BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    Het relatie contract

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Het relatie contract Empty Het relatie contract

    Bericht van Melleke di maa 11, 2008 11:30 pm

    Relatie Contract

    Ik, ondergetekende, ____________________(naam van het vrouwtjes dier) vrouwelijk van sexe en volledig bij mijn volle verstand accepteer hierbij het nu volgende relatie contract;

    Paragraaf 1

    v Ik beloof dat ik in het uitzonderlijke geval dat ik geen orgasme heb gehad nadat jij 5 hele minuten hebt liggen pompen en dronken van mij bent afgerold, hijgend als een ouwe kerel met astma, er een zal FAKEN.

    Paragraaf 2

    v Tevens zal dit toneelstuk tot in de finesses worden uitgevoerd, want ik zal zeggen; "Dus dit is wat ze bedoelen met "Sex voor Gevorderden". Daarbij zal ik kreunen als een kat die herhaaldelijk met een naald gestoken wordt.

    Paragraaf 3

    v Ik zal NOOIT meer vragen om VOORSPEL.

    Paragraaf 5

    v In het geval dat ik samen ben met vriendinnen, zal ik hen vertellen dat je beter bent geschapen dan een grote kale Himalaya YAK en dat een OLIFANT jaloers zou zijn.

    Paragraaf 5.01

    v Ik zweer plechtig dat ik jouw penis nooit, maar dan ook helemaal nooit een leuk koosnaampje zal geven.

    Paragraaf 7

    v Ik beloof vele uren door te brengen in de sport-school om zo mijn lichaam in optimale staat te houden, ook al zal jouw inname van bier een dermate grote bierbuik veroorzaken dat vergelijkingen met een bijna volgroeide zwangerschap niet misplaatst zijn.

    Paragraaf 8

    v Ik beloof elke millimeter van mijn lichaam te scheren en altijd van jouw weekend-baard te houden.

    Paragraaf 9

    v Ik zal meedogenloos al mijn aantrekkelijke vriendinnen ondervragen om jou op de hoogte te brengen of één van hen wellicht ook maar enigszins neigt naar bi-sexualiteit. Zoja, zal ik haar thuis uitnodigen voor een etentje en haar autosleutels verstoppen zodat ze moet blijven slapen.

    Paragraaf 10

    v Ik zal op geen enkele wijze protesteren als jij tweemaal per week gaat stappen met vrienden en ik zal het geen probleem vinden als hierbij ook eventueel vrouwen bij aanwezig zijn.

    Paragraaf 11

    v Tijdens Formule 1 Grand Prix weekenden zal ik je ongestoord de trainingen, voorbeschouwing en race laten kijken, bij tijd en wijle door mij voorzien van het gerstennat en lekkere hapjes cq zoutjes. Ook is het geen enkel probleem als er naast jou op de bank enkele door jou geselecteerde "pitspoezen" zullen zitten. De geplande boswandeling vervalt hierbij zonder protest van mij.

    Paragraaf 12

    v 's Ochtends, wanneer jij een een harde dag werken tegemoet gaat, zal ik je tot in lengte van dagen voorzien van een uitgebreid en uitstekend verzorgd lunchpakket en vlak voor je vertrek extra motiveren door de woorden; "Oh, wat zie je er weer fantastisch uit vandaag!"

    Paragraaf 13

    v Het is de mannelijke partij ten allen tijde toegestaan om het televisie-toestel op zondagavond volledig te benutten ten behoeve van het programma Studio Sport. Onnodig te vermelden dat hierbij de catering - lees vrouwelijke partij - uitgesloten is van verlof.

    Paragraaf 14

    v Het is de vrouwelijke partij niet toegestaan om schriftelijke danwel mondelinge klachten in te dienen omtrent eventuele remsporen in het ondergoed. Ook wordt er rond dit onderwerp een algehele zwijgplicht opgelegd tegenover derden, deze regel is ook van toepassing op het gebruik van alcohol.

    Paragraaf 15

    v Wasgoed behoort 2 ½ uur na het deponeren in de wasmand, kastdroog, gestreken en op volgorde in de kledingkast te liggen.

    Paragraaf 16

    v Het is een stimulans als de vrouwelijke partij namen noemt van diverse vriendinnen tijdens het bedrijven van de liefde, zo kan de man in kwestie zich verdiepen in de persoon achter de naam.

    Volledig bij mijn volle verstand verklaar ik hierbij mijzelf te onderwerpen aan de voorwaarden van dit contract.

    Datum/Plaats: _____________
    Magali
    Magali


    Vrouw
    Aantal berichten : 22
    Leeftijd : 41
    Woonplaats : Oostende
    Werkgelegenheid/vrije tijd : werken, studeren...spijtiggenoeg niet veel vrije tijd
    Humeur : wisselvallig :-)
    Registration date : 25-02-08

    Het relatie contract Empty Re: Het relatie contract

    Bericht van Magali vr maa 28, 2008 12:14 am

    Amai santé, das hier nogal een waslijst zeg! lol!

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr mei 03, 2024 12:37 am