BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Maîtresse woont 18 jaar lang op 5 km van de deur

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Maîtresse woont 18 jaar lang op 5 km van de deur Empty Maîtresse woont 18 jaar lang op 5 km van de deur

    Bericht van Melleke di okt 14, 2008 10:43 am

    Als vooraanstaand kinderdokter en vader van vier kinderen dwong Alun Elias-Jones bij zijn familie en vrienden in het Britse Loughborough een huizenhoog respect af. Wat echter niemand besefte, was dat de man gedurende achttien jaar een dubbelleven leidde... en dat op amper vijf kilometer van zijn deur. De 57-jarige Schot bleek uiteindelijk drie kinderen bij zijn maîtresse Dee Beresford te hebben. Zijn jarenlange bedrog kwam pas uit toen hij met een hartaanval naar het ziekenhuis moest en zijn vrouw intussen in haar eigen huis de babylegging van een van zijn 'bastaardkinderen' ontdekte. Elias-Jones mocht meteen beschikken en leeft nu samen met zijn geheime liefde.

    "Drie kwart van tijd bedrogen"
    "We waren 24 jaar getrouwd en drie kwart ervan werd ik bedrogen waar ik bij stond", aldus de gekwetste eega. "Hij nam niemand in vertrouwen over deze kwestie, zelfs zijn beste vriend niet. Ik dacht wel dat hij een affaire had, maar had er geen flauw idee van dat dit spelletje al achttien jaar aan de gang was."

    Fietsongeval
    Na hun verhuis naar Nottingham eind jaren '80 leerde Elias-Jones Beresford kennen in het ziekenhuis waar hij werkte. Toen het doktersgezin meteen erna om professionele redenen de overstap maakte naar Loughborough volgde zijn maîtresse. Ze nam haar intrek in het vlakbijgelegen Burton, waar ze zeer vaak bezoek kreeg van Alun. Hij verwekte er twee dochters en een zoon tot een fietsongeval, met bijhorend infarct, een abrupt einde maakte aan zijn gewaagd dubbelleven.
    avatar
    Gast
    Gast


    Maîtresse woont 18 jaar lang op 5 km van de deur Empty Re: Maîtresse woont 18 jaar lang op 5 km van de deur

    Bericht van Gast do okt 16, 2008 12:25 pm

    tja,hier ben ik niet de geplaatste persoon om commentaar te geven denk ik,gezien de laatste jaren:lol!:

      Het is nu ma apr 29, 2024 1:53 pm