BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    Op reis

    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Op reis - Pagina 5 Empty Re: Op reis

    Bericht van Squally vr feb 22, 2008 6:56 pm

    Ik ga op reis en ik neem mee, nen toilettasje, vers ondergoed, kleren, valiezen, zwemgrief, een zonnebril, zonnecreme, regenkledij, GSM, geld, paspoort, digitaal fototoestel, pillekes tegen de hoofdpijn, mijn teensletskes, sportschoenen, batterijen, een zakske chips, pampers (indien kindjes bij), mijn wederhelft, een zakske snoep, imodium, motillium, paracetanollekes (op z'n hollands), een pak kleenex, maandverband of dergelijke (indien nodig voor de vrouwen), een zaklamp, kousen, mp3 speler, lader van gsm, mijn lenzen en bijbehorende dingen, mijne wekker, een klein rugzakje, mijn mini fotoalbumke, schrijfgerief, papier, mijn adresboekje, ne filmcamera, de lader van de filmcamera, het zakske van de filmcamera, mijn vier katten, de kattenbak dan ook maar hé, katteneten, vlooienbandjes, kattenborstel, draagbare dvd speler, dvd'kes, de dvd lader, een luchtmatras, de tent, pomp, een kussen, een vuurtje, tafeltje, campingstoeltjes, eten, een hele grote aanhangwagen om da allemaal in te krijgen, misschien ook nen auto om die aanhangwagen aan te hangen, een reservewiel, nen sleutel, een EHBO-kistje, brillendoekskes, toiletpapier, wc poets doekskes, reis- gezelschapsspellekes, ne MacBook Air, een koelbox, limonade, 10 bakken Jupiler, cola , bekerkes, bestek, wegwerpbordjes, een vuilzak, een opendoender, een gasvuurtje, kampeerpottekes, eten, speelgoed, mennen hond, hondeneten, hondenpoepzakskes, z'n leske, z'n mand, z'n dekentje, een aparte tent voor het hondje, ne slaapzak, mezelve, haha ja m'n kindjes, kleren van de kindjes, een reisbeddeke, een zaagskeeuuh en een hamerkeeuuh, dekens, slaapzak voor m'n wederhelft, slaapzakken voor de kindjes, SIS kaart, een leesboek, mezelf, een landkaart (of van 't gebied waar we naar toe gaan), lucifers,
    avatar
    Gast
    Gast


    Op reis - Pagina 5 Empty Re: Op reis

    Bericht van Gast vr feb 22, 2008 7:00 pm

    Ik ga op reis en ik neem mee, nen toilettasje, vers ondergoed, kleren, valiezen, zwemgrief, een zonnebril, zonnecreme, regenkledij, GSM, geld, paspoort, digitaal fototoestel, pillekes tegen de hoofdpijn, mijn teensletskes, sportschoenen, batterijen, een zakske chips, pampers (indien kindjes bij), mijn wederhelft, een zakske snoep, imodium, motillium, paracetanollekes (op z'n hollands), een pak kleenex, maandverband of dergelijke (indien nodig voor de vrouwen), een zaklamp, kousen, mp3 speler, lader van gsm, mijn lenzen en bijbehorende dingen, mijne wekker, een klein rugzakje, mijn mini fotoalbumke, schrijfgerief, papier, mijn adresboekje, ne filmcamera, de lader van de filmcamera, het zakske van de filmcamera, mijn vier katten, de kattenbak dan ook maar hé, katteneten, vlooienbandjes, kattenborstel, draagbare dvd speler, dvd'kes, de dvd lader, een luchtmatras, de tent, pomp, een kussen, een vuurtje, tafeltje, campingstoeltjes, eten, een hele grote aanhangwagen om da allemaal in te krijgen, misschien ook nen auto om die aanhangwagen aan te hangen, een reservewiel, nen sleutel, een EHBO-kistje, brillendoekskes, toiletpapier, wc poets doekskes, reis- gezelschapsspellekes, ne MacBook Air, een koelbox, limonade, 10 bakken Jupiler, cola , bekerkes, bestek, wegwerpbordjes, een vuilzak, een opendoender, een gasvuurtje, kampeerpottekes, eten, speelgoed, mennen hond, hondeneten, hondenpoepzakskes, z'n leske, z'n mand, z'n dekentje, een aparte tent voor het hondje, ne slaapzak, mezelve, haha ja m'n kindjes, kleren van de kindjes, een reisbeddeke, een zaagskeeuuh en een hamerkeeuuh, dekens, slaapzak voor m'n wederhelft, slaapzakken voor de kindjes, SIS kaart, een leesboek, mezelf, een landkaart (of van 't gebied waar we naar toe gaan), lucifers, een compas,

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu zo mei 12, 2024 12:49 pm