BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    sextaboe's

    avatar
    Gast
    Gast


    sextaboe's Empty sextaboe's

    Bericht van Gast vr okt 03, 2008 2:40 pm

    zijn er dingen over sex die bij jou nog echt een taboe zijn?
    zijn er dingen waar je je nooit aan zal wagen of wil je het allemaal wel eens geprobeerd hebben?
    avatar
    Gast
    Gast


    sextaboe's Empty Re: sextaboe's

    Bericht van Gast vr okt 03, 2008 2:45 pm

    waar ik me nooit zal aan wagen is plas of kaksex.walgelijk is me dat gewoon.
    zware sm is zeker ook niet aan mij besteed al mag het er tijdens een vrijpartij wel hard aan toe gaan van mij.
    tepels bijten,op de kont slaan,das allemaal geen probleem.
    met een ex van me speelden we ook regelmatig verkrachterke.daar werd ze echt geil van.natuurlijk was het niet de bedoeling om elkaar echt pijn te doen en door te slaan maar het was soms wel heftig.
    één keer was het zo heftig en zo intens dat ik op een bepaald moment gewoon men hand volledig in haar vagina stak en dat ze dat eigenlijk zelfs niet doorhad.achteraf zei ze dat ze pijn had vanbinnen,toen ik zei dat ik haar heb gefistfuckt dan schrok ze wel even omdat ze dat gewoon niet doorhad
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    sextaboe's Empty Re: sextaboe's

    Bericht van ®Beef-cake vr okt 03, 2008 9:24 pm

    Lord Scorpio schreef:waar ik me nooit zal aan wagen is plas of kaksex.walgelijk is me dat gewoon.
    zware sm is zeker ook niet aan mij besteed al mag het er tijdens een vrijpartij wel hard aan toe gaan van mij.
    tepels bijten,op de kont slaan,das allemaal geen probleem.
    met een ex van me speelden we ook regelmatig verkrachterke.daar werd ze echt geil van.natuurlijk was het niet de bedoeling om elkaar echt pijn te doen en door te slaan maar het was soms wel heftig.
    één keer was het zo heftig en zo intens dat ik op een bepaald moment gewoon men hand volledig in haar vagina stak en dat ze dat eigenlijk zelfs niet doorhad.achteraf zei ze dat ze pijn had vanbinnen,toen ik zei dat ik haar heb gefistfuckt dan schrok ze wel even omdat ze dat gewoon niet doorhad

    en vallen de tepels d'r af bij het bijten?
    uw ex kort en krachtig gefistfuckt?
    avatar
    Gast
    Gast


    sextaboe's Empty Re: sextaboe's

    Bericht van Gast vr okt 03, 2008 9:43 pm

    ®Beef-cake schreef:
    Lord Scorpio schreef:waar ik me nooit zal aan wagen is plas of kaksex.walgelijk is me dat gewoon.
    zware sm is zeker ook niet aan mij besteed al mag het er tijdens een vrijpartij wel hard aan toe gaan van mij.
    tepels bijten,op de kont slaan,das allemaal geen probleem.
    met een ex van me speelden we ook regelmatig verkrachterke.daar werd ze echt geil van.natuurlijk was het niet de bedoeling om elkaar echt pijn te doen en door te slaan maar het was soms wel heftig.
    één keer was het zo heftig en zo intens dat ik op een bepaald moment gewoon men hand volledig in haar vagina stak en dat ze dat eigenlijk zelfs niet doorhad.achteraf zei ze dat ze pijn had vanbinnen,toen ik zei dat ik haar heb gefistfuckt dan schrok ze wel even omdat ze dat gewoon niet doorhad

    en vallen de tepels d'r af bij het bijten?
    uw ex kort en krachtig gefistfuckt?
    Als jij sexdetails wil gelieve dan een boekje te kopen of een film te huren.
    daar gaat het hier helemaal niet om en ik treed niet in detail uit respekt voor haar

      Het is nu vr apr 26, 2024 12:10 pm