BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    Is wielrennen nog mogelijk zonder doping?

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Is wielrennen nog mogelijk zonder doping? Empty Is wielrennen nog mogelijk zonder doping?

    Bericht van Melleke vr feb 01, 2008 12:23 am

    Is wielrennen op topniveau überhaupt nog mogelijk zonder doping? Fietst u zelf en hebt u al weleens wat geslikt?
    avatar
    Gast
    Gast


    Is wielrennen nog mogelijk zonder doping? Empty Re: Is wielrennen nog mogelijk zonder doping?

    Bericht van Gast di jun 17, 2008 3:44 pm

    het fietsen wat ik heb gedaan was zeker niet van topsportniveau dus nee,ik heb niks gepakt maar of het nog kan zonder doping?kdenk het ni se.als je ziet hoeveel bergen ze soms op een dag oprijden.
    maar aan de andere kant,vroeger was er toch geen doping en toen ging het toch ook.nu zijn er in de tour de france etappes,helemaal in het begin was het gewoon dag en nacht rijden.dat waren pas helden toen se
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Is wielrennen nog mogelijk zonder doping? Empty Re: Is wielrennen nog mogelijk zonder doping?

    Bericht van Squally di jun 17, 2008 4:35 pm

    Ik denk dat er vroeger evenveel doping gebruikt werd, maar dat het nu gewoon gemakkelijker op te sporen is. Ik denk ook niet dat het echt mogelijk om op dat niveau zonder doping te kunnen. Wat mij betreft zou het in beperkte mate en onder streng toezicht toegelaten moeten zijn, al was het gewoon om een gezondere bloeddoorstroming te krijgen, want toegegeven, hetgeen die topsporters moeten kunnen presteren kan toch ook niet helemaal gezond zijn voor het lichaam.
    avatar
    Gast
    Gast


    Is wielrennen nog mogelijk zonder doping? Empty Re: Is wielrennen nog mogelijk zonder doping?

    Bericht van Gast di jun 17, 2008 4:45 pm

    vroeger ja,maar de ronde van frankrijk bestaat al sinds 1902.toen moest men dag en nacht rijden en was het een kunst om parijs te halen.zou er toen ook al doping zijn geweest?daar heb ik toch mijn twijfels over se maar dat is iets wat men nooit zeker zal weten he
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Is wielrennen nog mogelijk zonder doping? Empty Re: Is wielrennen nog mogelijk zonder doping?

    Bericht van Squally di jun 17, 2008 4:48 pm

    Wees maar zeker dat ze toen ook al doping gebruikten. De enige manier om het op te sporten was door iemand op heterdaad te betrappen terwijl hij aan het innemen was. Je kon het toen dus zo goed als altijd gebruiken.
    avatar
    Gast
    Gast


    Is wielrennen nog mogelijk zonder doping? Empty Re: Is wielrennen nog mogelijk zonder doping?

    Bericht van Gast di jun 17, 2008 4:51 pm

    en nu zijn er zovel controles dat het gewoon een kunst is om vrijuit te gaan en niet betrapt te worden.
    ik zal zeker niet ontkennen dat het echte atleten zijn maar soms twijfel ik toch aan hun intelligentie.die massa-controles zijn nu al jaren aan de gang;je zou toch denken dat je dan gaat nadenken en toch zijn er nog van die sukkels die het niet kunnen laten en door de mand vallen
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Is wielrennen nog mogelijk zonder doping? Empty Re: Is wielrennen nog mogelijk zonder doping?

    Bericht van Squally di jun 17, 2008 5:47 pm

    Normaal kun je altijd een minimum hoeveelheid innemen dit niet op te sporen is doordat het teveel verdund is. Ze balanceren op de rand, en als ze dan toevallig eens een week hebben waar ze net iets minder afbreken hangen ze. Wees dus maar zeker dat er een aantal tussenzitten die steeds door het oog van de naald glippen.
    avatar
    Gast
    Gast


    Is wielrennen nog mogelijk zonder doping? Empty Re: Is wielrennen nog mogelijk zonder doping?

    Bericht van Gast di aug 05, 2008 9:40 am

    beltran,ricco,piepoli......weer 3 grote namen die gepakt zijn tijdens de ronde van frankrijk......weer tijdens de ronde van frankrijk!!!

    michel wuyts,verslaggever en kenner van de wielersport haalde het tijdens de tour al aan dat het echt wel vreemd is dat al die renners voor 90% door de mand vallen tijdens de grootste wielerhappening van het jaar en niet bv tijdens een vuelta(ronde van spanje) of een giro(ronde van italie).
    zijn ze dan gewoon te laks in die andere landen,zien ze daar dan meer door de vingers?of word er nu eenmaal gewoon meer epo gebruikt tijdens de tour omdat dit toch de zwaarste rittenkoers is van allemaal?
    wat me ook opvalt is dat het geen kleine garnaaltjes zijn die gepakt worden he,of toch in mindere maten.bekijk het rijtje maar eens.......landis,basso,hamilton,pantani,ricco,piepoli,beltran,musseeuw,
    rasmussen,ullrich,virenque en dan vergeet ik er nog een paar.voor wie de wielersport volgt zijn dit toch klinkende namen,geen klein grut.je zou denken dat zo´n renners het helemaal niet nodig hebben om epo te gebruiken.
    in plaats van eeuwige roem te verwerven in 1 van de grootste sportevenementen ooit nagelen ze zichzelf aan de schandpaal.
    neem nu onze musseeuw.....groot renner met een groots palmares maar toegegeven dat hij pakte.alleen in zen laatste jaar?dat beweerd hij maar is dat nog wel geloofwaardig?ik trek zijn palmares nu toch wel in twijfel.
    begrijpen wie begrijpen kan maar in de hedendaagse sport is epo en andere stimulerende middelen niet meer weg te denken en ik denk dat de heksenjacht die ze voeren uiteindelijk niets gaat uithalen,dat heeft de saunier duval ploeg in de tour weeral bewezen
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Is wielrennen nog mogelijk zonder doping? Empty Re: Is wielrennen nog mogelijk zonder doping?

    Bericht van Squally di aug 05, 2008 9:47 am

    Ik blijf erbij. Er werd vroeger meer gebruikt omdat de pakkans kleiner was.
    avatar
    Gast
    Gast


    Is wielrennen nog mogelijk zonder doping? Empty Re: Is wielrennen nog mogelijk zonder doping?

    Bericht van Gast di aug 05, 2008 9:55 am

    ze zullen inderdaad wel meer op hun hoede zijn nu omdat zo een heksenjacht meer schrik boezemt.
    hadden ze zulke controles gehouden ten tijde merckx bijvoorbeeld dan zouden we mss idd wel hetzelfste effekt of mss nog groter gehad hebben

    Gesponsorde inhoud


    Is wielrennen nog mogelijk zonder doping? Empty Re: Is wielrennen nog mogelijk zonder doping?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 12, 2024 2:49 pm