BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Man gooit baby uit raam om hem te redden

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Man gooit baby uit raam om hem te redden Empty Man gooit baby uit raam om hem te redden

    Bericht van Melleke wo feb 20, 2008 9:55 pm

    Een man heeft een baby van elf maanden gered door hem uit de de derde verdieping van een brandend gebouw in het Duitse Ludwigshafen te gooien (foto). De baby viel recht in de armen van een politieman op de begane grond. Bij de brand vielen negen doden, waaronder vijf kinderen. Zestig anderen raakten gewond, twee daarvan verkeren nog steeds in levensgevaar.

    Enige kans
    Kamil Kaplan, de oom van de kleine Onur, gaf de baby een kus, om hem daarna naar beneden te laten vallen. "Ik stond voor het raam met mijn twee zussen en zwager", aldus de 32-jarige Kaplan. "Hem laten vallen was de enige kans. Voor het huis stond een agent. Ik had oogcontact met hem en wist dat het goed zou komen. De politieman trok zijn jas uit en hield die voor hem als een springnet."

    Oneindig dankbaar
    "Nadat ik hem had laten vallen, was ik volledig mijn oriëntatie kwijt. Overal was er rook. Plotseling zag ik brandweermensen", vertelt de man. "Ik pakte mijn dochter en ben de reddingsladder van de brandweer afgegaan. Ik ben de politieman, die Onur heeft gevangen, oneindig dankbaar." De ouders van het kleine jongetje zijn opgenomen in het ziekenhuis met rookvergiftiging en botbreuken.

    Mogelijk kwade opzet
    De brand brak dinsdagmiddag uit in een appartementencomplex en kon zich razendsnel uitbreiden door het houten trappenhuis. Er was net een carnavalfeestje voor kinderen aan de gang in de gemeenschappelijke ruimte. De oorzaak is nog onbekend, al wordt niet uitgesloten dat de brand werd aangestoken.

    Man gooit baby uit raam om hem te redden 1202325289780

      Het is nu do mei 16, 2024 6:51 pm