BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


4 plaatsers

    Wat al meegemaakt?

    avatar
    Gast
    Gast


    Wat al meegemaakt? Empty Wat al meegemaakt?

    Bericht van Gast do jan 31, 2008 9:54 am

    Hebben jullie nog nooit wat meegemaakt?Iets paranormaal?
    avatar
    Gast
    Gast


    Wat al meegemaakt? Empty Re: Wat al meegemaakt?

    Bericht van Gast do jan 31, 2008 11:55 am

    jawel, maar da weet gij al, en ga ik da nie aan iedereen vertellen
    avatar
    Gast
    Gast


    Wat al meegemaakt? Empty Re: Wat al meegemaakt?

    Bericht van Gast do jan 31, 2008 12:54 pm

    ja idd ik weet dat.
    Ik heb ook ni veel zin om het mijne 'bloot' te geven (enkele hier weten het wel...allee 1ding ;))maar ik wou eens weten wat de andere meegemaakt hadden...
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Wat al meegemaakt? Empty Re: Wat al meegemaakt?

    Bericht van Melleke do jan 31, 2008 5:08 pm

    Ja of het paranormaal is of niet ma ik vond het toch vies !!!

    Maand voor da men opa gestorven is, nu al een tien jaar geleden ongeveer ,,,

    Heb ik gedroomd, ma was nie aan het slapen, zo dagdromen of weet ik veel wat ,,, nu ik was naar het strand met men nicht dak al heeeeeeeeeeeeel lang nie meer had gezien, en we komen thuis , en iedereen , of toch bijna iedereen zat aan de ronde tafel bij mijn ouders, men oma uiterst links tegen de muur, men mama zat uiterst rechts, men nonkels derachter, men pa stond recht , ( nu je moet weten dat men opa in de kliniek lag met een tumor ) ik vraag zo en alles goed, zoveel volk hier, kzie men mama wenen, kzeg wa scheelt er, zegt men papa dan, Pepe is gestorven deze middag .....


    Nu een maand later , ik was naar het strand met men Franse Nicht , en kom thuis en KRAK zelfde is gebeurd é
    HEeeeeeeeeeeeeeeeeel bizar !!!

    Shoqerend is dat !!! En men opa is dan nog eens gestorven op dezelfde dag van mijn gebuur waar ik verliefd op was als ik klein was !! Weet dat nog, men papa n ik zijn achter bloemen geweest, twee Boeketjes, ééntje voor het graf van Frederick en éentje voor men opa op te vrolijken, en een aantal uren later ....

    IK heb int begin van de dood van men opa veel brieven geschreven naar hem, manier om mijn verdriet te verwerken ...

    Paar maanden later zat ik op de bus naar school zoals gewoonlijk , en was wa rond aan het staren, ( wa moe je anders doen op een bus ), en dan zag ik een man zitten en die leek 10 druppels op mijn overleden opa !! En hij zei gewoontjes ,,, alles is ok !!!!
    Ik had zodanig verschoten dat ik mij omdraaide en keek terug en twas totaal iemand anders die der zat MAAR wel een man met hetzelfde postuur als mijn grootvader, ma qua gezicht totaaaal anders!!!


    Geloof je me nu of niet, doet er niet toe , voor mij is het zeer belangrijk dat IK het geloof en weet dat het waar is !!!


    Jaren later, kom ik nethetzelfde tegen , maar dan met de hond van men mama, zat op toilet op men toenmalig werk, en was aan het denken , en terug dromen feitelijk dat een hond ging sterven een waar hij die gestorven was, maar kon nie echt plaatsen of het xanto of rocky ging zijn, en terug een maand later is Rocky gestorven op de plaats waar ik het gezien heb, en die is gestorven aan een hersentumor !!! '(en wetende dat wij het niet wisten dat hij dat had en nog heel gezond was de ochtend voor dat we allen vertrokken waren, naar werk en school ....
    Mama heeft dan een aantal maanden of een jaar ik weet het niet ,,,, een andere hond gekocht .... 2 druppels water als onze hond die overleden is, Naam is enkel ander , al zijn alle letters zelfde maar anders gezeg !!
    Rycko

    Ik hoop dat ik nooit meer zulke voorvallen heb, want geloof mij das echt NIET plezant


    Laatst aangepast door Melleke op za maa 01, 2008 1:44 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Wat al meegemaakt? Empty Re: Wat al meegemaakt?

    Bericht van Melleke vr feb 15, 2008 12:30 pm

    Nog mensen die iets hebben meegemaakt ???
    seutje
    seutje
    ...XxXBzzz Bzzzz XxX...
    ...XxXBzzz Bzzzz XxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 255
    Leeftijd : 50
    Woonplaats : berlare
    Werkgelegenheid/vrije tijd : werk graag.. op collega's hun zenuwen :p
    Humeur : ben meestal wel optimistisch ingesteld
    Registration date : 17-01-08

    Wat al meegemaakt? Empty Re: Wat al meegemaakt?

    Bericht van seutje ma feb 18, 2008 12:07 pm

    Melleke schreef:Nog mensen die iets hebben meegemaakt ???
    mijn moeder zit zo'n beetje raar ineen;

    tis te zeggen.. ze heeft altijd ingevingen
    ze verzweeg die altijd voor mij (omdat het over mij ging en ik me anders had kunnen laten beinvloeden)

    toen ik haar ging vertellen dat mijn huwelijksbootje gezonken was
    zei ze: ik had het er al paar keer over gehad met vam (naam gekozen door kids voor haar vriend)

    toen ik zei welke plannen mijn baas met me heeft (omdat ik niet van werk zou veranderen)
    zei ze: raar... ik had het wel gedacht


    toen haar broer (mijn nonkel) zich paar maanden geleden van 't leven beroofde
    had ze diezelfde ochtend ook raar gevoel
    ze moest naar manicure en zou vandaar vertrekken naar m'n meme (haar moeder)
    diezelfde ochtend kreeg ze telefoon van een van haar schoonzussen, dat m'n nonkel niet op z'n werk was en ze hem overal zochten (hij had al eerder een poging ondernomen, dus de schrik zat er wel wat in bij iedereen)

    toen mijn moeder na haar verzorging meteen naar m'n meme doorreed, maakte ze in de auto wel vier keer haar kruisteken (wat ze normaal niet doet)
    en op autosnelweg deed haar auto ineens raar... ze maakte zich nog kwaad en zei: wat is er nu met die auto (is nog geen ouden (die auto, mijn moeder ook nie tong )
    maar toen ze terug verderreed (na even gestopt te hebben) was er geen geluidje meer te besporen
    ze kreeg zelfs een heel raar gevoel over zich
    en nadien, gebleken dat mijn nonkel gestorven was, was het op het eigenste moment dat mijn moeder het rare gevoel over zich kreeg.


    ik bedenk dan dat mijn nonkel (haar broer) zo niet helemaal alleen was.. m'n moeder leek wel bij hem te zijn.

    best wel spooky
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Wat al meegemaakt? Empty Re: Wat al meegemaakt?

    Bericht van Melleke ma feb 18, 2008 1:41 pm

    seutje schreef:
    Melleke schreef:Nog mensen die iets hebben meegemaakt ???
    mijn moeder zit zo'n beetje raar ineen;

    tis te zeggen.. ze heeft altijd ingevingen
    ze verzweeg die altijd voor mij (omdat het over mij ging en ik me anders had kunnen laten beinvloeden)

    toen ik haar ging vertellen dat mijn huwelijksbootje gezonken was
    zei ze: ik had het er al paar keer over gehad met vam (naam gekozen door kids voor haar vriend)

    toen ik zei welke plannen mijn baas met me heeft (omdat ik niet van werk zou veranderen)
    zei ze: raar... ik had het wel gedacht


    toen haar broer (mijn nonkel) zich paar maanden geleden van 't leven beroofde
    had ze diezelfde ochtend ook raar gevoel
    ze moest naar manicure en zou vandaar vertrekken naar m'n meme (haar moeder)
    diezelfde ochtend kreeg ze telefoon van een van haar schoonzussen, dat m'n nonkel niet op z'n werk was en ze hem overal zochten (hij had al eerder een poging ondernomen, dus de schrik zat er wel wat in bij iedereen)

    toen mijn moeder na haar verzorging meteen naar m'n meme doorreed, maakte ze in de auto wel vier keer haar kruisteken (wat ze normaal niet doet)
    en op autosnelweg deed haar auto ineens raar... ze maakte zich nog kwaad en zei: wat is er nu met die auto (is nog geen ouden (die auto, mijn moeder ook nie tong )
    maar toen ze terug verderreed (na even gestopt te hebben) was er geen geluidje meer te besporen
    ze kreeg zelfs een heel raar gevoel over zich
    en nadien, gebleken dat mijn nonkel gestorven was, was het op het eigenste moment dat mijn moeder het rare gevoel over zich kreeg.


    ik bedenk dan dat mijn nonkel (haar broer) zo niet helemaal alleen was.. m'n moeder leek wel bij hem te zijn.

    best wel spooky

    Ja is best wel spooky idd, lijkt zowa op het mijne , alé van die ingevingen dan ....
    avatar
    Gast
    Gast


    Wat al meegemaakt? Empty Re: Wat al meegemaakt?

    Bericht van Gast di aug 05, 2008 12:10 pm

    toen ik net verhuist was naar men appartementje droomde ik dat men lampjes in men slaapkamer allemaal sprongen en dat het een serieuze knal gaf.ik schoot toen wakker en het vreemde was dat men lampen wel nog werkten maar dat er wel een verbrandgeur hing in men kamer en alle ramen waren toe dus van buiten kon het niet komen.
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Wat al meegemaakt? Empty Re: Wat al meegemaakt?

    Bericht van ®Beef-cake di aug 05, 2008 9:44 pm

    Ben ooit eens in een Quick restaurant binnengestapt en bestelde toen een hamburgermenu. De kassier was vriendelijk maar een beetje nerveus en begon fouten te maken met zijne kassa. Toen riep ie om hulp van zijn assistent-manager (de zoveelste functiebenaming). Ik zag op zijn badge, en echt waar,
    ASS MANAGER (lettervertaald kontenmanager) en begon in de lach te schieten. Andere klanten hebben dit ook gemerkt. Blozend en in volle stilte ging de ASS MANAGER terug naar de keuken om verder hamburgers te bakken ! Razz
    avatar
    Gast
    Gast


    Wat al meegemaakt? Empty Re: Wat al meegemaakt?

    Bericht van Gast di aug 05, 2008 10:02 pm

    vorig jaar kreeg een toenmalige vriendin van me een weekendje kado van haar tante.ze mocht niks weten tot ze daar aankwamen.ik zou het dus pas ontdekken als ik een sms zou krijgen of wanneer ze terug was.
    die eerste nacht droom ik dat ze in disneyland parijs zat en ja hoor,waar was ze naar toe........disneyland parijs.toeval?of freaky?
    raar in ieder geval
    TryRaptor
    TryRaptor
    ...XxXJUNIORXxX...
    ...XxXJUNIORXxX...


    Man
    Aantal berichten : 173
    Leeftijd : 44
    Woonplaats : Oedelem
    Werkgelegenheid/vrije tijd : 99
    Humeur : 99
    Registration date : 18-03-08

    Wat al meegemaakt? Empty Re: Wat al meegemaakt?

    Bericht van TryRaptor di aug 05, 2008 10:55 pm

    vaak komen mijn verspellingen uit Hmmm en vaak zijn ze dan ook negatief
    avatar
    Gast
    Gast


    Wat al meegemaakt? Empty Re: Wat al meegemaakt?

    Bericht van Gast di aug 05, 2008 11:00 pm

    ik heb dat veel met men gedacht over mensen.ik vel vrij snel een oordeel over iemand en goed of slecht,ik zal er niet ver naast zitten
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Wat al meegemaakt? Empty Re: Wat al meegemaakt?

    Bericht van ®Beef-cake do sep 04, 2008 4:52 pm

    ik was naar de carrefour gegaan om boodschappen te doen. ik wandelde
    binnen (vergat een mandje of karretje te halen) vulde mijn twee boodschappentassen met voeding en allerlei.
    ik liep van de ene kant naar de andere kant met mijn loodzware boodschappentas en zette "koers" naar de kassa (want ik was kei-moe), maar ik bleef maar bijladen
    want op een gegeven ogenblik vlakbij de nooduitgang hoorden de in burgergeklede zenuwachtige security's dat ik het niet zal doen om via de nooduitgang zonder te betalen.jawadde? Rolling Eyes
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Wat al meegemaakt? Empty Re: Wat al meegemaakt?

    Bericht van ®Beef-cake za sep 13, 2008 4:04 am

    Melleke schreef:Nog mensen die iets hebben meegemaakt ???

    ik weet niet of het waar is, ik hoor van een collega dat er veel alleenstaande vrijgezellen winkelen tussen 17 en 18 uur in de plaatselijke delhaize : en als een fles wijn is in haar of zijne winkelmandje, wil die persoon contact zoeken met je.
    avatar
    Gast
    Gast


    Wat al meegemaakt? Empty Re: Wat al meegemaakt?

    Bericht van Gast za sep 13, 2008 4:10 am

    ®Beef-cake schreef:
    Melleke schreef:Nog mensen die iets hebben meegemaakt ???

    ik weet niet of het waar is, ik hoor van een collega dat er veel alleenstaande vrijgezellen winkelen tussen 17 en 18 uur in de plaatselijke delhaize : en als een fles wijn is in haar of zijne winkelmandje, wil die persoon contact zoeken met je.
    Oei,gisteren was ik rond da uur daar en stond er een vieze ouwe man met een gescheurde broek en een vest die wss al maanden niet meer gewassen was naast me en die had wijn in zen kar.
    had ik dan touch???????
    dju,men kans gemist zeg
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Wat al meegemaakt? Empty Re: Wat al meegemaakt?

    Bericht van ®Beef-cake za sep 13, 2008 4:20 am

    amaai een gepensioneerde aanbidder met veel centjes, dat maak je alle dagen niet mee Razz
    avatar
    Gast
    Gast


    Wat al meegemaakt? Empty Re: Wat al meegemaakt?

    Bericht van Gast za sep 13, 2008 4:45 am

    ®Beef-cake schreef:amaai een gepensioneerde aanbidder met veel centjes, dat maak je alle dagen niet mee Razz
    Ik betwijfel of dat die man veel centjes zou heme.alhoewel,volgens mij slaapt hij int park.daar moet je wel rijk voor zijn,niet iedereen kan zeggen dat hij in een park woont haha
    seutje
    seutje
    ...XxXBzzz Bzzzz XxX...
    ...XxXBzzz Bzzzz XxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 255
    Leeftijd : 50
    Woonplaats : berlare
    Werkgelegenheid/vrije tijd : werk graag.. op collega's hun zenuwen :p
    Humeur : ben meestal wel optimistisch ingesteld
    Registration date : 17-01-08

    Wat al meegemaakt? Empty Re: Wat al meegemaakt?

    Bericht van seutje vr sep 26, 2008 9:51 pm

    ®Beef-cake schreef:Ben ooit eens in een Quick restaurant binnengestapt en bestelde toen een hamburgermenu. De kassier was vriendelijk maar een beetje nerveus en begon fouten te maken met zijne kassa. Toen riep ie om hulp van zijn assistent-manager (de zoveelste functiebenaming). Ik zag op zijn badge, en echt waar,
    ASS MANAGER (lettervertaald kontenmanager) en begon in de lach te schieten. Andere klanten hebben dit ook gemerkt. Blozend en in volle stilte ging de ASS MANAGER terug naar de keuken om verder hamburgers te bakken ! Razz


    zeker van dat die ASS MANAGER diee hamburgers ging bakken?? en niet ka.... ? cheer
    avatar
    Gast
    Gast


    Wat al meegemaakt? Empty Re: Wat al meegemaakt?

    Bericht van Gast zo sep 28, 2008 2:24 pm

    seutje schreef:
    ®Beef-cake schreef:Ben ooit eens in een Quick restaurant binnengestapt en bestelde toen een hamburgermenu. De kassier was vriendelijk maar een beetje nerveus en begon fouten te maken met zijne kassa. Toen riep ie om hulp van zijn assistent-manager (de zoveelste functiebenaming). Ik zag op zijn badge, en echt waar,
    ASS MANAGER (lettervertaald kontenmanager) en begon in de lach te schieten. Andere klanten hebben dit ook gemerkt. Blozend en in volle stilte ging de ASS MANAGER terug naar de keuken om verder hamburgers te bakken ! Razz


    zeker van dat die ASS MANAGER diee hamburgers ging bakken?? en niet ka.... ? cheer
    Wat wou je zeggen seutje?ik begrijp het ni zo goed lol! lol! lol!
    seutje
    seutje
    ...XxXBzzz Bzzzz XxX...
    ...XxXBzzz Bzzzz XxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 255
    Leeftijd : 50
    Woonplaats : berlare
    Werkgelegenheid/vrije tijd : werk graag.. op collega's hun zenuwen :p
    Humeur : ben meestal wel optimistisch ingesteld
    Registration date : 17-01-08

    Wat al meegemaakt? Empty Re: Wat al meegemaakt?

    Bericht van seutje ma sep 29, 2008 10:03 am

    Lord Scorpio schreef:
    seutje schreef:
    ®Beef-cake schreef:Ben ooit eens in een Quick restaurant binnengestapt en bestelde toen een hamburgermenu. De kassier was vriendelijk maar een beetje nerveus en begon fouten te maken met zijne kassa. Toen riep ie om hulp van zijn assistent-manager (de zoveelste functiebenaming). Ik zag op zijn badge, en echt waar,
    ASS MANAGER (lettervertaald kontenmanager) en begon in de lach te schieten. Andere klanten hebben dit ook gemerkt. Blozend en in volle stilte ging de ASS MANAGER terug naar de keuken om verder hamburgers te bakken ! Razz


    zeker van dat die ASS MANAGER diee hamburgers ging bakken?? en niet ka.... ? cheer
    Wat wou je zeggen seutje?ik begrijp het ni zo goed lol! lol! lol!


    ka....Rameliseren
    lol!
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Wat al meegemaakt? Empty Re: Wat al meegemaakt?

    Bericht van ®Beef-cake ma sep 29, 2008 10:04 am

    seutje schreef:
    Lord Scorpio schreef:
    seutje schreef:
    ®Beef-cake schreef:Ben ooit eens in een Quick restaurant binnengestapt en bestelde toen een hamburgermenu. De kassier was vriendelijk maar een beetje nerveus en begon fouten te maken met zijne kassa. Toen riep ie om hulp van zijn assistent-manager (de zoveelste functiebenaming). Ik zag op zijn badge, en echt waar,
    ASS MANAGER (lettervertaald kontenmanager) en begon in de lach te schieten. Andere klanten hebben dit ook gemerkt. Blozend en in volle stilte ging de ASS MANAGER terug naar de keuken om verder hamburgers te bakken ! Razz


    zeker van dat die ASS MANAGER diee hamburgers ging bakken?? en niet ka.... ? cheer
    Wat wou je zeggen seutje?ik begrijp het ni zo goed lol! lol! lol!


    ka....Rameliseren
    lol!
    lol!
    avatar
    Gast
    Gast


    Wat al meegemaakt? Empty Re: Wat al meegemaakt?

    Bericht van Gast ma sep 29, 2008 12:38 pm

    seutje schreef:
    Lord Scorpio schreef:
    seutje schreef:
    ®Beef-cake schreef:Ben ooit eens in een Quick restaurant binnengestapt en bestelde toen een hamburgermenu. De kassier was vriendelijk maar een beetje nerveus en begon fouten te maken met zijne kassa. Toen riep ie om hulp van zijn assistent-manager (de zoveelste functiebenaming). Ik zag op zijn badge, en echt waar,
    ASS MANAGER (lettervertaald kontenmanager) en begon in de lach te schieten. Andere klanten hebben dit ook gemerkt. Blozend en in volle stilte ging de ASS MANAGER terug naar de keuken om verder hamburgers te bakken ! Razz


    zeker van dat die ASS MANAGER diee hamburgers ging bakken?? en niet ka.... ? cheer
    Wat wou je zeggen seutje?ik begrijp het ni zo goed lol! lol! lol!


    ka....Rameliseren
    lol!
    Ik dacht al dat het zoiets zou geweest zijn se wink

    Gesponsorde inhoud


    Wat al meegemaakt? Empty Re: Wat al meegemaakt?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 6:43 pm