BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Eva Pauwels en haar Christel gaan scheiden

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Eva Pauwels en haar Christel gaan scheiden Empty Eva Pauwels en haar Christel gaan scheiden

    Bericht van Melleke do jan 24, 2008 4:41 pm

    Eva Pauwels, de ex-vrouw van komiek Jacques Vermeire, en haar partner Christel Devos zijn niet meer samen. Amper zes maanden nadat het veelbesproken koppel in het huwelijksbootje stapte, woont Pauwels terug alleen, met haar kinderen Julie en Maxime.

    'Jij bent de vrouw van mijn leven. Jij ook' kopte het weekblad Dag Allemaal in juni. ?Christel en ik zijn niet meer samen?, vertelt de 31-jarige blondine deze week in datzelfde blad. Ze geeft toe dat de 13 jaar oudere Christel niet meer bij haar inwoont, maar definitief wil ze de breuk voorlopig nog niet noemen.

    Pauwels, naar eigen zeggen ziek van verdriet over de breuk, wil verder geen commentaar geven op de persoonlijke tegenslag. Het huwelijk was overigens een idee van Pauwels, aangezien trouwen voor haar partner niet zo nodig hoefde.

    "Ik hou van Christel, zij is de vrouw van mijn leven. Dit is liefde in haar puurste vorm, heel gewoon en tegelijk heel speciaal?, verkondigde Pauwels vorig jaar na het huwelijksfeest in De Pinte. Het koppel was samen sinds 2005.

      Het is nu ma apr 29, 2024 12:54 pm