BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Algemene interesse

    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    Algemene interesse Empty Algemene interesse

    Bericht van hanne di okt 14, 2008 2:57 pm

    Voor zover ik al weet is Squally wel iemand die heel erg gefacineerd is door muziek, daar zijn ouders vroeger een muziekwinkel hadden.
    Zijn ding is wel vooral "jaren 80 muziek" en nog wel een paar andere dingen ook.

    TryRapor is op zijn manier ook wel veel met muziek bezig. Vroeger hield hij alles van de Ultratop bij en is daardoor wel op de hoogte van muziek uit de jaren 90.
    Ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik een beetje heb bijgedragen aan het feit dat zijn interesse voor muziek wat uitgebreider werd. Muziek uit het iets alternatievere genre. Niet dat hij echt beïnvloedbaar was door mij want hij heeft zo zijn eigen ding gezocht, maar de weg er naar toe wel. Festivals enzovoorts heeft hij nooit willen doen voordat hij mij kende. sunny

    Ik als klein poppemieke was ook al in de ban van muziek. Zo kreeg ik als 7jarig kindje het eerste album van Clouseau. En ik zie het nog zo voor me:
    ikke in de zetel, cd in de cd-player en ik de teksten meebrullen vanuit dat boekje cheer Ook heb ik echt zitten prutsen met lege cassettekes. Ik luisterde naar de radio en kopieerde liedjes scratch Later amuseerde ik mij ook met "kinderen voor kinderen", "de playbackshow", "10 om te zien" en áltijd moest ik mee doen. Zot staan dansen, zingen (ocharme, want ik kan helemaal niet zingen) Infin het was al snel duidelijk dat muziek echt wel mijn ding zou worden. Al blijft het wel passief (hélaas mis ik de talenten om er echt iets mee te doen) Sindskort speel ik jembé en das wel pure basis, maar ik doe het graag. cheers

    Muziek! Het is iets dat ik onmogelijk kan missen in mijn leven. Elke dag moet er muziek spelen want anders voel ik mij verloren. Het is eigenlijk meer een passie. Toch merk ik dat sommige mensen daar helemaal niet zoveel interesse voor tonen. Wat ik wel raar vind, want er bestaan zoveel verschillende stijlen, niet?

      Het is nu vr apr 26, 2024 11:59 am