BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Angelina zwanger van tweeling?

    avatar
    Gast
    Gast


    Angelina zwanger van tweeling? Empty Angelina zwanger van tweeling?

    Bericht van Gast vr jan 25, 2008 9:21 pm

    Angelina Jolie en Brad Pitt zouden door het dolle heen zijn nu het gezin in één keer wordt uitgebreid met maar liefst twee baby's.

    Water voor Angelina
    De geruchten over een zwangerschap circuleerden al enkele weken, van sinds Angelina en Brad gesignaleerd werden bij de Critics' Choice awards. Angelina zag er toen niet zo abnormaal dun uit als gewoonlijk. Bovendien zat de actrice aan het water terwijl echtgenoot Brad heerlijk koude biertjes aan het wegtikken was en de rest van de tafel aan de champagne zat. Star Magazine meldt ook dat Angelina een lang geplande trip naar Europa heeft afgeblazen wegens haar zwangerschap.

    Ook nog adopteren
    De zwangerschap van Angelina heeft geen invloed op de adoptieplannen van het stel in de toekomst. Een bron vertelt: "Brad en Angelina zijn dolblij met de zwangerschap, maar ik denk dat er zeker nog meer adopties aan zitten te komen."

    Met twee extra kleintjes komt het totaal aantal kinderen van Brad en Angelina op zes. Alle kinderen zijn onder de zeven jaar.
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Angelina zwanger van tweeling? Empty Re: Angelina zwanger van tweeling?

    Bericht van Melleke za jan 26, 2008 2:46 am

    Pffieeuuw ,,zijn er toch een pak é,en allemaal onder de zeven jaar, maja dn zijn ze der ook ineens van af later !!!
    Nu zou ook graag groot gezin hebben zenne ma ge moet met twee zijn om dat te willen é
    avatar
    Gast
    Gast


    Angelina zwanger van tweeling? Empty Re: Angelina zwanger van tweeling?

    Bericht van Gast zo jan 27, 2008 5:00 pm

    Melleke schreef:Pffieeuuw ,,zijn er toch een pak é,en allemaal onder de zeven jaar, maja dn zijn ze der ook ineens van af later !!!
    Nu zou ook graag groot gezin hebben zenne ma ge moet met twee zijn om dat te willen é
    't Is da, en 't is wel een hele opoffering he, een groot gezin!! Het lijkt me ook heel plezant, maja ge kunt ni meer zo ma een weekendje weg met je ventje ofzo, want wie gaat er de kinderen bijhouden! Ik heb het al moeilijk om opvang voor 2 kindjes te zoeken, wa van 7 kindjes:blink: !!!!
    EN 't is goe da ge veel geld hebt, dan wil ik er ook nog zeker ééntje!
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Angelina zwanger van tweeling? Empty Re: Angelina zwanger van tweeling?

    Bericht van Melleke di jan 29, 2008 10:30 pm

    Ja das feit, moest ik veel geld hebben zou der ook al veeeeeeeeeeeeeeel boelekes rondlopen zenne !!! :bebee: :baby: :bebee: :baby:
    avatar
    Gast
    Gast


    Angelina zwanger van tweeling? Empty Re: Angelina zwanger van tweeling?

    Bericht van Gast di jan 29, 2008 11:14 pm

    die zullen wel een nanny hebben en een huishoudster enzo
    dan kan ik gerust ook 7 kinderen hebben, als ik er nie veel naar moet omzien
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Angelina zwanger van tweeling? Empty Re: Angelina zwanger van tweeling?

    Bericht van Melleke di jan 29, 2008 11:19 pm

    wat ik wel straf vind , dat die meer naar haar geadopteerde kinderen kijkt dan naar haar eigen !!! Volgens haar zijn haar bloedeigen kinderen al genoeg verwend en krijgen ze sowieso aandacht, dan haar geadopteerde ,, kvind da ma onnozel, de meeste heeft ze als baby geadopteerd, en dan ligt het enkel aan haar zelf hoe ze haar aandacht verdeelt é
    avatar
    Gast
    Gast


    Angelina zwanger van tweeling? Empty Re: Angelina zwanger van tweeling?

    Bericht van Gast di jan 29, 2008 11:32 pm

    wat ik dan weer straf vind, wil je hier in Belgie als koppel een kindje adopteren dan moet je eerst cursus volgen, en testen ondergaan enzo, en dan nog jaren wachten op je kindje
    maar die sterren, die denken van och ik wil een kindje adopteren, ze gaan es effe over en tweer naar afrika en komen met eentje naar huis
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Angelina zwanger van tweeling? Empty Re: Angelina zwanger van tweeling?

    Bericht van Melleke wo jan 30, 2008 6:13 pm

    Brien schreef:wat ik dan weer straf vind, wil je hier in Belgie als koppel een kindje adopteren dan moet je eerst cursus volgen, en testen ondergaan enzo, en dan nog jaren wachten op je kindje
    maar die sterren, die denken van och ik wil een kindje adopteren, ze gaan es effe over en tweer naar afrika en komen met eentje naar huis

    Ja das grof !! zo zie je maar welke politiek er overal heerst é :angry:

    Gesponsorde inhoud


    Angelina zwanger van tweeling? Empty Re: Angelina zwanger van tweeling?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 16, 2024 9:20 am