BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


3 plaatsers

    Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om?

    Enquête

    Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om?

    [ 2 ]
    Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om? Bar_left40%Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om? Bar_right [40%] 
    [ 0 ]
    Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om? Bar_left0%Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om? Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om? Bar_left0%Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om? Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om? Bar_left0%Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om? Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om? Bar_left0%Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om? Bar_right [0%] 
    [ 1 ]
    Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om? Bar_left20%Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om? Bar_right [20%] 
    [ 0 ]
    Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om? Bar_left0%Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om? Bar_right [0%] 
    [ 2 ]
    Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om? Bar_left40%Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om? Bar_right [40%] 

    Totaal aantal stemmen: 5
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om? Empty Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om?

    Bericht van Melleke do okt 23, 2008 8:16 pm

    Reactie en uitleg tong
    kakkerlak
    kakkerlak
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...


    Man
    Aantal berichten : 37
    Leeftijd : 45
    Woonplaats : hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : werk : De Post/vrije tijd : voetbal (passief)
    Humeur : verschilt dag tot dag
    Registration date : 12-04-09

    Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om? Empty Re: Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om?

    Bericht van kakkerlak ma apr 13, 2009 12:05 pm

    ik heb twee relatie's gehad op het werk en enkele verhoudingen met 1 dezelfste persoon,in die periodes kwam het heel veel voor dat ik geil was opt werk maar dat werd dan door de tegenpartij meestal wel verholpen.
    zonder relatie of verhouding gebeurt het practisch nooit dat ik geil ben op men werk maar als het toch is een keer voorvalt dan ga ik naar de wc. een vrouw kan haar geilheid verbergen,bij een man komt daar plots een tent in de broek en daar loop je nu ni mé int openbaar he dus kan je beter even snel het probleem verhelpen en daarna eens zo goed gezind en bevredigd het werk hervatten
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om? Empty Re: Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om?

    Bericht van Melleke do apr 16, 2009 10:57 am

    Ja ik denk dat ik de hele dag aan andere dingen ga moeten denken, OF ik rij met men fiets in putten en bulten haha
    kakkerlak
    kakkerlak
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...


    Man
    Aantal berichten : 37
    Leeftijd : 45
    Woonplaats : hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : werk : De Post/vrije tijd : voetbal (passief)
    Humeur : verschilt dag tot dag
    Registration date : 12-04-09

    Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om? Empty Re: Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om?

    Bericht van kakkerlak vr apr 17, 2009 12:02 pm

    Melleke schreef:Ja ik denk dat ik de hele dag aan andere dingen ga moeten denken, OF ik rij met men fiets in putten en bulten haha
    Helpt dat?die putten en bulten????
    Swatlana
    Swatlana


    Vrouw
    Aantal berichten : 3
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : Drenthe
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Vrijetijd
    Humeur : Goed
    Registration date : 08-05-10

    Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om? Empty Re: Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om?

    Bericht van Swatlana za mei 08, 2010 7:53 pm

    Nooit gehad eigenlijk...

    Gesponsorde inhoud


    Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om? Empty Re: Geil zijn op het werk , hoe ga je er mee om?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 09, 2024 2:01 am