BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


4 plaatsers

    IPV afknappen, wat trekt jullie aan?

    Predje
    Predje
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...


    Man
    Aantal berichten : 47
    Leeftijd : 48
    Woonplaats : Brabant
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Technisch Organisator / voetbal, tennis, badminton, enz...
    Humeur : Happy
    Registration date : 28-01-08

    IPV afknappen, wat trekt jullie aan? Empty IPV afknappen, wat trekt jullie aan?

    Bericht van Predje ma feb 11, 2008 6:52 pm

    IPV altijd over dat afknappen bezig te zijn, wat trekt jullie aan in een man/vrouw?

    sunny
    seutje
    seutje
    ...XxXBzzz Bzzzz XxX...
    ...XxXBzzz Bzzzz XxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 255
    Leeftijd : 50
    Woonplaats : berlare
    Werkgelegenheid/vrije tijd : werk graag.. op collega's hun zenuwen :p
    Humeur : ben meestal wel optimistisch ingesteld
    Registration date : 17-01-08

    IPV afknappen, wat trekt jullie aan? Empty Re: IPV afknappen, wat trekt jullie aan?

    Bericht van seutje ma feb 18, 2008 12:09 pm

    Predje schreef:IPV altijd over dat afknappen bezig te zijn, wat trekt jullie aan in een man/vrouw?

    sunny


    wat mij aan trekt bij een man
    is z'n uitstraling

    niet zozeer de ogen, de tanden, het kontje...
    maar hoe iemand overkomt

    ik kon net zo verliefd worden op een heel lelijk iemand, alleen al omdat die best wel leuk en grappig enzo was
    :face:
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    IPV afknappen, wat trekt jullie aan? Empty Re: IPV afknappen, wat trekt jullie aan?

    Bericht van Melleke ma feb 18, 2008 1:48 pm

    Voorkomen, Humor , zijn belangrijke punten voor mij !!
    EN hoe iemand spreekt, als die constant vloeken om op te vallen, DOEI !!!!
    avatar
    Siske


    Vrouw
    Aantal berichten : 9
    Leeftijd : 47
    Woonplaats : Kieldrecht
    Werkgelegenheid/vrije tijd : bediende HR
    Humeur : optimische romanticus
    Registration date : 08-03-08

    IPV afknappen, wat trekt jullie aan? Empty Re: IPV afknappen, wat trekt jullie aan?

    Bericht van Siske zo maa 16, 2008 11:17 pm

    Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht dat is zeker. Vind het zeer oppervlakkig dan. Ik kan alleen maar op iemand verliefd worden als ik die echt ken. Iemand die al mijn zinnen tegelijkertijd weet te prikkelen en mij compleet van de wijs brengt (en geloof mij dan moet ge al sterk uit den hoek komen) kan mijn interesse opwekken. Eens die opgewekt is .... dan krijg ik vlinders in de buik.
    avatar
    Gast
    Gast


    IPV afknappen, wat trekt jullie aan? Empty Re: IPV afknappen, wat trekt jullie aan?

    Bericht van Gast di jun 17, 2008 3:51 pm

    ik vind het belangerijk dat je een serieus gesprek kan voeren en dat ze niet simpel is.ze moet van aanpakken weten en niet op haar mondje zijn gevallen.
    het maakt me ook niet veel uit of ze nu een buikje heeft of niet(een buikje,niet meer want dat vind ik niet mooi),als ze maar een lief gezichtje heeft.
    ik word ook niet zo snel verliefd.het duurt nen helen tijd voor die vonk echt overslaat.wel kan ik me vrij snel aan personen hechten en dan komt dat soms zo over dat je verliefd bent maar das dan niet zo.das gewoon omda je die persoon dan graag hebt.

    Gesponsorde inhoud


    IPV afknappen, wat trekt jullie aan? Empty Re: IPV afknappen, wat trekt jullie aan?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 12:57 am