BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Weerman vraagt presentatrice live op tv ten huwelijk

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Weerman vraagt presentatrice live op tv ten huwelijk Empty Weerman vraagt presentatrice live op tv ten huwelijk

    Bericht van Melleke di okt 14, 2008 10:44 am

    Een Amerikaanse weerman heeft een nieuwspresentatrice in Texas op originele manier ten huwelijk gevraagd. Toen Emily Leonard zoals gebruikelijk wilde overschakelen naar haar sportcollega kreeg ze plots vriendje Matt Laubhan te zien. "De sport moet even wijken voor 'breaking news'", verklaarde die kurkdroog vanachter zijn desk.

    "Juffrouw Leonard is niet alleen het zachte en gekke meisje dat jullie elke ochtend op deze zender zien, ze is ook de liefde van mijn leven. Dus, beste kijkers, leun rustig achterover en kijk hoe ik een jonge vrouw zal laten wenen, hopelijk op de juiste manier", klonk het romantisch.

    Missie geslaagd
    Laubhan stapte vervolgens haar vlakbijgelegen studio binnen en ging op de knieën. "Ik wilde eigenlijk weten of je met me wilde trouwen", was het logische vervolg, waarop een dolgelukkige Leonard haar tranen niet meer in bedwang kon houden. Missie meer dan geslaagd dus.

    Leuk detail nog: het stel werkt voor een concurrende zender. We zien het hier nog niet zo snel gebeuren tussen Birgit Van Mol en Frank Deboosere.
    avatar
    Gast
    Gast


    Weerman vraagt presentatrice live op tv ten huwelijk Empty Re: Weerman vraagt presentatrice live op tv ten huwelijk

    Bericht van Gast do okt 16, 2008 12:20 pm

    en moest daar de sport voor wijken?
    pfff seg,en al die mensen zich maar afvragen wat hun favoriete nfl,nhl of mlb team had gedaan hehe

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu zo apr 28, 2024 5:58 pm