BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Lastercampagne tegen kandidate Miss België

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Lastercampagne tegen kandidate Miss België Empty Lastercampagne tegen kandidate Miss België

    Bericht van Melleke ma okt 06, 2008 4:18 pm

    Ze wordt het 'sletje van Antwerpen' genoemd, zou met een 50-tal mannen hebben geslapen en 'snachts geseind zijn met juryleden. Lindsey Blassieaux (22) uit Brasschaat krijgt de wind van voren nadat ze verkozen werd tot Miss Antwerpen en nu officieel kandidate is voor de Miss België. 'Onzin', reageert Lindsey. Vooral op de website www.clint.be gooit een vrouw die liever anoniem wil blijven met modder. Zij laat weten dat Lindsey ook als propper in een discotheek in Ibiza zou hebben gewerkt. Daarbij moest ze zoveel mogelijk klanten proberen te verleiden om zoveel mogelijk mensen naar de discotheek te lokken.

    'Allemaal klinkklare onzin', zegt Lindsey. 'Ik weet niet wie die geruchten verspreidt. Ja, ik ga wel eens graag naar een feestje, maar ik hou het altijd deftig. Ik heb ook nooit contact gezocht met een jurylid, want ik wist op voorhand niet wie er in de jury zou zitten.'

    En propper in Ibiza? 'Nee, de vriend van mijn vriendin heeft een restaurant in Cannes en wij hebben gewoon flyers uitgedeeld. Dat is alles.'

    Miss België-organisatrice Darline Devos is niet opgezet met de geruchten. 'Lindsey is wel gesignaleerd op feestjes, onder andere op La fête des Belges in Saint-Tropez, maar daar liepen nog Miss Belgiës rond. Ze mag van mij wel feesten, maar ik zou haar niet graag dronken op tafel zien dansen. Wat er in het verleden is gebeurd, is haar zaak. Ik ga me niet moeien met het privéleven van de kandidates. Als ze eenmaal Miss België zou zijn, dan zou ik haar wel aanraden niet tot 's morgens vroeg te feesten. Maar de vraag is: is dit alles wel waar? Eerst zien en dan geloven. Er heerst veel jaloezie in dit wereldje. En trouwens, Miss België moet ook geen non zijn. Ik ben ook jong geweest en af en toe een feestje kan best.

      Het is nu ma mei 20, 2024 2:26 am