BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


4 plaatsers

    Vraagje

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Vraagje Empty Vraagje

    Bericht van Melleke do jan 24, 2008 4:48 pm

    Hoe belangrijk is uw kledij voor jou ?? En welke Merken draag jij meestal altijd ??
    OF moet dat geen merk zijn als het maar degelijke kledij is ??
    avatar
    Gast
    Gast


    Vraagje Empty Re: Vraagje

    Bericht van Gast do jan 24, 2008 5:18 pm

    Ik ben altijd nen merkenfreak geweest,ook voor men kindjes.
    Maar omdat het veel geld kost en we een huis moeten afbetalen,ga ik regelmatig naar andere winkels.
    tbelangrijkste is dat men kinderen proper en deftig zijn.
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Vraagje Empty Re: Vraagje

    Bericht van Melleke do jan 24, 2008 5:26 pm

    Ikzelf nie echt !!! Ik zou enkel ma merk pakken omda iemand anders mij da geeft ! ma zelf , neje,nie echt, ik kan het geld nie geven aan een Pulleke da 70 euro kost terwijl je krak zelfde ergens anders vind voor 20 euro !!
    Heb totaaaaaaaaaaaaaaal niets tegen mensen die da wel doen, Moet maar zijn da ze het geld dervoor hebben en kunnen en willen kopen
    Waar ik wel geld in kan steken is Schoenen !! daar kan ik een Bom geld aan geven, al heb ik wel veel goedkope schoenen staan, ma das dan meestal van die schoenen da ge ma één of twee x draagt !!!
    Nu timothy is wel een merkfreakje, nie zo erg extreem , ma vooral sport kleren, é , dus tis geen goekope als ik daar kleren voor moet gaan halen haha

    voor kindjes, ja da heb ik nog nei, ma wil wel alles hebben van noekie of nouki , of hoe schrijf je het ook, ma kzien da graag , en hebben ook schoon dingen heb ik al gezien :p
    avatar
    Gast
    Gast


    Vraagje Empty Re: Vraagje

    Bericht van Gast do jan 24, 2008 6:06 pm

    Ik haal vooral mijn kledij in de JBC of in de Artex. Daar verkopen ze oa mexx esprit street one

    ik koop wat ik graag zie, en eerlijk gezegd kijk ik niet direct naar de prijs.
    Ale ga zowiezo al niet in een tommy H winkel of scapa winkel binnen omdat het te duur is voor mijn portemonee. Maar als ik in de JBC of Artex loop en zie enkele dingen hangen dak mooi vind, dan pas ik die en beslis wat ik mee neem. Dan pas kijk ik naar de prijs. Maar koop eigenlijk niet zoveel kleren.
    Voor Thibo vind ik ook heel vaak mijn goesting in de JBC of van mexx, heeft daar redelijk veel van. Vind dat nog redelijk in prijs en mooi.
    Ik heb niks tegen Wibra en zeeman, maar vind daar eerlijk gezegd mijn ding niet. Niet voor mij, niet voor Thibo.
    Maar heb nog al een tshirtje gekocht voor thibo uit de carrefour, voor 2 euro, gewoon omdat ik het mooi vind;
    Echte merkkledij kan ik niet geven voor Thibo. Heb es een kadobon had voor een merkkinderwinkel. heb een tshirtje meegebracht voor thibo van Babeure: 39 euro affraid best dat met een bon was, want anders zou ie da nie gekregen hebben hoor.
    Als ik in Brugge raak spring ik ook de H&M binnen, toffe dingen voor de kindjes.
    avatar
    Gast
    Gast


    Vraagje Empty Re: Vraagje

    Bericht van Gast do jan 24, 2008 6:10 pm

    Brien schreef:Ik haal vooral mijn kledij in de JBC of in de Artex. Daar verkopen ze oa mexx esprit street one

    ik koop wat ik graag zie, en eerlijk gezegd kijk ik niet direct naar de prijs.
    Ale ga zowiezo al niet in een tommy H winkel of scapa winkel binnen omdat het te duur is voor mijn portemonee. Maar als ik in de JBC of Artex loop en zie enkele dingen hangen dak mooi vind, dan pas ik die en beslis wat ik mee neem. Dan pas kijk ik naar de prijs. Maar koop eigenlijk niet zoveel kleren.
    Voor Thibo vind ik ook heel vaak mijn goesting in de JBC of van mexx, heeft daar redelijk veel van. Vind dat nog redelijk in prijs en mooi.
    Ik heb niks tegen Wibra en zeeman, maar vind daar eerlijk gezegd mijn ding niet. Niet voor mij, niet voor Thibo.
    Maar heb nog al een tshirtje gekocht voor thibo uit de carrefour, voor 2 euro, gewoon omdat ik het mooi vind;
    Echte merkkledij kan ik niet geven voor Thibo. Heb es een kadobon had voor een merkkinderwinkel. heb een tshirtje meegebracht voor thibo van Babeure: 39 euro affraid best dat met een bon was, want anders zou ie da nie gekregen hebben hoor.
    Als ik in Brugge raak spring ik ook de H&M binnen, toffe dingen voor de kindjes.

    Kga ook al is naar de h en m,maar voor de leeftijd van Axl vind ik daar NIKS!alles is daar met doodskoppen en vind dat vreselijk.
    Vroeger wast veel van river woods voor ons en de kindjes,hilfiger ook.Axl heeft ook dingen van gaastra enz...
    Ma ik geef toe dat dat geminderd is na de aankoop van het huis.
    Is normaal he?
    avatar
    Gast
    Gast


    Vraagje Empty Re: Vraagje

    Bericht van Gast do jan 24, 2008 6:14 pm

    een mens moet keuzes maken e
    sta er wel op dat thibo netjes gekleed is
    dus liefst geen doodskoppen, spiderman, grote drukke lelijke tekeningen; legerprints
    Aan mijn fotos te zien van thibo zullen jullie wel al gemerkt hebben dat ik beke voor de klassieke stijl ben
    hemdjes, debardeurkes, enzoooo
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Vraagje Empty Re: Vraagje

    Bericht van Melleke do jan 24, 2008 6:14 pm

    mamake schreef:
    Brien schreef:Ik haal vooral mijn kledij in de JBC of in de Artex. Daar verkopen ze oa mexx esprit street one

    ik koop wat ik graag zie, en eerlijk gezegd kijk ik niet direct naar de prijs.
    Ale ga zowiezo al niet in een tommy H winkel of scapa winkel binnen omdat het te duur is voor mijn portemonee. Maar als ik in de JBC of Artex loop en zie enkele dingen hangen dak mooi vind, dan pas ik die en beslis wat ik mee neem. Dan pas kijk ik naar de prijs. Maar koop eigenlijk niet zoveel kleren.
    Voor Thibo vind ik ook heel vaak mijn goesting in de JBC of van mexx, heeft daar redelijk veel van. Vind dat nog redelijk in prijs en mooi.
    Ik heb niks tegen Wibra en zeeman, maar vind daar eerlijk gezegd mijn ding niet. Niet voor mij, niet voor Thibo.
    Maar heb nog al een tshirtje gekocht voor thibo uit de carrefour, voor 2 euro, gewoon omdat ik het mooi vind;
    Echte merkkledij kan ik niet geven voor Thibo. Heb es een kadobon had voor een merkkinderwinkel. heb een tshirtje meegebracht voor thibo van Babeure: 39 euro affraid best dat met een bon was, want anders zou ie da nie gekregen hebben hoor.
    Als ik in Brugge raak spring ik ook de H&M binnen, toffe dingen voor de kindjes.

    Kga ook al is naar de h en m,maar voor de leeftijd van Axl vind ik daar NIKS!alles is daar met doodskoppen en vind dat vreselijk.
    Vroeger wast veel van river woods voor ons en de kindjes,hilfiger ook.Axl heeft ook dingen van gaastra enz...
    Ma ik geef toe dat dat geminderd is na de aankoop van het huis.
    Is normaal he?

    Tuurlijk is da normaal !! OF tis da ge ze voor het rapen hebt, dan zou het nie normaal zijn !!Als je maar een deftig en proper voorkomen heb , vind ik het belangrijkste !!!
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Vraagje Empty Re: Vraagje

    Bericht van Melleke do jan 24, 2008 6:15 pm

    Brien schreef:een mens moet keuzes maken e
    sta er wel op dat thibo netjes gekleed is
    dus liefst geen doodskoppen, spiderman, grote drukke lelijke tekeningen; legerprints
    Aan mijn fotos te zien van thibo zullen jullie wel al gemerkt hebben dat ik beke voor de klassieke stijl ben
    hemdjes, debardeurkes, enzoooo


    Ja ma vind ik ook wel heel mooi !!! Denk dat makkelijker is een meisje aan te kleden dan een jongentje ?? Of nie ?
    avatar
    Gast
    Gast


    Vraagje Empty Re: Vraagje

    Bericht van Gast do jan 24, 2008 6:24 pm

    Melleke schreef:
    Brien schreef:een mens moet keuzes maken e
    sta er wel op dat thibo netjes gekleed is
    dus liefst geen doodskoppen, spiderman, grote drukke lelijke tekeningen; legerprints
    Aan mijn fotos te zien van thibo zullen jullie wel al gemerkt hebben dat ik beke voor de klassieke stijl ben
    hemdjes, debardeurkes, enzoooo


    Ja ma vind ik ook wel heel mooi !!! Denk dat makkelijker is een meisje aan te kleden dan een jongentje ?? Of nie ?

    ja,een meisje is mooier te kleden vind ik,zeker in de zomer die mooie kleedjes..
    avatar
    Gast
    Gast


    Vraagje Empty Re: Vraagje

    Bericht van Gast do jan 24, 2008 6:27 pm

    vind da ook
    als ik in een kinderwinkel loop en zie de meisjeskledij heb ik altijd iets van ooooo, aaaaaa waaaaw lol!
    bij een jongen heb ik da minder
    zeker met het groter worden
    avatar
    Gast
    Gast


    Vraagje Empty Re: Vraagje

    Bericht van Gast do jan 24, 2008 6:32 pm

    Brien schreef:vind da ook
    als ik in een kinderwinkel loop en zie de meisjeskledij heb ik altijd iets van ooooo, aaaaaa waaaaw lol!
    bij een jongen heb ik da minder
    zeker met het groter worden
    ja idd
    avatar
    Gast
    Gast


    Vraagje Empty Re: Vraagje

    Bericht van Gast ma feb 04, 2008 12:11 pm

    Merkkledij koop ik zo goed als nooit, tenzij ik een koopje kan slagen! Maar zeker niet voor de kinderen, want die groeien daar zo weer uit, dus ik ga geen 50euro geven aan een broek of kleedje voor de kindjes! Nu niet dat ik ze niet deftig wil kleden, want dat vind ik zelf ook heel belangrijk en mijn kinderen zijn altijd deftig gekleed, tenzij voor te ravotten enzo natuurlijk Razz !

    Meestal koop ik de kleding voor de kinderen in de C&A, daar hebben ze altijd mooie kinderkleding en dat kost niet zo veel, voor ondergoed en pyjama's ga ik altijd naar de zeeman, en da's tegenwoordig ook wel degelijk, 't is te zeggen je moet natuurlijk niet 't goedkoopste nemen wat daar ligt! Maar het ondergoed enzo dat ik daar koop is degelijk en gaat goed mee, het moet niet altijd duur te zijn om degelijk te zijn!

    Bovendien krijg ik soms complimentjes dat ze zo mooi gekleed zijn, dus da's nog eens een teken dat 't niet altijd dure kleding moet zijn, het leven is al duur genoeg!
    avatar
    Gast
    Gast


    Vraagje Empty Re: Vraagje

    Bericht van Gast zo feb 24, 2008 1:01 pm

    Elke schreef:Merkkledij koop ik zo goed als nooit, tenzij ik een koopje kan slagen! Maar zeker niet voor de kinderen, want die groeien daar zo weer uit, dus ik ga geen 50euro geven aan een broek of kleedje voor de kindjes! Nu niet dat ik ze niet deftig wil kleden, want dat vind ik zelf ook heel belangrijk en mijn kinderen zijn altijd deftig gekleed, tenzij voor te ravotten enzo natuurlijk Razz !

    Meestal koop ik de kleding voor de kinderen in de C&A, daar hebben ze altijd mooie kinderkleding en dat kost niet zo veel, voor ondergoed en pyjama's ga ik altijd naar de zeeman, en da's tegenwoordig ook wel degelijk, 't is te zeggen je moet natuurlijk niet 't goedkoopste nemen wat daar ligt! Maar het ondergoed enzo dat ik daar koop is degelijk en gaat goed mee, het moet niet altijd duur te zijn om degelijk te zijn!

    Bovendien krijg ik soms complimentjes dat ze zo mooi gekleed zijn, dus da's nog eens een teken dat 't niet altijd dure kleding moet zijn, het leven is al duur genoeg!

    i agree

    ga laatste tijd veel naar c&a ook en zoals gij elke voor pyjama's ook naar zeeman of wibra , ze gaan lang mee
    avatar
    Gast
    Gast


    Vraagje Empty Re: Vraagje

    Bericht van Gast di feb 26, 2008 12:00 am

    Tineken schreef:
    Elke schreef:Merkkledij koop ik zo goed als nooit, tenzij ik een koopje kan slagen! Maar zeker niet voor de kinderen, want die groeien daar zo weer uit, dus ik ga geen 50euro geven aan een broek of kleedje voor de kindjes! Nu niet dat ik ze niet deftig wil kleden, want dat vind ik zelf ook heel belangrijk en mijn kinderen zijn altijd deftig gekleed, tenzij voor te ravotten enzo natuurlijk Razz !

    Meestal koop ik de kleding voor de kinderen in de C&A, daar hebben ze altijd mooie kinderkleding en dat kost niet zo veel, voor ondergoed en pyjama's ga ik altijd naar de zeeman, en da's tegenwoordig ook wel degelijk, 't is te zeggen je moet natuurlijk niet 't goedkoopste nemen wat daar ligt! Maar het ondergoed enzo dat ik daar koop is degelijk en gaat goed mee, het moet niet altijd duur te zijn om degelijk te zijn!

    Bovendien krijg ik soms complimentjes dat ze zo mooi gekleed zijn, dus da's nog eens een teken dat 't niet altijd dure kleding moet zijn, het leven is al duur genoeg!

    i agree

    ga laatste tijd veel naar c&a ook en zoals gij elke voor pyjama's ook naar zeeman of wibra , ze gaan lang mee

    'k Zijn blij da ge der ook zo over denkt :D! En in de C&A hebben ze schone kleertjes he ;) !
    Magali
    Magali


    Vrouw
    Aantal berichten : 22
    Leeftijd : 41
    Woonplaats : Oostende
    Werkgelegenheid/vrije tijd : werken, studeren...spijtiggenoeg niet veel vrije tijd
    Humeur : wisselvallig :-)
    Registration date : 25-02-08

    Vraagje Empty Re: Vraagje

    Bericht van Magali wo feb 27, 2008 1:00 am

    Voor mij is er slechts 1 merk waar ik helemaal weg van ben; Custo Barcelona. Hun t-shirts dan toch.
    Het zijn t-shirts met soms fantastische prints. Helaas zijn ze wel duur, dus ik ben al heel content als'k er in een jaar 1tje van koop. Ik zoek wel ook het net af naar hun outlets, maar dat is vaak moeilijk, aangezien het vooral in Spanje bekend is.
    Vroeger waren er in Oostende een 2-tal winkels en in Brugge 1tje die ze verkochten, maar die zijn ermee gestopt.

    Voor de rest ben ik niet echt merkgebonden. H&M, Zara, Bershka, New Look,...das leuke mode voor een goede prijs. Ook bij Promo Fashion ga ik vaak langs, daar kan je ook leuke dingen op de kop tikken. In de solden heb 'k daar een jeansrok gekocht voor € 5,00 en gelukkig dat'k was zeg. :D
    Voor schoenen durf'k wel een beetje meer geven, omdat'k dat wel belangrijk vind.

    1 à 2 x per jaar gaan wij er ook wel eens een dagje op uit naar de outletshops in Maasmechelen, Roubaix of Marques Avenue.
    avatar
    Gast
    Gast


    Vraagje Empty Re: Vraagje

    Bericht van Gast zo aug 10, 2008 7:58 am

    kleding is uiteraard belangerijk want naakt lopen is nu ook geen zicht he(hoewel Razz ).
    ik koop vooral sportieve kledij,van de voetbal(feyenoord,antwerp) van de merken kappa en umbro.
    de laatste tijd trek ik me iets vaker een hemd aan.een paar jaar terug kreeg ik al te horen dat het me niet misstond en ook nu weer kwamen er positieve reakties.
    de hemden die ik heb(niet veel)werden aangekocht in de 'WE' op de meir.
    je zal me echter toch meestal aantreffen met iets van de voetbal of in de winter van ijshockey
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Vraagje Empty Re: Vraagje

    Bericht van ®Beef-cake zo aug 10, 2008 10:00 am

    Ben een Mexx, Esprit, Jack&Jones, Zara-fan. Degelijke kledij en niet overdreven duur, en toch nog die de tijd meegaan. Tommy Hilfiger en Hugo Boss vind ik wel mooi, maar verschrikkelijk duur ! Rolling Eyes
    avatar
    Gast
    Gast


    Vraagje Empty Re: Vraagje

    Bericht van Gast ma aug 11, 2008 12:13 am

    in gewone(niet-sportieve) kledij ga ik niet zo op in al die merken of befaamde winkels.
    ik koop gewoon wat me bevalt.mijn hemd mag gerust van de wekelijkse markt komen en men jeans van de c&a bij wijze van spreken
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Vraagje Empty Re: Vraagje

    Bericht van ®Beef-cake ma sep 22, 2008 10:56 pm

    vroeger droeg ik vaak veel merkkledij, gewoon om nog meer op te vallen, tegenwoordig ben ik best tevreden met een degelijk kledij, ongeacht welk merk.
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    Vraagje Empty Re: Vraagje

    Bericht van hanne wo okt 01, 2008 12:31 am

    Eigenlijk is bijna alles merk. Ook h&m is merk maar dan een stuk goedkoper.

    Kleren zoals Hugo Boss, Tommy Hilfigger & Versace is een beetje te duur voor mijn portemonnee, maar toch ga ik niet snel H&M, Zeeman of Wibra binnen.
    Noem mij gerust maar snob maar ik geloof niet dat je voor zo'n lage prijs, degelijke kleding kan kopen.

    Esprit is dan wel een degelijk merk en niet superduur. Levi's is ook nog goed.
    T-shirtjes en sjaaltjes durf ik dan wel nog kopen in New Look of Bershka en als het iets sneller kapot gaat, dan is het ook maar zo.

    Maar broeken, truien & schoenen moeten voor mij toch een geruime tijd meegaan hoor.
    avatar
    Gast
    Gast


    Vraagje Empty Re: Vraagje

    Bericht van Gast wo okt 01, 2008 8:59 am

    vroeger kocht mijn vrouw(ex) wel eens iets in de zeeman en kmoet nu wel zeggen,slechte kledij was dat niet se en het ging redelijk lang mee.
    ook mijn boxers kocht ze daar en kledij voor de kindjes

    Gesponsorde inhoud


    Vraagje Empty Re: Vraagje

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu ma mei 20, 2024 10:53 am