BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    Als je als man wil weten hoe een vrouw ineen zit....

    avatar
    Siske


    Vrouw
    Aantal berichten : 9
    Leeftijd : 47
    Woonplaats : Kieldrecht
    Werkgelegenheid/vrije tijd : bediende HR
    Humeur : optimische romanticus
    Registration date : 08-03-08

    Als je als man wil weten hoe een vrouw ineen zit.... Empty Als je als man wil weten hoe een vrouw ineen zit....

    Bericht van Siske ma maa 17, 2008 11:31 pm

    Misschien is dit wel een interessant topic voor de mannen zodat ze ons beter zouden begrijpen. En wij vrouwen kunnen er alleen ook maar beter van worden hé als er zoveel attente mannen zouden rond lopen. Dus mannen .... als je graag wat advies wilt, wilt weten hoe ons brein functioneert ..... fire away !!!!!
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Als je als man wil weten hoe een vrouw ineen zit.... Empty Re: Als je als man wil weten hoe een vrouw ineen zit....

    Bericht van Melleke ma maa 24, 2008 9:21 am

    denk da ze nie durven lol!
    avatar
    Siske


    Vrouw
    Aantal berichten : 9
    Leeftijd : 47
    Woonplaats : Kieldrecht
    Werkgelegenheid/vrije tijd : bediende HR
    Humeur : optimische romanticus
    Registration date : 08-03-08

    Als je als man wil weten hoe een vrouw ineen zit.... Empty nergens bang voor te zijn

    Bericht van Siske do maa 27, 2008 9:09 pm

    hé mannen, geen schrik hebben ! wat kan het kwaad om wat nuttige tips op zak te hebben ? Wie weet leer je iets bij en kan je het helpen om eventuel drempeltjes te overwinnen ! Dus gewoon DOEN !!!

    grtjs

    Sis
    avatar
    Gast
    Gast


    Als je als man wil weten hoe een vrouw ineen zit.... Empty Re: Als je als man wil weten hoe een vrouw ineen zit....

    Bericht van Gast di aug 05, 2008 1:45 pm

    iedere mens zit anders in elkaar he dus das wel beetje moeilijk,hoewel ik wel me iets afvraag.
    elke vrouw die een partner heeft is content met de lengte van het geslachtsdeel en heeft lekkere sex............................tot ze uit elkaar zijn.dan komen de roddels en waren ze plots niet meer content over hun wederhelft.
    durven jullie niet gewoon toegeven tegen je partner dat hij wat minder geschapen is of dat er aan de sex nog wat werk is?zijn jullie bang het mannelijke ego te kwetsen?

    wel even bij zeggen dat ik niet spreek uit ervaring he.ik weet uit men sex ervaringen met hetzelfde geslacht dat ik normaal geschapen ben en al men bedpartners zijn nog altijd heel positief over wat ze hebben gehad maar het is gewoon een algemeen gegeven dat vrouwen pas na de relatie naar buiten komen met het negatieve van de sex en dat het tijdens de relatie allemaal tiptop is.en ik heb voorbeelden uit men eigen omgeving dus het is wel degelijk zo he

    Gesponsorde inhoud


    Als je als man wil weten hoe een vrouw ineen zit.... Empty Re: Als je als man wil weten hoe een vrouw ineen zit....

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 8:15 am