BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Oude en vroegere ...

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Oude en vroegere ... Empty Oude en vroegere ...

    Bericht van Melleke di maa 11, 2008 10:59 pm

    HEb je ook zo van die vriendinnen of vrienden waar je vroeger echt goe mee overeenkwam , ma die gewoon uit het oog bent verloren ???

    IK had er zo wel een aantal, Heb laatst bij mijn ouderlijk huis de zolder afgeschuimt en een grote rieten mand gevonden met al brieven in van vroeger, ik pende precies heel veel, en vraag mij af hoe het komt dat ik opeens gestopt ben met schrijven en dat het contact gewoon weg is ...

    Ja negen kansen op tien zal het wel te maken hebben met feit dat je een relatie begint ,,, denk ik dan ...
    avatar
    Gast
    Gast


    Oude en vroegere ... Empty Re: Oude en vroegere ...

    Bericht van Gast do maa 13, 2008 12:03 pm

    Ik heb héél lang een kei goei vriendin gehad, wij deden alles samen, van op vakantie gaan tot uitgaan, we bleven zoveel bij elkaar slapen dat we precies bij elkaar woonden!

    Ik had dan ook een grote boon voor haar broer, da's nog nen hele knappe gast nu amai, maar zn karakter is wa minder, als tiener kijk je daar ni zo naar he :D

    Vanaf ze voor het modellen leven koos zijn we elkaar minder en minder beginnen zien, ik vond ook dat ze begon te veranderen ze kreeg zo'n eer over zichzelf!

    Nu hebben we sinds 2 jaar terug een beetje contact, zo via mail en msn, als ze tijd heeft. 2Jaar geleden verschoot ik wel even toen ik ze onverwachts tegen kwam op de meir, ik kon het niet geloven, maar ze woont dus nu in Miami!!!! Ze was toen even in België voor haar moeder en broer. En ze is nu samen met een hééééél bekend iemand!!!!!

    Amai ik kan het echt niet geloven hoe ze zo uitgegroeid is!
    avatar
    Gast
    Gast


    Oude en vroegere ... Empty Re: Oude en vroegere ...

    Bericht van Gast do maa 13, 2008 2:37 pm

    en mogen we ook weten wie die heeeeeeeeeeeeeel bekend iemand is
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Oude en vroegere ... Empty Re: Oude en vroegere ...

    Bericht van Melleke vr maa 14, 2008 10:50 pm

    Elke schreef:Ik heb héél lang een kei goei vriendin gehad, wij deden alles samen, van op vakantie gaan tot uitgaan, we bleven zoveel bij elkaar slapen dat we precies bij elkaar woonden!

    Ik had dan ook een grote boon voor haar broer, da's nog nen hele knappe gast nu amai, maar zn karakter is wa minder, als tiener kijk je daar ni zo naar he :D

    Vanaf ze voor het modellen leven koos zijn we elkaar minder en minder beginnen zien, ik vond ook dat ze begon te veranderen ze kreeg zo'n eer over zichzelf!

    Nu hebben we sinds 2 jaar terug een beetje contact, zo via mail en msn, als ze tijd heeft. 2Jaar geleden verschoot ik wel even toen ik ze onverwachts tegen kwam op de meir, ik kon het niet geloven, maar ze woont dus nu in Miami!!!! Ze was toen even in België voor haar moeder en broer. En ze is nu samen met een hééééél bekend iemand!!!!!

    Amai ik kan het echt niet geloven hoe ze zo uitgegroeid is!

    wie datte ?????? blink
    avatar
    Gast
    Gast


    Oude en vroegere ... Empty Re: Oude en vroegere ...

    Bericht van Gast di aug 05, 2008 1:34 pm

    ik had een aantal jaar terug een hele goede vriend die altijd voor me klaarstond.hij had een frituur in wilrijk op het valaar en daar kwam ik samen met nog een aantal hele goeie vrienden elek dag samen om een pintje te drinken(of om iets te eten).
    2 jaar geleden heeft hij zen frituur verkocht en nu is heel die groep uit elkaar gevallen en heb ik zo goed als geen kontakt meer met hen.nen tijd terug belde er nog iemand ja,en dan ist van,ja,hoe ist en we moeten nog is afspreken en dan hoor je weer maanden niks he.
    doodjammer is dat maarja,het zijn allemaal beerschotsupporters he,daar kan je niks meer van verwachten.mss ist wel daarom dak nu uit den boot val,omdak geen rat ben.moet ik dan speciaal terug naar het kiel gaan voor hen?hmmmm

    Gesponsorde inhoud


    Oude en vroegere ... Empty Re: Oude en vroegere ...

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 5:02 am