens Empty leugens

    Bericht van Gast vr okt 03, 2008 12:26 am

    hoe goed kan jij liegen.
    en lieg je dan alleen maar uit bestwil of durf je wel eens een verhaal gewoon uit je mouw schudden?
    avatar
    Gast
    Gast


    leugens Empty Re: leugens

    Bericht van Gast vr okt 03, 2008 12:37 am

    ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik mss wel 1 van de beste leugenaars ben van het land.
    dit heb ik al meerdere malen bewezen(niet dat ik daar trots op ben)
    als ik lieg dan is het meestal gewoon uit bestwil of omdat ik weet dat er iemand tegen mij aan het liegen is.dan krijgt die persoon gewoon een koekje van eigen deeg.
    sommige mensen(drie collega's) wten een bepaald iets van me,iets wat ik gedaan heb en een vierde persoon die daarbij betrokken is probeerde op verschillende manieren mij te laten bekennen.er werden ogen getrokken op de manier waarop ik me gewoon eruit praat en hoe serieus ik me kan houden en met welke verzinsels en excuses ik allemaal naar boven kwam.1 van die collega's zei het nog,hoe jij kan liegen,dat is onvoorstelbaar en dat zonder 1 krimp te geven.
    ook probeerde die persoon me erin te luizen en me zo te late bekennen maar daar moet je dan ook vroeger voor opstaan se.daar ben ik iets te slim voor.
    om mij op een leugen te betrappen moet je heel vroeg opstaan en het mooie is dat ik zelf heel snel doorheb wanneer er tegen mij word gelogen.sommige mensen lijken dat nog altijd niet te beseffen ook al heb ik dat nu al veel bewezen.

    vroeger schudde ik ook heel veel verhaaltjes uit men mouw.dingen die in men leven gebeurd waren fantaseerde ik gewoon.eigenlijk stom want men leven was al turbulent genoeg.
    toen ik getrouwd was ben ik daar mee gestopt

      Het is nu zo mei 19, 2024 11:37 pm