BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Heath Ledger sterft aan drugoverdosis

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Heath Ledger sterft aan drugoverdosis Empty Heath Ledger sterft aan drugoverdosis

    Bericht van Melleke do jan 24, 2008 4:40 pm

    Acteur Heath Ledger is vandaag overleden onder verdachte omstandigheden. Hoewel er voorlopig weinig details bekend zijn, veronderstelt de politie een drugoverdosis. De 28-jarige Hollywoodster, bekend van films als '10 things I hate about you' en 'Brokeback Mountain', werd 's namiddags bewusteloos en naakt aangetroffen in zijn appartement in Manhattan door een masseuse en zijn huishoudster, met slaappillen aan zijn zijde. Alle pogingen om hem te reanimeren faalden.

    Het is nog niet duidelijk of het om zelfmoord gaat, al ontkent de familie van de acteur deze geruchten. De Australiër, die de Joker speelt in de nieuwe 'Batman'-film, heeft een tweejarige dochter met actrice Michelle Williams. Het koppel ging recent uit elkaar, na een relatie van vijf jaar.


    Heath Ledger sterft aan drugoverdosis 1201041573061


    Weer een schoon jongen minder, Brrr Huilen Huilen
    avatar
    Gast
    Gast


    Heath Ledger sterft aan drugoverdosis Empty Re: Heath Ledger sterft aan drugoverdosis

    Bericht van Gast vr jan 25, 2008 1:16 pm

    Jack Nicholson waarschuwde Heath Ledger voor slaappillen

    Heath Ledger in zijn laatste rol, als 'The Joker' in 'The Dark Knight'.

    Jack Nicholson als 'The Joker'.
    Jack Nicholson waarschuwde Heath Ledger voor het slaapmiddel Ambien. De 70-jarige Nicholson waarschuwde de slapeloze Ledger voor de gevaren van het medicijn. Nicholson speelde de rol van The Joker in de eerste Batman-film, het personage dat Ledger speelt in de nieuwe film 'The Dark Knight'.

    Helena Christensen en Mary-Kate Olsen
    Inmiddels melden Deense kranten dat supermodel Helena Christensen op weg was naar Heath Ledger toen ze het bericht kreeg dat hij overleden was. Kort voor zijn dood had Christensen nog een bericht ingesproken op zijn antwoordapparaat. In zijn laatste uren had Ledger nog gebeld naar een andere vriendin, Mary-Kate Olsen.

    Uit ervaring
    Jack Nicholson: "De dood van Heath is tragisch nieuws. Ik heb hem nog gezegd dat hij geen Ambien moest nemen. Ik heb het ooit genomen en toen iemand me belde, werd ik wakker in mijn auto, vlak bij mijn huis. Ik reed bijna van een klif, ik wist niet waar ik was of wat ik daar deed. Ambien kan rare reacties teweegbrengen. Niet zozeer door overmatig gebruik, maar sommige mensen reageren er feller op dan anderen".

    Zes medicijnen in slaapkamer
    Heath Ledger, die na de opnames van 'The Dark Knight' last had van slapeloosheid, werd dinsdagochtend levenloos aangetroffen in zijn appartement in New York. Rondom hem lagen pillen. Niet minder dan zes voorgeschreven medicijnen werden gevonden: Ambien, valium, het antidepressivum Zoloft, het medicijn tegen angsten Xanax, de zwaar verslavende slaappil Zoplicone en het antihistamine Donormyl. Daarnaast werd ook een opgerold bankbiljet gevonden, maar volgens de politie droeg dat geen sporen van drugs.

    Verlies voor filmwereld
    Nicholson sprak op de Londense première van zijn nieuwe film 'The Bucket List', waarin hij naast Morgan Freeman speelt. Freeman op zijn beurt speelde naast Ledger in 'The Dark Knight' en verklaarde: "Iedereen is geschokt door het overlijden van Heath. Het is een tragisch ongeluk en een vreselijk verlies voor de filmwereld". (lb)
    avatar
    Gast
    Gast


    Heath Ledger sterft aan drugoverdosis Empty Re: Heath Ledger sterft aan drugoverdosis

    Bericht van Gast vr jan 25, 2008 1:30 pm

    Zo'n schatje :

    Heath Ledger sterft aan drugoverdosis Tn2_heath_ledger_1

    Heath Ledger sterft aan drugoverdosis 38_heath_ledger

    Heath Ledger sterft aan drugoverdosis Heath_Ledger_i_Casan_90032b

    Heath Ledger sterft aan drugoverdosis Heath7

    Heath Ledger sterft aan drugoverdosis Ba4556

    Heath Ledger sterft aan drugoverdosis Heath%20ledgerMTI4Nw==

    En hij was dan nog ni verslaafd aan drugs, hij wou gewoon kunnen slapen, nu blijft die voor altijd slapen RIP Heath!!
    avatar
    Gast
    Gast


    Heath Ledger sterft aan drugoverdosis Empty Johnny Depp vervangt Heath Ledger in laatste film

    Bericht van Gast vr jan 25, 2008 3:02 pm

    Johnny Depp gaat de dinsdag overleden Heath Ledger vervangen in diens laatste filmrol. Ledger moest nog zes weken filmen aan de fantasyfilm 'The Imaginarium of Doctor Parnassus'. Regisseur Terry Gilliam, bekend van Monthy Python, heeft Depp gevraagd de resterende scènes te doen.

    Magische spiegel
    Een medewerker van de filmstudio verklaart: "Er is een scène in de film waar Heath door een magische spiegel valt. Hij zou daardoor in een ander personage kunnen veranderen en op dat punt zou Johnny Depp zijn rol kunnen overnemen. Het is een bizarre film vol fantasy en reizen door de tijd, dus het personage van Heath zou makkelijk kunnen transformeren".

    Ruzie over filmscène
    Drie dagen voor zijn dood kreeg Ledger het in Londen, waar de opnames voor 'Doctor Parnassus' plaatsvonden, zwaar aan de stok met de studiobazen. Ze hadden geweigerd een scène opnieuw te filmen waar de perfectionistische acteur ontevreden over was. "Dat incident heeft zijn gemoedstoestand in zijn laatste dagen bepaald", meent een insider in The Sun.
    Heath Ledger sterft aan drugoverdosis Art_large_266333Heath Ledger sterft aan drugoverdosis Art_large_266375
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Heath Ledger sterft aan drugoverdosis Empty Re: Heath Ledger sterft aan drugoverdosis

    Bericht van Melleke vr jan 25, 2008 7:25 pm

    wreed é brrr Triestig Triestig Triestig
    avatar
    Gast
    Gast


    Heath Ledger sterft aan drugoverdosis Empty Re: Heath Ledger sterft aan drugoverdosis

    Bericht van Gast vr jan 25, 2008 9:17 pm

    Kei erg :(! Het doet mij echt denken aan River phoenix in den tijd, alleen was die echt aan den drugs verslaaft, terwijl dit meer een ongeluk was met slaapmiddelen.

    Gesponsorde inhoud


    Heath Ledger sterft aan drugoverdosis Empty Re: Heath Ledger sterft aan drugoverdosis

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 5:05 pm