BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    Chouffe

    avatar
    Gast
    Gast


    Chouffe Empty Chouffe

    Bericht van Gast wo feb 27, 2008 6:47 pm

    Lachouffe is mn favoriete bier!!! Als we naar de Ardennen gaan nemen we altijd minstens 1 fles chouffe mee naar huis!

    Chouffe-coffie is ook supperlekker, maar da's geen bier he ;) !
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Chouffe Empty Re: Chouffe

    Bericht van Squally di maa 04, 2008 5:16 pm

    La Chouffe is één van de bieren afkomstig van Brasserie d'Achouffe in de Belgische Ardennen. Hier worden meerdere bieren gebrouwen, waaronder ook Mc Chouffe (een donker bier). La Chouffe is een blond bier met een alcoholpercentage van 8%. Het zit in grote 75cl flessen, dus drink óf veel, óf in gezelschap (het laatste verdient altijd de voorkeur). Er zijn ook nog grotere flessen. Deze heten dan Big Chouffe.

    L’ Esprit d’Achouffe is een uniek Bierbrandewijn, gedistilleerd op basis van 5 jaar oud Bier, smaakt een beetje zoals grappa.

    Chouffe Coffee is een likeur op basis van Esprit d’Achouffe met toevoeging van graanalcohol en 100% natuurlijke koffie-extracten en een stevige scheut McChouffe geven dit uitzonderlijk resultaat: een heerlijke koffielikeur!!!

    N’Ice Chouffe is een donker « winterwarmer », bruisend, sterk, fruitig, kruidig, hergist in de fles of het vat, zonder additieven, ongepasteuriseerd, met smaakevolutie.

    Chouffe Newhome

    Brasserie d'Achouffe is een Belgische familiale brouwerij/stokerij en taverne, opgestart in 1982, en gelegen in het Luxemburgse dorp Achouffe, onderdeel van Wibrin, een deelgemeente van Houffalize in de Ourthevallei.
    In 2006 werd Brasserie d'Achouffe overgenomen door Brouwerij Moortgat, de brouwer van het succesbier Duvel.
    TryRaptor
    TryRaptor
    ...XxXJUNIORXxX...
    ...XxXJUNIORXxX...


    Man
    Aantal berichten : 173
    Leeftijd : 44
    Woonplaats : Oedelem
    Werkgelegenheid/vrije tijd : 99
    Humeur : 99
    Registration date : 18-03-08

    Chouffe Empty Re: Chouffe

    Bericht van TryRaptor di apr 15, 2008 10:59 pm

    het smaakt mij wel enkel ik 1 fles is wat te veel voor mij dus als ik een fles heb deel ik deze meestal met iemand anders

    Gesponsorde inhoud


    Chouffe Empty Re: Chouffe

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 7:52 am